Здравейте. Имам следния акумулатор:
Някой може ли да ми каже как се отваря капакът над отворите на клетките? Пробвах с ръчкане отстрани, вижда се на снимката, но така и не успях да го повдигна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно акумулатор - отворите на клетките
Collapse
X
-
Капака на този акумулатор е залепен и изисква малко повече усилия за отваряне.Това се прави с цел постигане на минимално изпарение на водата от електролита ,но това не означава ,че не се налага доливане.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Хах и аз имам абсолютно същия акумулатор.Края на лятото му купих водица да му налея, да го подготвя уж за зимата.След доста мъка с една отверка само му размазах пластмасата от края и не можах да го отворя. Естествено, че имаше още да се напъва, ама викам щом се опъва нека си седи с течността колкото си е вътре, щом е толкова отворен
Та все още си мъкна дестилираната вода от лятото в багажника.Ще чакам да отлежи и накрая ще я изпия
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега грешиш водата може да излезе отстрани има дупки те са направени ако кипи.А за отварянето значи колега ще ти го обясня много просто аз преди два месеца отварях един Бош силвър и стана сравнително лесно знячи има дра начина слягаш го до някоя стана хубаво го подпираш и с една голяма я слагаш там където се просайдиняват капака и тялото на акумулатора слагаш и почваш да чукаш вурхо отверката и така го въртиш от всички страни и ще го отвориш или има друг начин да го пробиеш с бургия там където са дупките и така да видиш да ли трябва дасе долива макарче втория начен нее препорачителен защото ще нарушиш цялоста на акоумулатора но в краен случай и това върши работа.Успех и отварянето и весели празници.SHB написа:Е в такъв случай има ли нужда от доливане?В смисъл като е затворен водата няма къде да избяга.А на обикновенния му доливам на няма и 3 месеца водичка.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Vladim, и ти имаш право, като се замисля.
Но, все пак, през малката дупчица, която има над клетките, може да се е изпарила част от течността.Много странна работа, слизам преди малко да запаля колата, при което при опита за запалване таблото направо изгасна - точно като се сетих са питам за акумулатора и той взе, че ме предаде.
Сложих го да се зарежда. Странна работа, колата стои в гараж, не е много студено, кара се доста често, може и акумулаторът да е одъртял вече.
Коментар
-
Абсолютно така си е.Не се долива през целия му живот който е малко повече от този на Монбат.Ако Монбат работят безотказно 2 години то Варта ще работи около 5-6 години без проблеми.Vladim написа:Добре де... ако не е направен да се отравя лесно, защо мислите че трябва да се долива с вода? :DFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Все пак си премери зареждането от алтернатора! Тези акумулатори трябва да карат 4-6 години, както спомена Tornado.Fiater написа:Vladim, и ти имаш право, като се замисля.
Но, все пак, през малката дупчица, която има над клетките, може да се е изпарила част от течността.Много странна работа, слизам преди малко да запаля колата, при което при опита за запалване таблото направо изгасна - точно като се сетих са питам за акумулатора и той взе, че ме предаде.
Сложих го да се зарежда. Странна работа, колата стои в гараж, не е много студено, кара се доста често, може и акумулаторът да е одъртял вече.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар