Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся помощ за утечка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търся помощ за утечка

    Здравейте колеги. Преди 3 дни акумулаторът внезапно отказа след като не бях палил колата 1 ден. Дотогава не е имало признаци за проблеми и тъй като акумулаторът е на около 4 години купих нов. Трябваше да го регистрирам в някой от пунктовете на Монбат и днес отидох до един. Направиха ми замерване и се оказа че има утечка 350 мА. Прочетох темите които излязоха с търсачката и се убедих, че възможностите за утечката са много. И тъй като съм пълен профан в тази област , моля ако някой има познанията и техниката , да разрешим проблема. Разбира се ,че срещу съответното заплащане. Предварително благодаря. Колата ми е Темпра 1.6.
    Fiat Marea 1,6 16V 1998
    Lancia Y 1.2 8v 1997
    Fiat Tempra 1.6 1991

    #2
    Колега,затваряш вечерта всички врати и след 10мин оглеждаш да не свети някоя лампа. Ако няма светещи, отваряш багажника и пипаш плафона да ли не е горещ. Това е най-често срещания проблем. Другите са много по-сложни и се намират трудно.

    Коментар


      #3
      Закачаш мултицета на акумулатора и започваш да махаш бушоните един по един докато утечката спре,и разбираш от каде идва.
      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

      Коментар


        #4
        Колегите са ти посочили първоначално откъде да тръгнеш.Но ако имаш аларма с автономно захранване имай предвид че може да е от нея - батерииките се зареждат постоянно и като поостареят направо стават як консуматор, На една служебна кола точно това беше проблема, и пак около 300ма беше утечката.Побеляха ни косите докато го хванем - а тя Вектра - проста и тъпа, даже няма откъде да е, ама се мъчихме 1 месец.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          акумолатор

          дори като има пробив и се развали акумолатора не признават гаранция- някаде все едно сам си си го скапал
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            търся помощ за утечка

            Благодаря за отзивчивостта колеги. Първо направих това което предложи колегата 1115. Снощи към 21 часа, когато вече беше позахладняло и колата бе изстинала проверих плафона в багажника. Беше чувсвително по топъл от околните ламарини, което ме кара да мисля, че проблемът наистина е от постоянно светене на крушката в багажника. Откачих клемите като първа стъпка, но тъй като не знам дали проблемът е решен а и нямам мултицет / пък и да имам съм технически бос/, ще търся ел.техник. Ще пиша пак какво е излязло.
            Fiat Marea 1,6 16V 1998
            Lancia Y 1.2 8v 1997
            Fiat Tempra 1.6 1991

            Коментар


              #7
              търся помощ за утечка

              Вчера минах през един ел. техник за замерване и утечката се оказа 1мА , което било нормално. Така че проблемът наистина е бил от постоянното светене на крушката в багажника. В тази връзка искам да попитам дали се сменя прекъсвача или се прави някакво приспособление с подръчни средства. Когато ми слагаха алармата ми казаха, че крушката в багажника трябва да е изправна защото затваряла някакъв кръг и ако не работи, на практика нямам аларма.
              Fiat Marea 1,6 16V 1998
              Lancia Y 1.2 8v 1997
              Fiat Tempra 1.6 1991

              Коментар


                #8
                Това дето са ти казали за алармата, в общи линии е вярно. Сега и аз да попитам - къде се намира прекъсвача за осветленито в тоз багажник, само че за Мареа седан? Мига ми лампата вътре и половин час се дзверих, но не можах да го намеря. Дали не е имплантиран в бравата?
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Да.
                  FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                  Коментар


                    #10
                    Плафона в багажника се проверява много лесно,сваляш облегалките на задните седалки затваряш багажника и поглеждаш вътре,нема кво да чакаш да истине че да пипаш крушката.
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар


                      #11
                      Re: търся помощ за утечка

                      nikolay nikolov написа:
                      Вчера минах през един ел. техник за замерване и утечката се оказа 1мА , което било нормално. Така че проблемът наистина е бил от постоянното светене на крушката в багажника. В тази връзка искам да попитам дали се сменя прекъсвача или се прави някакво приспособление с подръчни средства. Когато ми слагаха алармата ми казаха, че крушката в багажника трябва да е изправна защото затваряла някакъв кръг и ако не работи, на практика нямам аларма.
                      Преди да пристъпиш към смяна на прекъсвача се опитай да го поразвиеш за да може капака добре да го притисне и да прекъсне контакта. При мене се беше получило едно постоянно светене и примигване от време на време при друсане. Оказа се че задният капак притиска прекъсвача но не достатъчно. Развиването (на "стърчишката") реши проблема.
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар


                        #12
                        Re: търся помощ за утечка

                        nikolay nikolov написа:
                        Вчера минах през един ел. техник за замерване и утечката се оказа 1мА , което било нормално. Така че проблемът наистина е бил от постоянното светене на крушката в багажника. В тази връзка искам да попитам дали се сменя прекъсвача или се прави някакво приспособление с подръчни средства. Когато ми слагаха алармата ми казаха, че крушката в багажника трябва да е изправна защото затваряла някакъв кръг и ако не работи, на практика нямам аларма.
                        Преди да пристъпиш към смяна на прекъсвача се опитай да го поразвиеш за да може капака добре да го притисне и да прекъсне контакта. При мене се беше получило едно постоянно светене и примигване от време на време при друсане. Оказа се че задният капак притиска прекъсвача но не достатъчно. Развиването (на "стърчишката") реши проблема.
                        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                        Коментар


                          #13
                          Re: търся помощ за утечка

                          nikolay nikolov написа:
                          Вчера минах през един ел. техник за замерване и утечката се оказа 1мА , което било нормално. Така че проблемът наистина е бил от постоянното светене на крушката в багажника. В тази връзка искам да попитам дали се сменя прекъсвача или се прави някакво приспособление с подръчни средства. Когато ми слагаха алармата ми казаха, че крушката в багажника трябва да е изправна защото затваряла някакъв кръг и ако не работи, на практика нямам аларма.
                          Преди да пристъпиш към смяна на прекъсвача се опитай да го поразвиеш за да може капака добре да го притисне и да прекъсне контакта. При мене се беше получило едно постоянно светене и примигване от време на време при друсане. Оказа се че задният капак притиска прекъсвача но не достатъчно. Развиването (на "стърчишката") реши проблема.
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар


                            #14
                            Re: търся помощ за утечка

                            nikolay nikolov написа:
                            Вчера минах през един ел. техник за замерване и утечката се оказа 1мА , което било нормално. Така че проблемът наистина е бил от постоянното светене на крушката в багажника. В тази връзка искам да попитам дали се сменя прекъсвача или се прави някакво приспособление с подръчни средства. Когато ми слагаха алармата ми казаха, че крушката в багажника трябва да е изправна защото затваряла някакъв кръг и ако не работи, на практика нямам аларма.
                            Преди да пристъпиш към смяна на прекъсвача се опитай да го поразвиеш за да може капака добре да го притисне и да прекъсне контакта. При мене се беше получило едно постоянно светене и примигване от време на време при друсане. Оказа се че задният капак притиска прекъсвача но не достатъчно. Развиването (на "стърчишката") реши проблема.
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар

                            Working...
                            X