Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикатора за airbag

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    popai145 написа:
    brava.pk написа:
    здравейте от скоро имам брава свети лампата за аербега щото то го няма........имали начин да се спре да свети?Благодаря предварително.
    махаш крушката щом нямаш аербега.
    не е крушка , а светодиод - направено е заради такива ’предложения’

    Коментар


      #32
      изключване лампата на air bag

      Колеги някой знае ли на какъв принцип се управлява ветлинната индикация на air bag? Става въпрос за Браво 1,6, предполагам принципа е един и същ за доста автомобили. Поради "наводнена" централа,спазвайки всички правила изключих възглавниците, откачих и централата. Последва изненадата за мен, че лампата продължава да си свери при подаване на контакт! Проследих по наличната схема, че се управлява от централата...е като я няма в колата кое кара тази лампичка да свети и как да я изгася без демонтажа и от таблото?

      Коментар


        #33
        Re: изключване лампата на air bag

        dido79 написа:
        Колеги някой знае ли на какъв принцип се управлява ветлинната индикация на air bag? Става въпрос за Браво 1,6, предполагам принципа е един и същ за доста автомобили. Поради "наводнена" централа,спазвайки всички правила изключих възглавниците, откачих и централата. Последва изненадата за мен, че лампата продължава да си свери при подаване на контакт! Проследих по наличната схема, че се управлява от централата...е като я няма в колата кое кара тази лампичка да свети и как да я изгася без демонтажа и от таблото?
        Здравей колега. Лампата/Диода ти свети точно защото нямаш централата. Доколкото знам гасне само ако всичко е наред при всеки един друг случай свети/ включително когато модула е махнат/. За изгасянето на тали лампа освен с махане на таблото за друг начин незнам.
        Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

        Коментар


          #34
          Re: изключване лампата на air bag

          dido79 написа:
          Колеги някой знае ли на какъв принцип се управлява ветлинната индикация на air bag? Става въпрос за Браво 1,6, предполагам принципа е един и същ за доста автомобили. Поради "наводнена" централа,спазвайки всички правила изключих възглавниците, откачих и централата. Последва изненадата за мен, че лампата продължава да си свери при подаване на контакт! Проследих по наличната схема, че се управлява от централата...е като я няма в колата кое кара тази лампичка да свети и как да я изгася без демонтажа и от таблото?
          за да не свети на определен пин на куплунга на таблото трябва да се подаде ... 12 Волта ... а може и 5 Волта да бяха - не знам кой точно е пина- не знам 5 или 12 трябва да се подаде, но високото ниво изключва светенето

          Коментар


            #35
            Re: изключване лампата на air bag

            popai145 написа:
            dido79 написа:
            Колеги някой знае ли на какъв принцип се управлява ветлинната индикация на air bag? Става въпрос за Браво 1,6, предполагам принципа е един и същ за доста автомобили. Поради "наводнена" централа,спазвайки всички правила изключих възглавниците, откачих и централата. Последва изненадата за мен, че лампата продължава да си свери при подаване на контакт! Проследих по наличната схема, че се управлява от централата...е като я няма в колата кое кара тази лампичка да свети и как да я изгася без демонтажа и от таблото?
            Здравей колега. Лампата/Диода ти свети точно защото нямаш централата. Доколкото знам гасне само ако всичко е наред при всеки един друг случай свети/ включително когато модула е махнат/. За изгасянето на тали лампа освен с махане на таблото за друг начин незнам.
            Намерих начин да я угася от буксата за включване в централата Моята е с две възглавници и пиропатрони в коланите, буксата е 30 пина. (Лампата) диода е във верига с двойна маса и две съпротивления.Едната си е винаги замасена, другата се замасява в буксата на сдвоеното место под пин 13 и 14. Първо се изключва масата в буксата с пластмасова пластинка пъхната в сдвоеното место под пин 13 и 14. Диода ще свети отново, но малко с по-слаба яркост( изключена е едната верига, маса-резистир-диод). За да изключа другата, която е в таблото е необходимо подаване на +12в. на пин 13. Аз го направих с огънато парче кламер от пин 15 (+12в. захранващи централата през бушон от контактния ключ, замених го за всеки случай с по-слаб 2,5 А). Изолира се кламерчето с лента и готово, дразнещата светлинка е отстранена до намиране на читава централа.

            Коментар


              #36
              браво за ентусиазма.

              Коментар

              Working...
              X