http://www.autoelectric-bg.com/Местя темата в този раздел.Модераторски екип на fiat-bg.org.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна на ангренажен ремък
Collapse
X
-
u_bo
неизвестното е "що за консултация е това?!?!?!"има си бизнес раздел - може да пуснеш там, че сменяш ангренаж със спец.инструмент - и по-голям интерес ще имашautoelectric написа:Ами това са специализирани инструменти за смяна на ангренажни ремъци колега.Кое му е неизвестното?
Коментар
-
Не мие целта да се заяждам.Като не е за тука тая тема, да я махнат.Доста хора нямат представа, че смяната на ангренажен ремък не е толкова безобидно начинание ако не се направи както трябва.Пък за бизнес раздела - едва ли ще се грабнеш от Пловдив, че да доидеш в Хасково да си обслужиш колата.Целта ни е хората да се научат да правят разлика не само по цена, а и по качество.Който иска намира начин, който не иска намира причини!
Коментар
-
да, също и доста хора вярват, че смяната на ангренажа е няква тайна разработка на наса и се прави само с ултраплазмен радио-генератор... и майсторите като чуят, че си за ангренаж и почват да се дуят, пък то.... нищо особенно, маркер да имашautoelectric написа:Не мие целта да се заяждам.Като не е за тука тая тема, да я махнат.Доста хора нямат представа, че смяната на ангренажен ремък не е толкова безобидно начинание ако не се направи както трябва.Пък за бизнес раздела - едва ли ще се грабнеш от Пловдив, че да доидеш в Хасково да си обслужиш колата.Целта ни е хората да се научат да правят разлика не само по цена, а и по качество.
айде не се прехласвайте толкова. ако искате да си напрвите реклама с тема, в която нищо не пише, а има сложени някви снимки на фиксатори, които всички тук сме виждали и сте си написали името на фирмата- ами платете си за банер и ок, ако искате да ни образовате като ни покажете фиксатори, нищо, че сме ги виждали, благодарим.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
колеги !!! НЕ с лошо де !Аз НАИСТИНА мисля . че ще е по-добре и за автора и за колегите от форума темата да се премести в бизнес раздела.А автора ако пусне ориентировъчни цени за труд ,както и срокове ще е добре.ЕДИТ:що пък да не дойда до ХАСКОВО ??? 80 км - за под 1 час е
Коментар
-
колега, ако имаш кола която е с раздвижни колела на разпр. валове и и сменяш ремъка с помоща на маркер, губиш дадената от конструкторите възможност за идеално точно настройване. Примерно едно бягане с 2 градуса от оптималното положение, което се фиксира само с тези фирмени инструменти или пък по "рейсинг метода за настройване на валове" може да промени коренно работата на мотора - мощност и разход.pakumba написа:да, също и доста хора вярват, че смяната на ангренажа е няква тайна разработка на наса и се прави само с ултраплазмен радио-генератор... и майсторите като чуят, че си за ангренаж и почват да се дуят, пък то.... нищо особенно, маркер да имаш
айде не се прехласвайте толкова. ако искате да си напрвите реклама с тема, в която нищо не пише, а има сложени някви снимки на фиксатори, които всички тук сме виждали и сте си написали името на фирмата- ами платете си за банер и ок, ако искате да ни образовате като ни покажете фиксатори, нищо, че сме ги виждали, благодарим.
Коментар
-
колега, пределно наясно съмici написа:колега, ако имаш кола която е с раздвижни колела на разпр. валове и и сменяш ремъка с помоща на маркер, губиш дадената от конструкторите възможност за идеално точно настройване. Примерно едно бягане с 2 градуса от оптималното положение, което се фиксира само с тези фирмени инструменти или пък по "рейсинг метода за настройване на валове" може да промени коренно работата на мотора - мощност и разход.pakumba написа:да, също и доста хора вярват, че смяната на ангренажа е няква тайна разработка на наса и се прави само с ултраплазмен радио-генератор... и майсторите като чуят, че си за ангренаж и почват да се дуят, пък то.... нищо особенно, маркер да имаш
айде не се прехласвайте толкова. ако искате да си напрвите реклама с тема, в която нищо не пише, а има сложени някви снимки на фиксатори, които всички тук сме виждали и сте си написали името на фирмата- ами платете си за банер и ок, ако искате да ни образовате като ни покажете фиксатори, нищо, че сме ги виждали, благодарим.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз,все пак не разбрах каква е целта на темата.Че се извършва смяна на ангр. ремък чрез този инструментариум или се продават тези комплекти инструменти.Не се цитират цени нито за едното,нито за другото. Добрия майстор може да извърши подмяната на ангр.ремък и без специализиран инструмент с необходимата точност,но ако трябва това да го направи на няколко коли днес,наистина си заслужава да го има този набор от инструменти.
Коментар
-
Примерно как добрия майстор ще хване фазата на едно 16 клапаново жтд без да го заключи?Освен майстора ако не е като оная вчера, където я гледах по "Горещо", и да си комуникира с НилсънStefan Hadjov написа:Аз,все пак не разбрах каква е целта на темата.Че се извършва смяна на ангр. ремък чрез този инструментариум или се продават тези комплекти инструменти.Не се цитират цени нито за едното,нито за другото. Добрия майстор може да извърши подмяната на ангр.ремък и без специализиран инструмент с необходимата точност,но ако трябва това да го направи на няколко коли днес,наистина си заслужава да го има този набор от инструменти.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Тази и аз я гледах,но сравнението не е подходящо.Той за това е добър майстор,защото знае как да хване фазата като заключването го направи както той си знае.Важното е крайния резултат да е както заключен с инструмент след проверка на края.Понеже съм сменял без инструмент/за експеримент/,въпреки че си бях набавил такъв.Накрая след проверка блокиращите вложки и на двата вала щракнаха без проблем.Има и друг вариант за смяна.Ако се приеме че съществуващата центровка е ОК.То въобще не се освобождават ангренажните колела от ангрен.валове.Правиш си маркери и слагаш новия ремък на същото място.Ако това се спази точно-грешка не може да има.И това съм го правил,но за по-лесно трябва и помошник. Но разбира се ако на човека това му е работата и непрекъснато се налагат подобни процедури си трябват инструменти.Много спестява време,облекчението е голямо и гаранции за точост.На моя кола винаги аз си сменявам ангр.ремъци и никога с инструмент,макар че процеса е много по-продължителен.С две думи за работа в сервиз си трябват инструменти.За своя душа ако човека е печен може и без.Накрая трябва да ти призная,че не мога да си представя,че за нещо каквото и да е било мога да влеза в сервиз и някой друг да ми работи по колата.Много съм особен в това отношение.BO написа:Примерно как добрия майстор ще хване фазата на едно 16 клапаново жтд без да го заключи?Освен майстора ако не е като оная вчера, където я гледах по "Горещо", и да си комуникира с НилсънStefan Hadjov написа:Аз,все пак не разбрах каква е целта на темата.Че се извършва смяна на ангр. ремък чрез този инструментариум или се продават тези комплекти инструменти.Не се цитират цени нито за едното,нито за другото. Добрия майстор може да извърши подмяната на ангр.ремък и без специализиран инструмент с необходимата точност,но ако трябва това да го направи на няколко коли днес,наистина си заслужава да го има този набор от инструменти.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар