Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Внезапен проблем след смяна на крушка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Сложих акумулатора зареден до 12,8V.Почистих и смазах масите по колата и клемите на акумулатора.По време на паленето напрежението падна до 10,7V.Без натоварване и на обороти държи 13,7V.С натоварване-фарове, климатик на max- на обороти пада до 12,5V и продължава да пада.На обороти зарежда и поддържа 13,8V.В крайна сметка колата в момента пали нормално, но остана грешката ABS failure и brake lamp failure.Последната се появява от време на време незнайно защо.По интересно ми е защо остана грешката на ABS?
    STILO 115 MULTIWAGON 2003

    Коментар


      #17
      ssamm2 написа:
      Сложих акумулатора зареден до 12,8V.Почистих и смазах масите по колата и клемите на акумулатора.По време на паленето напрежението падна до 10,7V.Без натоварване и на обороти държи 13,7V.С натоварване-фарове, климатик на max- на обороти пада до 12,5V и продължава да пада.На обороти зарежда и поддържа 13,8V.В крайна сметка колата в момента пали нормално, но остана грешката ABS failure и brake lamp failure.Последната се появява от време на време незнайно защо.По интересно ми е защо остана грешката на ABS?
      Май си за реле регулатор, колкото до АВS незнам,сигурен ли си че не е ASR? Моето стило с пуснати консуматори и на тихи обороти държи 14 - 14.2v.
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #18
        След около два км пробег изчезнаха всички грешки...за сега.
        STILO 115 MULTIWAGON 2003

        Коментар


          #19
          Виж та си оправи генератора че стилото е капеизно от към ток
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар

          Working...
          X