Колеги, някой има ли идея и чел ли е дали има толкова малак баласт, че да се побере под капачката на фара.Чета по разните сайтове, че скоро ще се очаквали ксенони "без видими външни жици" и се запитах, дали ако всичко се побере в самия фар, то тогава би било много добре.Само откачаш куплунга от стандартната крушка, вкарваш го в баласта и от него си излиза другата жица за ксеноновата крушка и това всичко побрано зад капачката на фара.Една от причините поне за мен да не пробвам ксенон крушка в автомобила ми, че трябва да си пробивам капачките, за да минат през нея жиците и ако не ми хареса трябва да си купувам нови капачки, за да изглежда всичко както си е било оригинално.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон с "вътрешен" баласт.
Collapse
X
-
u_bo
ако сложиш на дългите , ще загубиш в голяма степен светлинния клаксонnaskobg написа:Ако проблема ти е дупченето - не се замисляй, заслужава си. Точно в този момент коментираме с колегата emzo как си купя още 2 бр. Един за дългите и един за халогените.
Коментар
-
u_bo
щото е БИксенон затова и го няма проблемаemzo написа:Защо колега ?Виждал съм Н4 биксенон и няма такъв проблем.има теми в които може да се запознаеш , това ако те интересува разбира се.а ако не те интересува и въпроса ти е риторичен, само мога да кажа че се изказваш неправилно и заблуждаваш колегите, които не знаят.едит: при превключването = спиране и / или пускане на ксенона има доста по-различни процеси от тези при обикновените халогенни крушки.има теми във форума където са описани следните:- незапалване на един или двата ксенонови фара- изгаряне на баласт-смущения по ел. инсталацията на автомобилане случайно повечето автомобили с фабричен ксенон които не са с байонетен тип биксенон, имат обикновенни халогенки на дългите !!!naskobg написа:Говорим за ксенон колега, какво хабене?
Коментар
-
Колега, знам че се получава понякога така. Прав си на 100 %. Като казах "Говорим за Ксенон колега, какво хабене" имах впредвид, за ефекта от Ксенона и чи сега един Н1 излиза около 80 лв. и дали си заслужава за 80 лв. да сместим ефекта?u_bo написа:щото е БИксенон затова и го няма проблемаemzo написа:Защо колега ?Виждал съм Н4 биксенон и няма такъв проблем.има теми в които може да се запознаеш , това ако те интересува разбира се.а ако не те интересува и въпроса ти е риторичен, само мога да кажа че се изказваш неправилно и заблуждаваш колегите, които не знаят.едит при превключването = спиране и / или пускане на ксенона има доста по-различни процеси от тези при обикновените халогенни крушки.има теми във форума където са описани следните:- незапалване на един или двата ксенонови фара- изгаряне на баласт-смущения по ел. инсталацията на автомобилане случайно повечето автомобили с фабричен ксенон , ако не са с байонетен тип биксенон имат обикновенни халогенки на дългите !!!naskobg написа:Говорим за ксенон колега, какво хабене?
Коментар
-
u_bo
а ако си перфекционист, може със лекопласт да подложиш , да го напълниш с поксипол, да оформиш, после да го шлайфаш, да махнеш лекопласта и ще стане по-хубаво от новотоspark написа:На дупките на капачките винаги може да залепиш по една пластмаса 30х30мм да речем след време ако се откажеш.
Коментар
-
[quote="u_bo"]Само изкам да допулня че при крушката Н4 (биксенон) при запалването на фара сои загрява и не е като нормалната кушка Н4 с 2 светлинно отделящи повърхност а е с магнит които премества металната пластина напред и назад така се получава ефекта биксенон (двоен ксенон) колко време отнема цялостното загряване на 1 крушка ксенон повече от 5 секунди за да предобие силна светлина и около 30 секунди за да покаже какво може в деиствителност.Ако си сложиш ксенон на дългите и някои насреща ти кара на дълги няма да имаш време за да го заслепиш и ти и ще ти бъде гадно а за ксенона на халогените фарове идеята не е лоша.Колега ако се самняваш дали ксенонът ще ти хареса караи 1 ден без капаци на рефлекторите но после няма да имаш време да ги пробиеш от това да видиш пътя през ноща все едно че е ден.emzo написа:Защо колега ?Виждал съм Н4 биксенон и няма такъв проблем.Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Категорично против слагане на ксенон на дългите, и на фаровете за мъгла. Аргументи:- Като караш извън града, постоянно ще включваш и изключваш, и още толкова пъти ще присвтеваш. Както казва и колегата преди мен - докато загрее лампата - вече трябва да я спираш. Докато с халогенна лампа, още с включването и на практика имаш 100 % светене. - Дори и на новите коли с фабрични ксенонови светлини на късите, фаровете им за мъгла и дългите си остават с халогенна лампа. - Във фара за мъгла няма какво да ограничи светлината от качване нагоре, както това е направено в късия фар, и заслепяването на насрещните коли е убийствено гадно, а при извънградско шофиране може да бъде опасно за живота! И все пак никой не може да ви попречи да сложите каквито искате светлини на колите си.
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава




Коментар