Като встъпление- изчетох доста теми по въпроса, но подобен ефект не срещнах.От няколко дни, условно около 10 минути след потегляне- светва и остава да свети (пусковия тест при запалване се държи нормално). След спиране и гасене на двигателя, пробвах включване на ключа отново- първоначалния тест минава в норми и лампата угасва.Тази вечер, ми направи впечатление, че намалявайки по- рязко пред легнал полицай- светна. Хрумна ми и при първото удобно място спрях, угасих- запалих и пак всичко беше ок, до следващото по- рязко спиране. Докато се прибера, повторих операцията още веднъж, като следващите около 5 км, карах нарочно по- бавно и с плавно намаляване по- отдалеч на кръстовища и до в къщи повече не светна. Преди да паркирам, нарочно спрях по- рязко и светна. Чешейки се умно, очаквам идеи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индикатора за airbag
Collapse
X
-
u_bo
Re: кабели
това + първо си разкачи акумулатора.чакаш 15 минути и после проверяваш клеми и свръзки.след като закачиш както си е било - чак тогава вързваш аку-тоkluchar написа:провери си кабелите по инсталацията свръзки -клейми /не давай контакт ако нещо си разкачил / за аербега става въпрос
Коментар
-
u_bo
е него очаквах от вас
в сървиз мануала изрично пише -15 минути преди да се работи по аирбага се откача аку-то - ЗА ДА НЯМА БУМ
и на откачено аку си ревизира връзките
а иначе трябва да си има и букса на аирбага за връзка с ВИЗА-та. обикновено е зад жабката.така че вариан е и : закачаш аирбага на ВИЗА , четеш къв е проблема и го оправяш
Коментар
-
На няколко дни съм от адаптера за визата, та нямам още инфо от "сърцето".Но ще почна да вярвам в черен петър, вещици, дракони и добрия дух- събота вечерта светна още почти с тръгването към дома и айдее си мислех- каквото се колебаваше приключи с майтапите...Съботната вечер, се сещате какъв дъжд се изля, а неделята се скъса да духа. Та, о чудо от понеденик насам не се е обадила изобщо за проблемче тая лампа- баси и магията. Дано поне се помни нейде грешката, та докато е все още топло, да се поровя по тоците :PBravo 2.0/20V 1996 г.
Коментар
-
u_bo
не разбрах само: ти погледна ли , дали не ти е наводнена (наантифризенаD-rA написа:На няколко дни съм от адаптера за визата, та нямам още инфо от "сърцето".Но ще почна да вярвам в черен петър, вещици, дракони и добрия дух- събота вечерта светна още почти с тръгването към дома и айдее си мислех- каквото се колебаваше приключи с майтапите...Съботната вечер, се сещате какъв дъжд се изля, а неделята се скъса да духа. Та, о чудо от понеденик насам не се е обадила изобщо за проблемче тая лампа- баси и магията. Дано поне се помни нейде грешката, та докато е все още топло, да се поровя по тоците :P
) централата на еърбег-а?
Коментар
-
А някой знае ли какво е съпротивлението на възглавницата?В смисъл, ако я откача и искам да сложа някакво съпротивление, за да лъже, че има нещо закачено и да минава теста.Може би не го обясних много ясно, но съм специалист в друга сфера
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Здравейте,аз имам същия проблем (e не баш същия).Понеже имам проблем с автоматика на Пунтото,вчера при запалена кола реших да проверя дали имам изгорял бушон,но вместо този на автоматика извадих този на airbag-a и от тогава лампата не спира да свети.Заедно с нея мига и една оранжева с човече на седалка.Пробвах да махам клемите на акумулатора,но но нищо не се оправя.Сега прочетох,че трябвало за 15 мин да се откачат,а аз ги махах за около 2 мин и пак ги слагах.Дали може в домашни условия да го оправя поне това?За пръв път имам Фиат и нямам идея къде да закарам колата за диагностика и сервиз.Нямам идея на кой майстор може да се има доверие.Ще съм благодарен ако ми дадете съвет.
Коментар
-
Отиди да ти изтрият грешката.Аз имах същия проблем на Пунто-тоshotgun600 написа:Здравейте,аз имам същия проблем (e не баш същия).Понеже имам проблем с автоматика на Пунтото,вчера при запалена кола реших да проверя дали имам изгорял бушон,но вместо този на автоматика извадих този на airbag-a и от тогава лампата не спира да свети.Заедно с нея мига и една оранжева с човече на седалка.Пробвах да махам клемите на акумулатора,но но нищо не се оправя.Сега прочетох,че трябвало за 15 мин да се откачат,а аз ги махах за около 2 мин и пак ги слагах.Дали може в домашни условия да го оправя поне това?За пръв път имам Фиат и нямам идея къде да закарам колата за диагностика и сервиз.Нямам идея на кой майстор може да се има доверие.Ще съм благодарен ако ми дадете съвет.
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
u_bo
за комп. диагностика хвалят и Вантотрейд , май май....shotgun600 написа:А къде да ида? Гледам из форума хвалят някой си Бобо от Орландовци,но не се отваря картата на която пише къде се намира сервиза му.И колко струва една диагностика на Пунто при този понеже пишеше че взимал скъпо.
Коментар
-
u_bo
ако разбереш да пишеш , доста я търсих и аз тази информация.това за което се сещам е:в колите с един аирбаг , инсталацията е за два, НО е сложена ’джаджа’ съпротивление или кондензатор, които лъжат комп-а че има аирбаг.може да видиш от некоя морга, НО има две (със сигурност) или три (може би) модела аирбаг компютри (централи, ЕКУ-та) и съответно заглушките може да са различниDodo 155 написа:А някой знае ли какво е съпротивлението на възглавницата?В смисъл, ако я откача и искам да сложа някакво съпротивление, за да лъже, че има нещо закачено и да минава теста.Може би не го обясних много ясно, но съм специалист в друга сфера
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар