От къде в България може да се купи такова
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мини авто предпазител с кабел
Collapse
X
-
Това побългаряване не искам да го правя, защото ще закача поне три такива в кутията с предпазители, която се намира в двигателния отсек.А може би някой е виждал някъде нещо такова:
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Само ще те посъветвам да не използваш такива предпазители.Последния човек, който използва такъв вид "неизвестни" предпазители за малко да се подпали, защото тия не обичат да горят. А не е като да не ми звънна през нощта, защото колата му трябва на следващия ден, за да пътува на почивка. И с изричните ми мои съвети да не поставя такъв вид предпазител не послуша, ръгна го (имаше проблем) и взе, че колата умря безжизнено.Добре, че има по-големи "главни" предпазителя, че да изгоря те.Ако не ти е за някакви големи токове, то по-добре се хвани за проводника след предпазителя с една бърза връзка.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И как точно ще намери за кой кабел да се хване като всичко е на едно табло, а кабелите отзад са пакетирани в сноп?!?На мен предпазителят си ми изглежда съвсем читав. Тези ми изглеждат подобни:http://www.hit-electronics.com/i-osh...o-20a-8870.htmBO написа:Ако не ти е за някакви големи токове, то по-добре се хвани за проводника след предпазителя с една бърза връзка.
Коментар
-
Идеята малко не ми е ясна за такива предпазители, за да си сигурен винаги трябва да го поставиш правилно, т.е. да знаеш къде е входа +12В и къде е изхода, другото което можеш да направиш да си купиш гнезда които се зацепват едно в друго и да си направиш блокче захранено от +12В и от там да си ползваш където ти трябва.https://vikiwat.com/product/21601/da...-12-24vdc.htmlFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
BO написа:Само ще те посъветвам да не използваш такива предпазители.Последния човек, който използва такъв вид "неизвестни" предпазители за малко да се подпали, защото тия не обичат да горят. А не е като да не ми звънна през нощта, защото колата му трябва на следващия ден, за да пътува на почивка. И с изричните ми мои съвети да не поставя такъв вид предпазител не послуша, ръгна го (имаше проблем) и взе, че колата умря безжизнено.Добре, че има по-големи "главни" предпазителя, че да изгоря те.Ако не ти е за някакви големи токове, то по-добре се хвани за проводника след предпазителя с една бърза връзка.
FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Благодаря за съвета. В случая ще го използвам за вземане на сигнал към извод "+ само на контакт" при свързване на SmartDRL. Какво точно е свързвал твоя приятел? Този вид свързване е широко разпространен в Германия, като главно го използват при добавяне на аудио/видео системи в автомобилите. Тъй като не успях да намеря в България такъв вид предпазител, то ще закупя от немски магазин и ще го изпратя по куриер, за да се завърши монтажа.BO написа:Само ще те посъветвам да не използваш такива предпазители.Интересно твърдение. Може ли да се аргументираш?NikMar написа:Идеята малко не ми е ясна за такива предпазители, за да си сигурен винаги трябва да го поставиш правилно, т.е. да знаеш къде е входа +12В и къде е изходаAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Ясна е историята.Не знам този Смарт ДРЛ колко е смарт, но повечето хубави системи се пускат сами от самото напрежение. Демек се връзват на постоянен + и маса. И като запалиш колата, то се палят сами. Имат и 3-та линия, която точно с такива връзки се връзва към габаритите, за да се изключи ДРЛ-а, когато запалиш фаровете.И не става въпрос какво е свързал моя приятел (реално нищо), а това, че тия предпазители масово не горят, а се стопяват директно и буквално. А докато се стопят, то може да ти стопи част от инсталацията, че дори и колата да си запалиш. Аз лично не знам как Имортъла определи с поглед дали дадения 20А (примерно на 2-рата, по-голяма снимка) предпазител прекъсва на 20А или на 50А. Моя опит с такива измислени предпазители съм го споделил в предишното изречение.