ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електронен километраж - свети слабо !
Collapse
X
-
Оги и на мен ми се разката играта, докато намеря тъпата щипка.Няма такова дърпане усукване и др.След това поставих схема точно къде се намира въпросната щипка тук, но до сега не знам някой да се е оплакал от такава щипка да има.Тази Брава е лукс, има повече щипки за да не дрънка
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Така е при всички. От горната страна над въздуховода в таблото има каналче в което влиза стърщашата част на на пластмасата.А истинската щипка е отдолу - за да се отвори долната трябва леко да се повдигне нагоре. Доста по леко отколкото ако се дърпа надолу за да се отвори отгоре.И по двата начина съм го отварял и ми се струва че правилният е отдолу.А и вече таблото го свалям със завързани очи
И моята горна част на конзолата на волана е поиздрана - май ако не се махне надраскването е сигурно. Сега подлагам вече един вестник ама късно ...
Коментар
-
мисля че няма нужда да се пипа волана изобщо. Просто е въпрос на усет да усетиш кога си хванал рапидката, и после развърташ. Но ако някой се затрудни - да сваля волана, и да действа. Но при сваляне и на волана, задължително да се направи профилактика на всеки един детайл който е отдолу, за да се знае че скоро там няма да се пипа пак. Терсене е. А дали говорим за 1 и съща щипка ? моята е една такава дето държи таблото доста здраво, и е една единствена за цялото табло, няма горна или долна , дръга като нея. И наистина не съм я виждал в нито една схема, дори и в сервис мануала. Държи така, все едно там си забравил да развиеш някой болт. Много здраво държи, и трябваше силно да напъна с отвертката за да я освободя. После като сглабям , я набих с рязък и силен удар с юмрук . Това е и единствения случай когато бих колата си, но беше за добро.ilkor написа:Полесно излиза ако се свали горната кора на конзолата с волана но за целта трябва първо да се свали целия волан. С малко повече въртене обаче излиза и без това.
Коментар
-
Ами същата трябва да е. Нали от един калъп ги вадят
Ако отварям пак ще снимам.При мен нещата стават по лесно тъй като разлепих въздуховода от пластмасата. Сега той си се държи на една пружина отгоре и винтчето отдолу при бушоните.Иначе с тази стърчащата тръба назад като за първи път си е игра
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар