Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос по MAP-инга на ECU Magneti marelli IAW

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Браво, имаш поздравления от мен за постигнатия успех. Ти ме амбицира да направя тази твоя идея и при мен, като така ще спестя кинти за jetspark. Не знам само как да определя с колко градуса точно правя изместване като използвам програмката за remap от сайта на hfalex.

    Коментар


      #17
      Аз използвам VISGIFT от сайта на http://www.allcarracing.com/. Има я свободно там. Работи се лесно с нея, по сложното е да намериш къде точно в епрома ти е картата на предварението. Програмата има хелп, с малко играчка ще се оправиш ако си се занимавал с подобни работи. Градусите ги увеличаваш постепенно от 5 при ниските обороти до 10 при 6000. Дори може и повече, защото сравнявах оригинални руски "прошивки" на лада за газ и бемзин, при газ бяха увеличили с 15 градуса предварението при високите обороти, но аз го направих на 10 за всеки случай, все пак не е лада. Дето се вика всичко съм го правил на око. В програмата има опция увеличаване или намаляне с еди-колко си градуса дадена точка, като преди това си избрал ECU-to с което работиш при стартиране на програмата. Използвай и сайта на HFALEX за ориентация ако си с магнети марели. Успех.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #18
        Благодаря за инфото. VISGIFT-а съм го ползвал и преди, просто мислих, че ползваш програмката от сайта на HFALEX. Преди време от неговия сайт взех адресите за промяна на налягане на турбото при различни обороти и направих "леки" промени . Ефекта беше поразяващ. (става въпрос за Dedra 2000 Turbo). Но да се върна към газта - софта съм го драснал на EEPROM за да мога да правя промени по него (относно аванса) и смятам по-нататък да направя ламбда контрол от ECU-то. Гледах някъде схема, която използва един от сигналите на инжекторите (адресите ги има на сайта на hfalex) за управление на ел.магн. клапан за газта. Вярно управлнието става като ШИМ, а не плавно като от стъпков мотор, но като се има предвид скоростта за "щракане" на клапана, може да се приеме за нормално. Кво ти е мнението по въпроса.

        Коментар


          #19
          Това за ламбда контрола е интересно. Ще разгледам сайтовете за които казваш. Ако наистина се използва сигнала от някоя дюза най вероятно ще става въпрос за шим. От давна търся някоя такава схема, но не знаех че там има такава информация. Въпросът е в регулиращия клапан. Не съм гледал по магазините дали има такова нещо. Виждал съм на реното на един колега монтирано в холандия АГУ с такъв клапан беше със стъпков електромотор. Но да ти кажа двигателя му беше 1.8 или 1.7 (R19) а харчеше колкото темпрата (13-14/100), хем е по леко. И за това съм се чудел дали си заслужава този ламбда контрол. Но си заслужава да се опита само заради идеята. Само клапана е проблем.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #20
            колеги а аз може ли да попитам как се оправяте с чек сумата на ЕКУ-то или при по старите модели не свети лампата за инжекционаа също така ще е интересно как точно се разпознават коя карта за какво, когато няма жокери като страницата на алексблаодаря предварително

            Коментар


              #21
              При по старите модели не е от значение контролната сума. При мен даже липства контролна лампа за инжекциона. А за разпознаването, ако нямаш жокер е трудно. Както писах по горе, сравнявал съм при ладата (бош) как стои въпроса, на външен вид двуизмерната графика за предварението изглежда подобно като при фиата, предполагам че и при другите модели ецу е подобно, но как да бъде сигурен човек дали е точно този участък от паметта, не знам, ще трябва да се рови из нета.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #22
                добре де а никой ли не е ползвал WinOLSзащото там дават че автоматично разпознавала кое са карти и кое е програмен коддори при демо версият работи тази функция но въпроса е колко може да и се довери човекзащото ако ги разпознава правилно след това бъзикането с другите редактори е лесноЖоро ако не те затруднява можеш ли да си я инсталираш и да провериш дали правилно разпознава таблиците

                Коментар


                  #23
                  Мите за лаици като мен не толкова леснозащото ползвах деасемблатор на 8051 и той иска да му окажеш какво чете код или данни, няма опция да са комбинираниа в еепрома имаме точно такава комбинация

                  Коментар


                    #24
                    Mи аз го нямам този winosl, ако ми кажете от къде да го дръпна или да ми го пратите на g_rankov@mail.bg ще видя дали работи коректно.
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #25
                      http://www.evc.de/en/download/down_winols.asphttp://www.evc.de/ftp/winols/WinOLS_DEMO.EXE

                      Коментар


                        #26
                        Това добре ... но лекарство за демо версията?
                        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                        Коментар


                          #27
                          колегата Никорор имаше някъде някаква версия която не била точно демоиначе според мен най-трудните неща при бъзикането на еепрома са да се знаят таблиците от кой до кой адрес са и после да се оправи чек сумата за ЕКУ-тата които имат лампа за инжекционатака че ВинОЛС-а ако разпознава правилно картите после модифицирането им може да стане и с най-обикновен редактор

                          Коментар


                            #28
                            Нещо не мога да се оправя с тоя осл. Прегледах всичките менюта, никаде няма spark advance mapping например или нещо такова. Някой да помогне.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #29
                              Изравняването на чек сумите не е проблем. Visgift-а се справя чудесно, а има и няколко други програми, които само това правят (изтеглил съм ги, но не съм ги ползвал). При dedra 2000 turbo с IAW472 чек сумата се преверява и ако не отговаря не иска да откине . Предполагам "хубавите" ремап програми автоматично разпознават таблиците като следят за повтарящи се сепаратори или стрингове, както обикновено се отделят потребителски полета от самия сорс. По този начин като се укаже вида на инжекциона, един вид казваме какъв стринг да се търси. В нашия случай, като знаем начало и край на даден мап (hex address) в 2D режим трябва да се търси повтарящ се пик (крива) с еднаква амплитуда и продължителност служеща за сепаратор. Да НО пак не знаем съответната таблица за какво е, вероятно има строга последователност на подредба при различните инжекции ?!?!?!

                              Коментар


                                #30
                                Специално за марелито има една програма "IAW kontrol panel" автор е Никола Раденкович. Чел съм и описанието - там има всичко каквото ни трябва - зареждаш бина и графиката ти се изписва направо в градуси, милисекунди за впръскването и си ги променяш директно. Преди време се бях свързал с него по ICQ-to и го питах дали има възможност от някъде да се сдобия поне с демо версия но ме отряза дискретно . Поне ми преправи епрома за работа без ламбда контрол и втори път ми го преправи да не действа самообучението на ECU-то. Но до сега не съм ги ползвал. Единственно разглеждах какво е променял вътре но като котка-пишешта машина - нищо не разбрах.Tова отдолу е скрееншот на програмата, ако някой я намери някъде, ще има много
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X