emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
Повечето ПРО интерфейси работят на УСБ, ама винаги вътрешно сигнала минава към КОМ, както е и при моя случай.Ако ви е интересно прочетете малко инфо за http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/tusb3410.pdfStefan Hadjov написа:И аз не зная.Който измисли тази възможност ще извърши голям принос в диагностиката на колите с К и L линия.emzo написа:Да, прав си.Преходника има К,Л линии и GND12в са от АккУ-то директно.Л линията не я споменаваме, защото така или иначе е неизползваема под windows и USB кбаел.Поне аз не знам да има възможност да се прави диаг на кола с К и Л линии под win с USB адаптер.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ето Ви няколко линка, докато сайта тръгне:http://www.mediafire.com/?0yzmk52ltm...2766/file.htmlF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Не разбрах кво общо има операционната система с К и Л линиите
и кво бърка дали е ком или юсб
Преди около 3 години когато автодиагностиката ми стана хоби рещих да разнищя нещата и ударих на камак от всякаде
Питах всеки колега дето е напред уж с материала и кво се оказа че май всеки си е купил по един профи кодочетец и закачатяко и никой не го интересува кво става по кабелите и каква е технологията
Което според мен е ненормално да не знаеш кво правиш
Може да можеш малко но да е както го пише в дебелите книги (са казали хората)
Това което ще се опитам да кажа е от лични наблюдения и ако бъркам извинете
К линията е двупосочна а Л линия еднопосочна
По К линия ПС предава и приема дани от съответното ЕКУ на колата(с съответния адаптер)По Л линия ПС казва само какво искаш да направи ЕКУ без обратна връзка (с съответния адаптер)Та значи К линия се ползва при почти всички автомобили задължително и основно през нея се осъществява комуникация
А Л линия се ползва от някой като бмв и др като в повечето случай се ползва като активатор за кодове на самодиагностика като я боднеш на маса ЕКУ разбира че трябва да си признае натрупаните грешки
Друг е въпроса по какви протоколи се чете ЕКУ........................................
И още по шибан въпрос че навсякъде се продават адаптери и софтове за ОБД и ЕОБД диагностика което важи за бензинови след 2001г и дизелови след 2003 г производство . Това е пародия на задължителна диагностика и производителите просто се подиграват с нея като на практика пускат задължителната сламка а сладкото оставят за диларски и специализирани скенери(незнам дали ме разбрахте но е дълго за обяснение)та не се занимавайте с такива боклуци по добре си търсете софт за вашата кола като тоя на Яни
За КАН протокола още и аз ги нищя нещата
И накрая цялата работа в диагностиката се състой в софта който е на компа ви(сигорен съм че много няма да разберат кво искам да кажа)Та уважавайте много твореца на тоя совт щото го прави все по добър и на всичко отгоре го пуска фрее
Лично аз скоро ще пиша на яни да каже ква е цената за абонамент на профи версиите
Коментар
-
Не обичам да споря, но не мога да се съглася с това.Моят софт пуска сигнал по Л линията при модулите които използват ISO9141. Току що проверих и KWP71 и той също пуска сигнал по Л линията.Друг е въпросът че това ECU не се поддържа от моят софт. Със KWP71 може и да се върже.Не съм проверявал дали е свързана Л линията при VagCom адаптерите които се продават масово, но би трябвало да е свързана... Доколко си спомням и старият VagCom използваше и 2-те линиии...emzo написа:Най-просто казано няма софтуер за ФИАТ, който да работи с КЛ линии под USB/COM(RS232) и Windows.Има само ВИСА с RS232, но работи под ДОС.Дано да си ме разбрал сега.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
Re: Нов софтуер за връзка с ECU - www.fiatecuscan.net
Колега това върши ли работа за Фиат Крома 2000и.е. с компютър БОШ 0 280 000 350?yani написа:Здравейте колеги,На този адрес www.fiatecuscan.net ще намерите нов безплатен софтуер за връзка с ECU.Всъщност това е мой личен проект. Тъй като старата виза 1.83 не поддържа почти нищо по Стило-то, а унидиаг-а е доста дървен, реших да напиша един софтуер с повече възможности. Засега поддържа само EDC15 (т.е. ECU-то на JTD двигателите), но в скоро време ще добавя и други ECU-та които могат да се четат по к-линия. Може да прави графики с до 8 параметъра, както и експорт в CSV файл.Ако имате въпроси може да използвате тази тема.
Коментар
-
[quote="rangel1"]Л линия се ползва от някой като бмв и др като в повечето случай се ползва като активатор за кодове на самодиагностика като я боднеш на маса ЕКУ разбира че трябва да си признае натрупаните грешки
Друг е въпроса по какви протоколи се чете ЕКУ........................................
[quote]
Ето къде е бил ключа
5 месеца се опитвах да "прочета "525 ТДС и така и не успях сега вече ми стана ясно защо неможах !!! Жалко че го продадох сега вече щях да го "разпукам"отвсякъде
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар