Някой знае ли в кои клетки от паметта на EPROM-а на 4s1.07/8se_la какви данни са записани - например на адрес #3930-#39АF е таблицата за предварението при натоварен режим на работа. Само това можах да разбера. Трябва ми по пълна информация от някаква сервизна документация или нещо такова, или някой с по голям опит да сподели. Ще съм му благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос по MAP-инга на ECU Magneti marelli IAW
Collapse
X
-
Да де, под мултиплексор имах предвид хардуерната част - платката с двата цокъла и една 7400 за инвертиране на единия сигнал CE
, ма още нямам никакава информация за разпределението на данните в EPROM-а
Дори може да се използва един 27с256 вместо два по 27с128 като се запишат двете програми едната в младшата част а другара в старшата и да се превключват само от комутацията на най-старшия адресен извод - високо или ниско ниво. На двата чипа всички крака им съвпадат просто 27256-тата има един адресен извод в повече, който при 27128 не се използва.
Коментар
-
Жоро незнам но се надявам това да ти свърши работаhttp://www.hfalex.it/ECUspecs.htmа за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
Коментар
-
Мерси, ще го прегледам.hf hpe написа:Жоро незнам но се надявам това да ти свърши работаhttp://www.hfalex.it/ECUspecs.htmа за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
Коментар
-
ми пича на който е страницата се замимава изключително с тунингта в секцията download има няколко готови файла за еепромите на някой модели, и там има и за браво 2.0 20но човека си е написал че всичко е на собствен риск и е написал някой препоръки какво трябва да е състоянието на ДВГ-то преди пробитеа какво да го правишсваляш си файла, купуваш си един еепром PLCC 27C512(май този беше, но за по сигурно можеш да си свалиш твоят от ЕКУ-то, става лесно защото е на цокъл) и отиваш при някой с програматор който може да пише в такава памет да ти запище файласлед това го бодваш в твойто ЕКУ и ако си късметлия спестяваш минимум 300 кинта за чиптунинг и колата ти става по бърза(и ако стане да се похвалиш)ако ли не си назад с 10-15 леваtoko написа:колега да помоля за едно л.с. с малко разяснения относно употребата на тоз епром, че с елекрониката съм доста злеhf hpe написа:а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
Коментар
-
хиляди благодарности... и разбира се имаш бира две от мен на някоя сбиркаhf hpe написа:ми пича на който е страницата се замимава изключително с тунингта в секцията download има няколко готови файла за еепромите на някой модели, и там има и за браво 2.0 20но човека си е написал че всичко е на собствен риск и е написал някой препоръки какво трябва да е състоянието на ДВГ-то преди пробитеа какво да го правишсваляш си файла, купуваш си един еепром PLCC 27C512(май този беше, но за по сигурно можеш да си свалиш твоят от ЕКУ-то, става лесно защото е на цокъл) и отиваш при някой с програматор който може да пише в такава памет да ти запище файласлед това го бодваш в твойто ЕКУ и ако си късметлия спестяваш минимум 300 кинта за чиптунинг и колата ти става по бърза(и ако стане да се похвалиш)ако ли не си назад с 10-15 леваtoko написа:колега да помоля за едно л.с. с малко разяснения относно употребата на тоз епром, че с елекрониката съм доста злеhf hpe написа:а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
иначе горе долу нещата са ясни.. проблема е кой записва такава памет
ако има някой от форума на който му се занимава да се обажда!п.п. аз ли съм сакат или файла bravohgt.p1 от http://www.hfalex.it/grggt.htm неще да се сваля?
"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
Пренаписах си софтуера за предварението на запалването на газ - верно че едно към гьотере :D - средно между 5 и 10 градуса в зависимост от оборотите, но определено има ефект като пъргавина в по ниските обороти а за разхода ще пиша по късно като я засека. На бензин ми се разтрака аванса като натисна рязко педала на газта, но на газ определено се подобри работата.
Коментар
-
Значи аз промених предварението при мощностен режим на работа на двигателя когато е загрял. При студен мотор предварението е по друга графика кято не съм я променял и ня знам в коя част на епрома е. Колата винаги я паля на газ. Почти не я карам на бензин. За това на двата датчика за температурата на течноста и на засмуквания въздух съм сложил съпротивления със стойности които са равни на истинските датчици при загрял мотор. За това когато е с нормално включени датчици пали нормално на бензин студена и топла. Със съпротивленията: когато е топла пали нормално на бензин, а като е студена на бензин не съм я пробвал, защото знам какъв ще е ефекта - просто няма да запали.А на газ с тези промени по предварението и с тези съпротивления пали нормално студена и топла и дърпа осезателно по добре. Разхода падна с 0,5-0,8 литра. Мултиплексор не съм правил, карам с препрограмирания епром, стария си го пазя за "официален" :D
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар