Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ето как използвах прострнаството зад облег.и си озвучих авт.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ето как използвах прострнаството зад облег.и си озвучих авт.

    Ето какво реших да си направя за да си скрия всичките инструменти и разни необходими неща в колата.Кутия за предмети комбинирана със две елипси в горната си част.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Маниачеееее.И каренцето на масата е мноо якоо.
    FIAT BRAVO 2.0 20v
    http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

    Коментар


      #3
      Що добре ли изглежда все пак е собствено производство.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        А замислил ли си се този "кашон" като го набъскаш с инструменти как ще дрънчи
        FIAT BRAVO 2.0 20v
        http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

        Коментар


          #5
          Трудна работа да дрънчи защото елипсите са отделно от ’’кашона’’и защото няма да изсипвам вътре гаечни ключове 17х19 и др.,а ще има съвсем други елементи от обикновенната екипировка на един автомобил.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Не е лошо!И аз замислям подобно решение за Пунтото си.Като го направя,ще пусна снимки.

            Коментар


              #7
              много хитро си го измислил и готино е направено, но мисля че е добре да има дупка в кутията на елипсите да могат да "дишат"
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                stef написа:
                много хитро си го измислил и готино е направено, но мисля че е добре да има дупка в кутията на елипсите да могат да "дишат"
                Трябва да има.
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  Esper написа:
                  stef написа:
                  много хитро си го измислил и готино е направено, но мисля че е добре да има дупка в кутията на елипсите да могат да "дишат"
                  Трябва да има.
                  Те не дишат, а това се нарича фазоинвертер. Ако не знаш как и за какво се прави по-добре да бъде без инвертиране (без отвор).
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    BO написа:
                    Esper написа:
                    stef написа:
                    много хитро си го измислил и готино е направено, но мисля че е добре да има дупка в кутията на елипсите да могат да "дишат"
                    Трябва да има.
                    Те не дишат, а това се нарича фазоинвертер. Ако не знаш как и за какво се прави по-добре да бъде без инвертиране (без отвор).
                    Мерси за уточнението. По принцип конструкцията на едно озвучително тяло е резултат от изчисления.Не е просто една кутия с боцнати високоговорители в него.Това спомага да се извадят максимално възможностите на високоговорителите.Не че съм капацитет в тази област, просто знам че си има схеми за изчисляване на механичната конструкция за една тонколона.Обаче в една кола си мисля че чак такива задълбавки в материята са си чисто чесане на езици.Иначе колегата се е постарал, екстра, най-малкото ще бъде доста функционално
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      Колега Торнадо това защо ли ми прилича на това което е в моя багажник?
                      Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                      Porsche 944 S2
                      http://www.valmcrae.snimka.bg/
                      http://vbox7.com/user:val_mcrae
                      http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                      Коментар


                        #12
                        Колега вал така се получи поради наклона на задните седалки като реших да използвам рационално багажника и да си скрия всичките боклуци за да не е разхвърлян.Първия замисъл бе само за кутия без елипси идеята ми хрумна по късно.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Много практично.Ще се възползвам от ноу-хауто,та дано и багажника на моето комби да се поразчисти . На старата Лада имаше една ниша зад задните седалки-бях я заградил с две дъски и слагах там всякакви потребни(и непотребни)неща и багажника винаги беше празен,а всички инструменти-под ръка.
                          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                          Коментар

                          Working...
                          X