Имам проблем с запалването на типо 1,6 по време на движение имам чувството че получава някаде късо и в рамките на един светофар разрежда акумулатора.Интерестното е че не може да поддържа консуматорите но не гасне, и всичко се възстановява ако изключа парното.В него ли е роблема или в стартера или алтернатора на когото смених четките.И след това като го дръпнем типото и запали проблема изчезва и така до следващия път може 10 пъти да запали през деня и накрая да откаже.Моля дайте съвет къде да търся причината.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с запалването при типо 1,6
Collapse
X
-
Re: Проблем с запалването при типо 1,6
Здравей колега,Типото карбуратор ли е или инжекция? От това дето си го написал излиза, че запалваш по време на движение :D . Всъщност гасне ли колата по време на движение или просто като загасиш после не можеш да запалиш? Кои консуматори не може да поддържа-фарове, музика или само вентилатора на парното? Климатик имаш ли?angyshev написа:Имам проблем с запалването на типо 1,6 по време на движение имам чувството че получава някаде късо и в рамките на един светофар разрежда акумулатора.Интерестното е че не може да поддържа консуматорите но не гасне, и всичко се възстановява ако изключа парното.В него ли е роблема или в стартера или алтернатора на когото смених четките.И след това като го дръпнем типото и запали проблема изчезва и така до следващия път може 10 пъти да запали през деня и накрая да откаже.Моля дайте съвет къде да търся причината.Fiat Stilo 1.8 16V
-
Значи типото е 1,6 моноинжекцион.Проблема е че не гасне а не може да запали и се характеризира с това че по време на движение започва да не може да поддържа консуматорите фарове парно касетофон но лампата за зареждане не свети и като изключа парното другите консуматори се възстановяват.При това положение колата не гасне но после акумулатора е разреден и съответно няма палене.И всичко става изведнъж и винаги при топъл мотор докато е студен няма никакъв проблем.
Коментар
-
Внимавай от такива къси да не се запалиш някъде. Провери си също и регулатора, да не би просто да не ти зарежда. Лампата на таблото свети ли? А преди да запалиш свети ли?angyshev написа:Колата пали лесно при зареден акумулаторно но когато окаси след това едвам успяват да светнат лампите на таблотоFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Виж какво пич, най добре извади предпазителя на вентилатцията (парното) и покарай един ден, щото верно може да се запалиш. Ако не се повтори, тръгвай по веригата да търсиш нагорели куплунзи и прегледай ел. мотора на вентилацията. Прегледай и самия превключвател (1,2,3 и 4). Прегледай също дали са ти затегнати клемите на акумулатора. Мисля че, че оhooo може да те светне най-добре по тоците.Успех.angyshev написа:Значи типото е 1,6 моноинжекцион.Проблема е че не гасне а не може да запали и се характеризира с това че по време на движение започва да не може да поддържа консуматорите фарове парно касетофон но лампата за зареждане не свети и като изключа парното другите консуматори се възстановяват.При това положение колата не гасне но после акумулатора е разреден и съответно няма палене.И всичко става изведнъж и винаги при топъл мотор докато е студен няма никакъв проблем.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Хлабави клеми на акумулатора/стартера/масата.angyshev написа:Колата пали лесно при зареден акумулаторно но когато окаси след това едвам успяват да светнат лампите на таблотоA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар