Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със СД или по точно захранването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    До колкото се сещам синия кабел е за захранване на електрическата антена при наличие на такава а за remote на наличен допълнителен усилвател си има отделен ако не се лъжа жълт на цвят проводник.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #32
      Пичове, само да ви върна малко към червения и жълтия кабел (извинявам се за което)за да видя дали съм ви разбрал добре, че малко се обърках а ще ми се наложи да си го свържа сам...Значи когато са вързани по този начин цд-то ще свири само когато колата е на контакт.А когато са по този начин ще свири дори и да не е на контакт.Въпроса ми е дали при първия начин на свързване устройството помни настройките, защото много се обърках от постовете ви...И в упътването има още еин начин на свързване (червено със червено и жълто със жълто) той за какво е

      Коментар


        #33
        При първия начин ще помни настройките, но няма да работи без контакт. При втория начин ще работи и без контакт, ще помни настройките, но е вероятно да има недопустимо голяма консумация на ток - над 100 мА, При третия начин ми се струва че ще работи само при контакт, и няма да помни настройките.

        Коментар


          #34
          Да при третият начин жълто-жълто и червено-червено ще работи само при контакт и НЯМА да помни настройките, защото както стана на въпрос при Бравата в оригиналната инсталация са разменени местата на двата плюса и не отговарят на стандарта.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #35
            Понеже вероятно става дума за Мареа и вероятно е както при мен, то ще трябва да го свържеш по вариант "b" с разменяне на жълтата и червената жица. Напрво си е задължително да замериш с един мултимер кога какво имаш за да не останеш изненадан (от някое "дизайнерско" решение на предишен собственик или "майстор") И в двата варианта "b" и "c" ще ти помни настройките, но при вариант "c" задължително трябва да имаш "Auto Off" опция, която да настроиш на 30секунди за да не остане плеъра включен нон-стоп и да стопи акумулатора При мен (вариант "b") посмъртно не можеш да включиш плеъра или активираш някаква функция без да си дал преди това на контакт, което значи, че устройството е "мъртво" и не харчи (почти) никакъв ток при липса на контакт
            FIAT Marea 1.9 JTD HLX

            Коментар


              #36
              perlsite написа:
              Понеже вероятно става дума за Мареа и вероятно е както при мен, то ще трябва да го свържеш по вариант "b" с разменяне на жълтата и червената жица. Напрво си е задължително да замериш с един мултимер кога какво имаш за да не останеш изненадан (от някое "дизайнерско" решение на предишен собственик или "майстор") И в двата варианта "b" и "c" ще ти помни настройките, но при вариант "c" задължително трябва да имаш "Auto Off" опция, която да настроиш на 30секунди за да не остане плеъра включен нон-стоп и да стопи акумулатора При мен (вариант "b") посмъртно не можеш да включиш плеъра или активираш някаква функция без да си дал преди това на контакт, което значи, че устройството е "мъртво" и не харчи (почти) никакъв ток при липса на контакт
              аха ясноама ми казаха и друго... казаха ми че не е хубаво когато колата е бензинова(като моята) да седи на контакт дълго време, докато при дизела го няма тоя проблем

              Коментар


                #37
                Аз лично не мога да направя каквато и да е връзка от това последното твърдение... на пръв поглед ми изглежда абсурдно
                FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                Коментар


                  #38
                  и на мен ама нали знаеш...когато някой ми каже нещо от което не разбирам нищо аз нямам друг избор освен да му вярвам. Ще го питам и ще ви кажа защо смята така...edit: еми казаха ми че се опасяват от това че има възможност бобините да изгорят ако колата седи дълго време на контакт... а пък аз не разбирам много и такадругото което ме притеснява е че сега вързах и червения и жълтия заедно за другия жълт, но пак си свири само когато е на контакт :/

                  Коментар


                    #39
                    Другият жълт, както по-горе се описа от няколко хора, има напрежение само на контакт и за това се налага жълтият от страната на плеъра да се върже за червеният. Ако държиш да ти свири плеъра и когато не си подал контакт, то от странта на плеъра жълтата и червената жица се свързват на едно, а от другата така свързаните 2 проводника отиват в червената (а не жълтата както си ги свързал).Ако прочетеш моите постове по-горе ще разбереш защо аз съм разменил самите пинове/клеми на червеният и жълтият! Освен това трябва задължително да си измериш консумацията при изключен плеър, а освен това да си настроиш плеъра да се изключва автоматично и напълно след като натиснеш Off бутона! Без този вариант е безмислено да свързваш плеъра да свири нон-стоп. Ако нещо не разбираш, как да направиш, то просто си свържи схемата по картинка "b." както си ги дал - по този начин ще работи само при контакт, но поне няма да ти свали акумулатора за кратко време. След това отиди при някой който може да ти свърши работата...
                    FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                    Коментар


                      #40
                      еее значи утре ще сменя пиноветеи ще накарам баща ми да измери консумацията

                      Коментар


                        #41
                        Дори с с Auto off функция консумацията е голяма, говоря за Сони имам такова в колата. Тази функция гаси само дисплея нищо повече при еднократно натискане на Off бутона след 30 сек или както е настроено.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #42
                          ilko-gd написа:
                          Дори с с Auto off функция консумацията е голяма, говоря за Сони имам такова в колата. Тази функция гаси само дисплея нищо повече при еднократно натискане на Off бутона след 30 сек или както е настроено.
                          м голяма , голяма несам имал проблеми ,акомулатора ми е 44 апмерчаса , паля на месеца 1 -2 пати , акомулатора е вече на година и половина ... възрзал сам го дирекно да мога си го слушам и когато не е конткат ,ползвам и усилвател 2х200 роадстар ,дигам си дъндания чат пат ,нямам проблеми с паленето ...
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #43
                            Измерил ли си я? Аз посочих конкретни стойности, които в никакъв случай не влизат в нормата, а тя е 50мА максимум. Аз също съм карал колата така доста време, но всеки ден с много малки изключения и за нов акумулатор мисля че няма проблем, но това не значи че няма да му съкратиш живота. Иначе нямаше да го има това изискване за 50мА за да ти важи гаранцията.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар

                            Working...
                            X