За това винаги давам съвет ако на някой му трябват предпазители то такива да се купуват задължително и само от морга, а не от магазина или бензиностанцията на ъгъла.Втория коментар не е мой, но ще споделя, че колегата има предвид, че предпазителят в този случай има посока. Трябва да знаеш коя страна е "входа" и коя е "изхода", където стърчи проводника за свързване. Ако го обърнеш на обратно, така не осигуряваш предпазване на стърчащия проводник от късо.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Според теб откъде трябва да се купуват предпазители, ако не от магазин за авточасти или бензиностанция?И как определяш кой е фалшив и кой не?И как си сигурен, че като купиш от морга, те са го взели...от къде?!?За втория абзац съм напълно солидарен. Самият предпазител няма "посока", но гнездото има и трябва да се спазва (в случай, че се пуска трети кабел, каквото иска да прави Стефанакис)BO написа:Аз лично не знам как Имортъла определи с поглед дали дадения 20А (примерно на 2-рата, по-голяма снимка) предпазител прекъсва на 20А или на 50А. Моя опит с такива измислени предпазители съм го споделил в предишното изречение.За това винаги давам съвет ако на някой му трябват предпазители то такива да се купуват задължително и само от морга, а не от магазина или бензиностанцията на ъгъла.Втория коментар не е мой, но ще споделя, че колегата има предвид, че предпазителят в този случай има посока. Трябва да знаеш коя страна е "входа" и коя е "изхода", където стърчи проводника за свързване. Ако го обърнеш на обратно, така не осигуряваш предпазване на стърчащия проводник от късо.
Коментар
-
Мисля, че съм споделил недвусмислено от къде трябва да си ги купиш. И мястото е изрично посочено, защото ако отидеш да си ги купиш от някой автомобилен представител и да си ги вземеш като оригинална част, то няма да ти хареса цената. И цената не е кой знае колко голяма, ама като си направиш сметката, че за 1 брой оригинален предпазител може да си купиш един комплект от някоя бензиностанция, мисля се сещаш какъв ще е избора.Въпроса е, че избора би бил много неправилен. За това го казвам. Защото не веднъж съм оправял бакиите на тия "предпазители", закупени от някой магазин на Симеон или от някоя бензиностанция, където всичко е само в ментета точно в тая сфера.Иначе лично на мен въобще не ми дреме по принцип дали някой ще има проблеми от тези ментета. Но нали за това е форума, за да споделяме и до някъде взаимно да се предпазваме от грешки.Immortal написа:Според теб откъде трябва да се купуват предпазители, ако не от магазин за авточасти или бензиностанция?
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега в Германия може да го ползват много ,но не и от специалисти а от аматьори като теб,които се чудят как да си запалят колата.Тия предпазители са буклуци.Един хубав предпазител е 60-90 ст.И 10 А са си наистина 10А.А тия по бензиностанциите 10А отговарят на 50АStefanaki написа:Благодаря за съвета. В случая ще го използвам за вземане на сигнал към извод "+ само на контакт" при свързване на SmartDRL. Какво точно е свързвал твоя приятел? Този вид свързване е широко разпространен в Германия, като главно го използват при добавяне на аудио/видео системи в автомобилите. Тъй като не успях да намеря в България такъв вид предпазител, то ще закупя от немски магазин и ще го изпратя по куриер, за да се завърши монтажа.BO написа:Само ще те посъветвам да не използваш такива предпазители.Интересно твърдение. Може ли да се аргументираш?NikMar написа:Идеята малко не ми е ясна за такива предпазители, за да си сигурен винаги трябва да го поставиш правилно, т.е. да знаеш къде е входа +12В и къде е изходаFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Тъй като съм твърдо решен да запазя ел.инсталация без да я наранявам, то аз ще се спра на следния вариант.
Така ще си използвам оригиналния предпазител на позицията Original Sicherung.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар