Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реле, мигачи и може би аларма?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реле, мигачи и може би аларма?

    Първо искам да попитам колегите с Браво/Брава/Мареа дали имат следната функционалност: на работещ двигател или на контакт при отваряне на врата мигат ли аварийките няколко пъти? При мен мигат. Та да си кажа и защо питам. Ами защото релето, което се чува е доста по-тихо от това, което се чува ако включа аварийките от бутона на таблото. Това беше първото. Второто е, че май същото това реле се е попрех*бало и по дупките цъка и ми мигат мигачите, голем цирк. Та най-първо трябва да разбера това реле на колата ли си е или е на алармата и второ - къде го т’ва реле. Цъка някъде откъм таблото с бушоните долу вляво. Махнах капачето, но вътре се откри доста грозна гледка от кабели, куплунги и не знам си още к’во. Типото там изглеждаше доста по-прилично...Та кажете си вашите мигат ли така и ако да - ще съм благодарен да ме упътите кое е релето.
    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

    #2
    Ако звука от релето е по-различен от този, когато работят мигачите, то тогава търси проблема в алармата! По принцип едва ли самото реле се е прецакало, по-скоро имаш така наречената "утечка" някъде. Оголен кабел, или лоша връзка, която при подрусване в дупките ти прави магарии.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Re: Реле, мигачи и може би аларма?

      vesko написа:
      Първо искам да попитам колегите с Браво/Брава/Мареа дали имат следната функционалност: на работещ двигател или на контакт при отваряне на врата мигат ли аварийките няколко пъти? При мен мигат. Та да си кажа и защо питам. Ами защото релето, което се чува е доста по-тихо от това, което се чува ако включа аварийките от бутона на таблото. Това беше първото. Второто е, че май същото това реле се е попрех*бало и по дупките цъка и ми мигат мигачите, голем цирк. Та най-първо трябва да разбера това реле на колата ли си е или е на алармата и второ - къде го т’ва реле. Цъка някъде откъм таблото с бушоните долу вляво. Махнах капачето, но вътре се откри доста грозна гледка от кабели, куплунги и не знам си още к’во. Типото там изглеждаше доста по-прилично...Та кажете си вашите мигат ли така и ако да - ще съм благодарен да ме упътите кое е релето.
      100 % e от алармата.Снимай дистанционното,може би ще успея да ти помогна.Също ако знаеш марката,на алармата.А това дето ти мига по дупки,най-вероятно е заради бутончето на предният капак(на алармата).
      Fiat Bravo 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Колеги, никой ли няма да каже "Да, и на мойта мигат" или "Не, не мигат така" за да знам къде да търся проблема.Влади, бих заложил на релето, защото релето цъка и мигачите светят неравномерно. Ако просто релето си получава напрежение от някъде няма ли да цъкат регулярно? Хм, като се замисля - ако получава такива "рендъм импулси" знам ли го как ще цъка, може и да си прав. Пфу, как мрязя лесни проблеми с трудно решение. Типото за 3 години опроверга всички "разбирачи" и невероятните им истории за проблемите с електрониката на италианските коли. gmg_service, Не е от ключа на предния капак, пробвах го, като го вдигна на контакт мигачите не светят както ако отворя врата. До минутка-две слагам снимката на дистанционното.Едит: отне малко повече, но все пак - ето и снимката на дистанционното и книжката на алармата.
        Прикачени файлове
        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

        Коментар


          #5
          При мен не мигат така мигачите.

          Коментар


            #6
            Oп, редактирах си поста без да видя, че има писано след мен. Сори и мерси, peho.Някой с Мареа? Иначе и на мен на алармата ми ходи.
            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

            Коментар


              #7
              vesko написа:
              Oп, редактирах си поста без да видя, че има писано след мен. Сори и мерси, peho.Някой с Мареа? Иначе и на мен на алармата ми ходи.
              И на мен като ми сложиха алармата започнаха да ми мигат мигачите.Когато колата е на контакт (работи) и се отвори някоя от вратите и веднага се пускат аварийните мигачи. Релето е друго и е в самата аларма (като модул). Това е екстра на алармата, която може да се изключи ако не я искаш (поне на мойта е така).На Бравата сложиха алармата само на едно единствено място, където беше възможно (с много мъки) - като отвориш капака за бушончетата на таблото, най-отгоре в ляво (все едно под пищялката-говорителя, която се намира ъврху таблото, дано ме разбра къде е).
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Верен на стария принцип "Два дни дебъг спестяват цял час четене на хелп" осмърдях форума и т.н. И добре че постанх тази снимка да видя надписа "Ръководство за потребителя". Та реших да го прочета. И о, чудо - то си го пише -
                При подаден контакт ако отворите врата или имате не добре затворена врата, мигачите ще ви предупредя като светнат 10 пъти (ако е включена тази функция).
                Ей, т’ва идиотите не сме на свършване. Мерси на всички отзовали се.П.С.BO, мерси. Някъде оттам се чува цъкането, ама нещо не мога да го открия, доста кабеляци има. Явно трябва да се търси по-упорито. Алармата е в гаранция, ама кога ще остане време да ида да я видят...
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  На мен не ми мигат, няма аларма! Но имах подобен проблем преди с Типо-то! Имаше си аларма и мигачите си мигаха при отворена врата и запален двигател! Отначало всичко беше ОК, но после така докато си карам (по равен път) релето си чаткаше един-два пъти и спираше! Проблема се оказа, че не е в релето! Просто при затваряне на шофьорската врата, тя не може да притисне добре механизма за светване на лампата в купето!
                  Space Star 1.9 DID

                  Коментар


                    #10
                    ре

                    Колегата Roko е прав.Огледай бутоните по вратите.Иначе тази функция може да се забрани от алармата.И накарай алармаджията да ти върже и предният капак към алармата.Всичко да е както трябва.
                    Fiat Bravo 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      Ц, не са бутоните на вратите, щото плафоните не мигат. Колкото до функцията - не искам да я забранява щото си ме кефи. И накрая - предният капак си е вързан, просто проблемът не е от него. Май Владим се оказва прав - или релето или оголен кабел дава на маса някъде.
                      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                      Коментар


                        #12
                        Не оспорвам, наистина е възможно да е от релетата, защото при Браво/а бутончетата които изгасят плафоните са съвсем различни и на различно място от тези на Типо-то! Вратите на Типо-то се затвярат по-тежко (сигурно от годините) от тези на Браво/а! Та мисълта ми е, че при леко притваряне на вратата плафонът угасва, но мигачите продължават да мигат! Не е задължително и плафонът да премигва!
                        Space Star 1.9 DID

                        Коментар


                          #13
                          М, интересно. Значи все пак да не ги отхвърлям на 100% А къде всъщност са бутоните на вратите? На типото са на най-очевидното място, ама на Маруся ги няма там. Имах преди години един кадет - там бутоните ги бяха сложили между пантите на вратата, не знам фабрично или доработка, ама на Маруся и там ги няма Колкото до вратите - задните врати на типото се затваряха по-леко от на половината нови коли на пазара Виж, не така стояха нещата с предните, особено шофьорската, ама ти си го казал за годинките
                          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                          Коментар


                            #14
                            vesko написа:
                            М, интересно. Значи все пак да не ги отхвърлям на 100% А къде всъщност са бутоните на вратите? На типото са на най-очевидното място, ама на Маруся ги няма там. Имах преди години един кадет - там бутоните ги бяха сложили между пантите на вратата, не знам фабрично или доработка, ама на Маруся и там ги няма Колкото до вратите - задните врати на типото се затваряха по-леко от на половината нови коли на пазара Виж, не така стояха нещата с предните, особено шофьорската, ама ти си го казал за годинките
                            За Маруся не знам, но на моята Брава са в ключалките на вратите, т.е. в механизма, който щраква!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              На моята машина са до пантите и на четирите врати! Много са малки в сравнение с тези на Типо!
                              Space Star 1.9 DID

                              Коментар

                              Working...
                              X