При мен се получи кофти проблем с крушките. 3 от 4-ри премигват. След като загрее крушката минават минута/две и свети ту по силно ту по слабо и това нещо става за части от секундата и е адски дразнещо.Когато включвам дългите, късите светлини по някога изключват (цокъл Н7 Фиат пунто 2001г). Не знам дали така ми се стори или таблото изгасна при премигване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон
Collapse
X
-
Реленца се слагат не заради лампите/крушките, а за да не ти изгори инсталацията. При указан максимален ток 10А - за 12V инсталация е желателно да има релета, които да захранват баластите директно от акумулатора, а не през фабричната инсталация. Все пак 10A са 120W, а инсталацията ни е фабрично изчислена да захранва 55W, които са си само 4.6А. Все пак, който реши да си модифицира осветителната инсталация е по-добре да ползва релета, за да не се налагат последващи по-скъпи ремонти и/или изгаряне на захранващи кабели, ключове, врътки и т.н.evgeni85 написа:... стига с тия релета не ти трябват....то кво да не би да искаме вечно да светят е..л съм ги в крушките 15 лв парчето тука ( не че има примигване при мен де, нямам подобен проблем)Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
100% съгласен с колегата AirfanAirfan написа:Точно така и заводското реле е 10А, така че не смятам, че ще има проблем.chaveto написа:10А е пусковият ток а не работният, работният трябва да е около 2-3А
На моите пишеше 13.2 А пиков ток, и със 7.5 предпазител работеше нормално. Значи пиковият ток не е проблем за фабричната инстлация, а дори и за по-слаби предпазители.
Коментар
-
Абе аз знам един лаф "От имане глава не боли" и не виждам смисъла да икономисам 2 лв. за реленца, ако това ще ми спести последващи главоболия. Жичките след баласта към лампата са тънки, щото там са къде 35-55W на неизвестно за мен напрежение (80-200-400V???)... Но към баласта са си яко дебели - аз лично ще си направя бъдещия мод с 2 реленца - за всеки случай.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Трета година съм само с релето от оригиналната инсталация, с малко коригирана схема - реле е необходимо, външно или оригиналното, въпрос на избор. Изобщо при такива сериозни консуматори или се монтира реле, или ключ, достатъчно мощен както при Опел, например. При Фиат ключа е маломощен, т.е. изисква се реле.
Коментар
-
Релета не ви трябват.За протокола, стандартна крушка от 55 вата при 13.75 волта изразходва около 4 ампера ток.При старт същата крушка изразходва приблизително 50 ампера ток.Трябва ли ви релета за някакви там 12-13А пиков ток за баластрите
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Кое точно му е по-издържаното? Ако е правилно казаното от ВО, то дефакто ксеноновите баласти консумират пиково по-малко от стандартна халогенна крушка, а нормално пак по-малко. Кое точно е неиздържаното да се използва автомобилната инсталация?pakumba написа:аз съм с релета и предпазители преди тях естествено. Не е нито особен разход, нито особен труд, обаче е къде-къде по-издържано
Коментар
-
От имане глава не боли - ами защо у дома не слагаме 18 квадрата кабел захранване за пералня? Защото не е нужно. И тук не е нужно да слагаш релета, особено в автомобил от модела БРаво, Брава, Мареа. Какъв е смисъла да слагаш реле, което ВЕЧЕ ИМАШ? (Rokambol го каза) Така ще командваш реле с реле - неоправдано! Ще си като телефонна централа.jenshen73 - да беше донесъл кабел малко, щях да ти "оправя" нещата за 15 минути и щеше да си имаш реле - фабричното при това. Питай BO, на него му го правих на колата от подписа.
Коментар
-
Ами аз съм го написал - стартов ток на крушката.Rokambol написа:Някой да разбере какво имах предвид.BO, кви са тия 50А?ogi28b написа:...Какъв е смисъла да слагаш реле, което ВЕЧЕ ИМАШ?...
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Нещо не мога да разбера? Обясни, ако обичаш - как така крушката тегли 50А в момент на запалване, дори кратковременно? Спомням си някакви простотии от теорията по ЕПП, специално за осветителни тела, ама или аз съм зяпал краката на колежките, или говорим за различни неща... Знам, че има разлика в импедансите при старт, ама чак 50А. Не се прява на умен, наистина ми е интересно.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар