Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със СД или по точно захранването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със СД или по точно захранването

    Купих си вчера едно СД, само, че имам проблем. Старият оригинален касетофон си работеше дори и колата да не е на контакт, обаче новото трябва да е на контакт и проблема идва точно тук, че когато загася колата след това дам на контакт и пусна СД-то всички настройки се губят. А и друго да попитам нормално ли е да загрява отзад и отгоре самата метална част на СД-то. Панела не загрява обаче 30 мин свирня и дисковете са бая топлички както и СД-то. Ако това ще помогне СД-то е ново
    MB 280 S W108 67' - pickUp
    MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
    ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
    Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
    office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

    #2
    Нормално е да загрява, ако беше казал и ЦДто кво е ......Виж в упътването как да го вържеш, че да бачка и без контакт
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Проблема е, че съм жив хал относно кабеляци и т.н. Единствено успях да го сложа сам, защото имаше там некви евро букси и т.н., дефакто само махнах стария и сложих новият. Това е CD-то : А тези тонколони ги взех, за да ги сложа отзад на оригиналните места : На опаковката на тонколоните пише 130W max, 4x6’’ 10x15 cm. Мен лично ме съмнява да докара 130W. Едва ли 30-40 ще захрани и ще пръцнат. На CD-то пише 52Wx4, за сега отпред съм си с оригиналните колони във вратите, пищялките оригиналните на таблото и отзад тези JVC-та. Наложи ми се преди малко да сваля CD-то от колата и направо се опарих като го пипнах отзад на оребреното където са жаковете за буксите. А и по цялелият метален корпус си беше доста топло. Възможно ли е заради тонколоните така да загрява? От къде идва тая топлина и нормална ли е? Да не греша нещо аз? Не е работило повече от 20-25 минути, като не го увеличавам над 30 за да разработи още новите колони. П.П. Голям майтап - вчера ги слагам колоните, струва ми се, че свирят много добре като не са закачени за кората, обаче като ги сложа и всеедно ги няма. Оказа се, че на оригиналните капачета на бравото има някакво дунапренено покритие и то спирало целият звук. Та днес се родих
      MB 280 S W108 67' - pickUp
      MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
      ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
      Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
      office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

      Коментар


        #4
        Уфф тежък случай си ти :DСони ама какво ? Дай модел да ми видя manul-а или най добре снимай опсанието с кабелите на гърба му дето е.Казах ти нормално е да грее, оребрението отзад служи като радиатор + тясното мяссто в бравото = жега.Реалната мощност на ЦДто е 13-15в на канал.Ако наистина си жив хал - намери някой приятел да го върже.По принцип 2 кабела се връзват един за друг, с цел да имаш постоянно напрежение и без контакт.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Добре е да го е*а снимката не е ли достатъчна SONY CDX-GT430U модел тая година уж.
          MB 280 S W108 67' - pickUp
          MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
          ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
          Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
          office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

          Коментар


            #6
            Е малко повече му е мощността от тези обявени 13-15 W. на канал ама не е и 4Х52 де а и Те са обявени като пикова мощност.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар


              #7
              Е можело значи....Свали плейъра и му виж кабелите, трябва да имаш подобни като на снимката.Жълтия кабел ти е постоянно захранване.Червения ти е, докато си на контакт, като махнеш ключа няма захранване и настройките се затриват.
              Прикачени файлове
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                13-15w RMS като и това не е сигурно :D ама не ми се спори.Жълтия кабел се вързваше за червния и червения за жълтия или нещо такова не си спомням.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Същото е като на снимката нека някой да каже как за да не изгоря плеара. Между другото имам чуството, че червеният би трябвало да влезне при жълтия ЗАЩОТО жълтият има място за две букси, дано не бъркам и не объркам някой от колегите. Айде да видиме как е
                  MB 280 S W108 67' - pickUp
                  MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                  ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                  Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                  office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                  Коментар


                    #10
                    Пробвах всички комбинаций няма братче. Има само ефект когато е жълтият в червения и червения в жълтия, само тогава без на контакт чувам как CD-то се включва, дори приема диск, но на дисплея никаква реакция, трябва пак да дам на контакт за да тръгне и дисплея т.е. цялото CD. Иначе е интересно хем да се включва, хем да не работи панела.
                    MB 280 S W108 67' - pickUp
                    MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                    ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                    Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                    office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                    Коментар


                      #11
                      Трябва да вържеш червения и жълтия на плюс а черния на минус.Обаче за да не се губят настроиките трябва да намериш кои кабел от буксата на колата е постоянен плюс.Защото в момвнта си ги вързал на кабела които подава плюс след като колата е на контакт. Трябжа да има и друг с постоянен плюс НАМЕРИ ГО.

                      Коментар


                        #12
                        Май се опитваш да намериш работа на някой сервиз за ремонт на електроника. Към жълтия кабел включи и двата пина (този с червения и този с жълтия кабел). Червения кабел, който отива към евробуксите остави свободен. Щракни буксите и виж дали ще тръгне без контакт или тръгва само когато си на контакт. Ако тръгва само, когато си на контакт ще се наложи да обърнеш местата на жълтия и червения кабел от евробуксата. П.П. Ако не си сигурен какво правиш по-добре се обърни към някой който е наясно, за да избегнеш ядове с ходене по сервизи.
                        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                        -------------------------------------------------------------

                        Коментар


                          #13
                          2000_16V написа:
                          Май се опитваш да намериш работа на някой сервиз за ремонт на електроника. Към жълтия кабел включи и двата пина (този с червения и този с жълтия кабел). Червения кабел, който отива към евробуксите остави свободен. Щракни буксите и виж дали ще тръгне без контакт или тръгва само когато си на контакт. Ако тръгва само, когато си на контакт ще се наложи да обърнеш местата на жълтия и червения кабел от евробуксата. П.П. Ако не си сигурен какво правиш по-добре се обърни към някой който е наясно, за да избегнеш ядове с ходене по сервизи.
                          Точно това направих с приятел, който разбира от кабеляци. Обърнахме местата на евробуксата и всичко заспа. А така като го няма панела да не би да е постоянно под напрежение и да стане нещо?
                          MB 280 S W108 67' - pickUp
                          MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                          ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                          Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                          office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                          Коментар


                            #14
                            Измери за всеки случай и консумацията на ток в изключено състояние, за да няма след няколко дни въпрос - къде ми е акумулатора?
                            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                            Коментар


                              #15
                              Нищо му няма.Гледай на 15-20 дена да палиш колата Че някои плейъри имат прилични утечки.Кефи се там и ако искаш подобрение на звука - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=35120
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X