Гледам някакви ксенон системи за по 40-50лв. Ще слагам скоро, та въпроса ми е какъв ксенон да гледам ? Какво ще ми препоръчате ?Фара е с лупа на късите и обикновен рефлектор на дългите. Ще слагам само на късите.Благодаря
Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв ксенон за Крома 2008 ?
Collapse
X
-
Re: кола
и защо му е ксенон с лупа?взимай от евтините,но сложи и на дългите,защото в противен случай при каране извънградско,ще се дразниш,като включиш дълги и почнат да светят жълтоkluchar написа:За тази по нова кола виж нещо по доброима такива ксенони направо с лупи и трябва да е 55 W или да има съпротивлениеBravo 1.9d 97г
Коментар
-
На дългите не е необходим ксенон, защото загрява бавно и просто не е ефективен.А и винаги може да сложиш по-хубави крушки на дългите и да не виждаш разлика между късите и дългите.Така, че взимай първия 55в с АЦ баласт. Не го мисли толкова, няма кой знае какво да му се чудиш.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Загрява бавно само при първоначално включване,после никакви проблеми,но по твойта логика и на късите загрява бавно и няма смисъл въобще от ксенон.Винаги има разлика в светенето между ксенон и каквито и да са други крушки.BO написа:На дългите не е необходим ксенон, защото загрява бавно и просто не е ефективен.А и винаги може да сложиш по-хубави крушки на дългите и да не виждаш разлика между късите и дългите.Така, че взимай първия 55в с АЦ баласт. Не го мисли толкова, няма кой знае какво да му се чудиш.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Честото включване и изключване на дългите при нощно каране е по-неефективно, понеже им трябват около 4-5 секунди да светнат на макс, а това са си около 100 метра със 90 км/ч.Карал съм и с двете комбинации и поне на мен ми е по-приятно да карам с халогенни дълги и ксенон на късите отколкото само ксенон.Пък ако ви дразни халогенната светлина има едни сини халогенни крушки - праскаш на дългите такива и заспива.И все пак не забравяйте, че на всеки различно му понасят различните светлини и всичко е до личен вкус и предпочитания
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Значи проблем са 4-5сек и 100м за да светнат добре ксеноните(до тук добре,самата истина)но ти преди тези 4-5сек си карал 2-3-10мин и Хкм на къси и изведнъж се появяват проблемни 4-5сек-стига бе хора,това е несериозно.M5kov написа:Честото включване и изключване на дългите при нощно каране е по-неефективно, понеже им трябват около 4-5 секунди да светнат на макс, а това са си около 100 метра със 90 км/ч.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
А, не съм казвал, че е проблем, просто това им е недостатъка, че не получаваш светлината веднага.Както писах и горе, шофирането при всеки е индивидуално.На мен ми се налага доста често да превключам, понеже се движа по маршрут с умерено силен трафик и ксеноновите дълги не са ми в помощ, както казах пробвал съм ги.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Според теб 4-5 секунди време за реакция на дългите не са проблем? На извънградско нощно време, спирам дългите само при разминаване, а това е не повече от 30 секунди. А дългите ми трябват, защото късите не могат да ми кажат на къде е завоя след 70-80 метра. А карам с 90-100/км/ч . На къси просто не става. Затова дългите ми трябват веднага след разминаването, особено по завоите.nsn написа:Значи проблем са 4-5сек и 100м за да светнат добре ксеноните(до тук добре,самата истина)но ти преди тези 4-5сек си карал 2-3-10мин и Хкм на къси и изведнъж се появяват проблемни 4-5сек-стига бе хора,това е несериозно.
Коментар
-
След 30сек ксенона се пали веднага(не му трябва време да загрее)и имаш нужната светлина на момента,за да ти покаже на къде са завоите:Dnikolce написа:Според теб 4-5 секунди време за реакция на дългите не са проблем? На извънградско нощно време, спирам дългите само при разминаване, а това е не повече от 30 секунди. А дългите ми трябват, защото късите не могат да ми кажат на къде е завоя след 70-80 метра. А карам с 90-100/км/ч . На къси просто не става. Затова дългите ми трябват веднага след разминаването, особено по завоите.nsn написа:Значи проблем са 4-5сек и 100м за да светнат добре ксеноните(до тук добре,самата истина)но ти преди тези 4-5сек си карал 2-3-10мин и Хкм на къси и изведнъж се появяват проблемни 4-5сек-стига бе хора,това е несериозно.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Аз лично, преполагам и ти, имам опит с такъв ксенон на дългите. Е, няма такова отвратително нещо. Имаш светлина ама друг път.Е, може би ако караш в 3 часа сутринта и го спираш веднъж на половин час, сигурно е добре. Моя опит е вечер, когато се стъмни и когато си има коли на пътя и постоянно си на ръчката къси-дълги. Аз споделям мнение, което може да е полезно на автора на темата.И за второто не съм съгласен - няма разлика между ксенон и халогенна крушка в цвета на светлината, както даваш такъв довод за дразнене.nsn написа:Загрява бавно само при първоначално включване,после никакви проблеми,но по твойта логика и на късите загрява бавно и няма смисъл въобще от ксенон.Винаги има разлика в светенето между ксенон и каквито и да са други крушки.BO написа:На дългите не е необходим ксенон, защото загрява бавно и просто не е ефективен.А и винаги може да сложиш по-хубави крушки на дългите и да не виждаш разлика между късите и дългите.Така, че взимай първия 55в с АЦ баласт. Не го мисли толкова, няма кой знае какво да му се чудиш.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Той ще пали, не на пълна сила, пробвал съм. За мен не си е работа. Както Боби казва, цъкам ръчката през минута/две, и не е оферта. Пробвал съм като включа и изключа няколко пъти бързо ксеноните, от 5 пъти, една от двете крушки не зацепва, и не светиnsn написа:След 30сек ксенона се пали веднага(не му трябва време да загрее)и имаш нужната светлина на момента,за да ти покаже на къде са завоите:D
. Това с китайски ксенон за 80 лева.Мислил съм го този въпрос за ксенон на дългите, и се оказа че има такива, с някакви по-специални баласти, които гарантирано светват веднага, ама бяха скъпи преди две години, сега не съм гледал. Виж такова нещо може. Ама не и с ксенон за 40-50 лева, прекалено много са рисковете. А и честно казано, с обикновени крушки, при условие че рефлекторите са като нови, също се вижда перфектно.
Коментар
-
Това е правилното мнение! Послушай го и не се занимавай с глупости.BO написа:На дългите не е необходим ксенон, защото загрява бавно и просто не е ефективен.А и винаги може да сложиш по-хубави крушки на дългите и да не виждаш разлика между късите и дългите.Така, че взимай първия 55в с АЦ баласт. Не го мисли толкова, няма кой знае какво да му се чудиш.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар