Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикатора за airbag

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    u_bo написа:
    shotgun600 написа:
    А къде да ида? Гледам из форума хвалят някой си Бобо от Орландовци,но не се отваря картата на която пише къде се намира сервиза му.И колко струва една диагностика на Пунто при този понеже пишеше че взимал скъпо.
    за комп. диагностика хвалят и Вантотрейд , май май....
    Да видях го на картата къде е.Много ми е удобно,но се питам как е обслужването там?Бързо ли става работата и какво е отношението?Също ме интересуват цените,понеже в момента съм на червено,а изглежда имам не малък проблем с тази пуста кола. Ако знаеш точно къде се намира този Бобо,можеш ли да ми кажеш адреса му?Никъде го няма из старниците.

    Коментар


      #17
      u_bo написа:
      не разбрах само: ти погледна ли , дали не ти е наводнена (наантифризена ) централата на еърбег-а?
      Не, не съм гледал (мярнах го този проблем в една от темите, та знам за какво иде реч)- отдадох се тия дни в разучаване на SM, най- малкото да знам кое къде е. И ми стана чудно, че описват колегите, че ЕКУ за еърбега било зад жабката, когато по картинка е под барчето, дето е скоростния лост- там е и куплунга за РС теста. А и от понеделник насам ефекта изчезна, та се надявам поне да е запаметена тая грешка и когато успея да се закача с РС- да я прочета.
      Bravo 2.0/20V 1996 г.

      Коментар


        #18
        u_bo написа:
        Dodo 155 написа:
        А някой знае ли какво е съпротивлението на възглавницата?В смисъл, ако я откача и искам да сложа някакво съпротивление, за да лъже, че има нещо закачено и да минава теста.Може би не го обясних много ясно, но съм специалист в друга сфера
        ако разбереш да пишеш , доста я търсих и аз тази информация.това за което се сещам е:в колите с един аирбаг , инсталацията е за два, НО е сложена ’джаджа’ съпротивление или кондензатор, които лъжат комп-а че има аирбаг.може да видиш от некоя морга, НО има две (със сигурност) или три (може би) модела аирбаг компютри (централи, ЕКУ-та) и съответно заглушките може да са различни
        ОК, ще пиша
        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
        FIAT Punto 99' 1.7 TD

        Коментар


          #19
          ЕKU се оказа антифризено. И прогоряла платка между + и -. Почистих, възстанових прекъснатия +, мерих за пробиви по елементи- не открих. Сглобих по обратния ред. Сега вече свети и централната индикация с ! в средата, освен еърбег индикацията. Иначе няма проблем с палене. Дали не е регистрирана грешка, за прекъсванията на захранването? Или- EKU си е гушнало букета?Малко снимки за ефектът антифриз.ПП. Идикаторът с ! изгасна, когато си тръгнах от офиса и тогава ми щракна в акъла, и много яко се напсувах, щото след такова прегаряне на платката на входа за + и -, няма начин предпазителя да е оцелял, а аз не го проверих- да се е*а в тока да се... Ама утрото е по- мъдро
          Прикачени файлове
          Bravo 2.0/20V 1996 г.

          Коментар


            #20
            И още снимки:
            Прикачени файлове
            Bravo 2.0/20V 1996 г.

            Коментар


              #21
              тия снимки съм ги гледал наживо

              Коментар


                #22
                u_bo написа:
                тия снимки съм ги гледал наживо
                Беше прав де, ама чак днес се хванах да разглобявам
                Bravo 2.0/20V 1996 г.

                Коментар


                  #23
                  Dodo 155 написа:
                  Отиди да ти изтрият грешката.Аз имах същия проблем на Пунто-то
                  Възможно грешката да е изтекъл срок на годност на пиропатроните и тогава кво правим.В сервизите за диагностика предполагам ,че задават на електрониката ,че същите са подменени докато един ден едно голямо бяло нещо не те изпуха в лицето.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    За мен проблемът приключи. Освен прогарянето на платката, видно от снимките, и бушончето 5А, беше гушнало букета- сега всичко работи на 6.Странното е, че всичко около централката на еърбега видимо и на пипане беше сухо, в т.ч. и дунапренчетата уплътняващи въздуховодите. Единствената причина е топлия въздух, да носи антифризени пари и да прави конденз над самия куплунг- там има просвет на кутийката на централката и единствен вход за подобни натичания.Естествено е, че преди да я монтирам по обратния ред, с горещ силикон запуших всички възможни отвори.Така че дяволът не е толкоз страшен
                    Bravo 2.0/20V 1996 г.

                    Коментар


                      #25
                      Колеги, прегледах доста теми по въпроса и тази ми се вижда най-съдържателна. Затова задавам въпроса си тук... Къде се намира диагностичната букса за Air Bаgs??? Става дума за Lancia Y, но трябва да е идентично с Пунто!Видях централата и окиси покрай нея и явно проблема е ясен таъй като имаше проблем с радиаторчето на парното... но така и не видях покрай нея диагностична букса за да я закача за един тест. Гледах и зад жабката и там не видях... Моля помогнете.
                      Lancia начин на мислене...

                      Коментар


                        #26
                        Колега, ако колата е след 2000 година, може би е с по-новите стандарти, с т. нар. "евробукса" - всички системи излизат през нея. Т.е. където ти е диагностичната букса на ЕКУ, там е на възглавниците, на АБС, на всичко. То е една голяма широка, подобна на скарт-буксата при телевизорите. Иначе ако е преди 2000, сигурно е от тоя тип - K + L линия, и в диагностичен софтуер като ВИЗА например има картинка в самия офтуер , която показва къде е буксата.

                        Коментар


                          #27
                          Това беше добра идея да погледна във Виза-та... Маркирани са 2 точки ... едната до централата и една на таблото с предпазаителите... Сега се гъзих пак... нито на едното нито на другото го намирам. Колата е ’99г. и не е с ОБД2 букса... За инжекциона си е отпред при мотора...Виждам в средата централата с жълта букса и от нея тръгва жълт кабел и това е!
                          Lancia начин на мислене...

                          Коментар


                            #28
                            Колега да ти кажа при мен каква беше ситуацията - дано помогне.На слизане от Витоша една вечер по паветата както си карах и ми светна лапната на еър-бег-а на таблото.Ако беше светнала при някое палене по-щях да се зачудя, но по време на движение и то по павета (да не говорим че тогава бях с гуми 205 широки и колата возеше като багер) и помислих че може да е от хлабава клема някъде ...Четох из форума и от мненията тук разбрах че имало букса под Шофьорската седалка за еър-бег-а. Проверих я и си беше наред. Карах така 1 месец, обаче ми омръзна да я гледам и отидох на диагностика в Ауто Италия.Там момчетата остановиха че наистина е от букса на еър-бег-а , но се оказа че тази букса която била се откачила не била под седалката а под волана някъде... така и не разбрах коя е... След което изчистили някаква грешка свързана пак с еър-бег-а и сега не свети
                            Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                            Fiat Marea 1.6 16v

                            Коментар


                              #29
                              здравейте от скоро имам брава свети лампата за аербега щото то го няма........имали начин да се спре да свети?Благодаря предварително.
                              FIAT-brava 1,4..... PK5646AX

                              Коментар


                                #30
                                brava.pk написа:
                                здравейте от скоро имам брава свети лампата за аербега щото то го няма........имали начин да се спре да свети?Благодаря предварително.
                                махаш крушката щом нямаш аербега.
                                Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                                Коментар

                                Working...
                                X