Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Lancia Lybra vs Peugeot 106 Rally

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    chaveto написа:
    П.С2 защо при файла на станев има мапс 41бр. а при мен 39бр. а и също така по номерата нямат нищо общо. Да няма наистина тема защо ми умря ЕКУ-то
    Картите не са нито 41 , нито 39 Просто при дадените настройки на Олс автоматичното търсене толкова е намерило Картите са доста повече ама трябва да си ги намерите "ръчно". Виж си номера на ЕКУ-то и версията на софта.На Станев файла е за ЕКУ 0281010743 и версия на софта 1037351974 .Нормално е да има разминаване при различните версии. Малко се отплеснахме от същността на темата,за което се извинявам Модераторите ако решат,да поразчистят.ПС:Добре сте направили като махнахте файловете от темата ПС2:Нямаше да се учудя ако някой беше се опитал да качи моднатия файл за 136 коня на 140 или 150-версията

    Коментар


      #32
      При мен версията на софта е 354626 значи ли, че е с по късна дата или по нов, след като числото е по голямо. Питането ми е защото искам да си сменя софта с такъв който е макс. нов и оригинален.

      Коментар


        #33
        chaveto написа:
        П.С. Станев този файл не докарваше ли нещата до към 180к.с. по някакви груби сметки. Защото казваш, че не бил агресивен, е ако 180к.с. не са агресивни то тогава от колко к.с. започват да стават агресивни маповете П.С2 защо при файла на станев има мапс 41бр. а при мен 39бр. а и също така по номерата нямат нищо общо. Да няма наистина тема защо ми умря ЕКУ-то
        На мен ми се струва, че с този първия файл 180к.с. трудно ще ги достигнете.
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          #34
          Файла на Станев при мен не става. Опитвах с още един който се води ОРИ за 140к.с. и той също не сработи. Чека не светва и ключето не гасне. Колегата Емзо ми изключва ЕГР-а софтуерно и реших да опитам и с този файл, да не би проблема да е в мен. С ЕГР-офф си работи. Или аз не правя нещо като хората или има проблем във файла и си става само за Станев. П.С. може проблема да е от програмата, но не ми се вярва. Защото го правя с Фиат Еку Флаш.П.С2 С файла преработен от колегата Емзо сега ми се стори, че двигателя работи много по стегнато Ще го покарам няколко дни да видя отново как е с него :D

          Коментар


            #35
            Май сам си пиша. Определено файла на Станев не става при мен, но пък от няколко дни ровя и търся файлове за сравнение. Понеже не вярвам някой да ми каже кое, как и защо...... трябва да се бута някъде.... взех нещата в свои ръце. Сравнявам и се опитвам да разбера аджеба защо се променят числата и какво става след тяхната промяна, също така какво значат. Мисля до края на седмицата да сътворя нещо, каквото излезе :D Идеята ми е ако някой има по агресивен файла за 2.4 140к.с. от този на Станев да го прати на Л.С. Файла ми трябва само за сравнение.Предполагам ако сравня 140 и 150 ори ще мога да хвана някаква логика за увеличение на к.с...... Защото това ми хрумна сутринта.П.С. някой модератор да отдели последните постове и да ги сложи в някоя по интересна тема за ремап.

            Коментар


              #36
              chaveto написа:
              Май сам си пиша. Определено файла на Станев не става при мен, но пък от няколко дни ровя и търся файлове за сравнение. Понеже не вярвам някой да ми каже кое, как и защо...... трябва да се бута някъде.... взех нещата в свои ръце. Сравнявам и се опитвам да разбера аджеба защо се променят числата и какво става след тяхната промяна, също така какво значат. Мисля до края на седмицата да сътворя нещо, каквото излезе :D Идеята ми е ако някой има по агресивен файла за 2.4 140к.с. от този на Станев да го прати на Л.С. Файла ми трябва само за сравнение.Предполагам ако сравня 140 и 150 ори ще мога да хвана някаква логика за увеличение на к.с...... Защото това ми хрумна сутринта.П.С. някой модератор да отдели последните постове и да ги сложи в някоя по интересна тема за ремап.
              По-добре не рискувай с подобно нещо. И аз така си мислех, но единствения резултат беше светеща лампа "чек енджин" (добре, че не светна "чейндж енджин" )Ако искаш прати ми твоето ори (въпреки, че се съмнявам да е оригинално ори, както и моето не беше) и ще коментираме на скайпа довечера.
              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

              Коментар


                #37
                chaveto написа:
                Май сам си пиша. Определено файла на Станев не става при мен, но пък от няколко дни ровя и търся файлове за сравнение. Понеже не вярвам някой да ми каже кое, как и защо...... трябва да се бута някъде.... взех нещата в свои ръце. Сравнявам и се опитвам да разбера аджеба защо се променят числата и какво става след тяхната промяна, също така какво значат. Мисля до края на седмицата да сътворя нещо, каквото излезе :D Идеята ми е ако някой има по агресивен файла за 2.4 140к.с. от този на Станев да го прати на Л.С. Файла ми трябва само за сравнение.Предполагам ако сравня 140 и 150 ори ще мога да хвана някаква логика за увеличение на к.с...... Защото това ми хрумна сутринта.П.С. някой модератор да отдели последните постове и да ги сложи в някоя по интересна тема за ремап.
                Добре де, не смяташ ли че за точно това което опитваш метода проба-грешка, не е най-добрата идея.От доста време насам има толкова много писано в нета за това как да си ремапнеш колата, че с малко четене можеш да станеш по-добър от половината БГ пишман мапери.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #38
                  Няколко пъти съм търсил, но явно или аз не търся както трябва или нещо друго има, защото нищо съществено не съм открил. Няма значение за това, колегата Станев малко помогна на скайп, но го зарязах в бързината за което се извинявам. Но много бързо довърших започнатото, мислех, че ще ми отнеме повече време да смятам........., но имало фатка.Определено има ефект от това което съм направил с помощта на Станев и неговият файл. Двигателя си стартира съвсем нормално, няма пушеци..... След първото сръчкване на 3-та усетих, че има ефект и то задоволителен. До тук бяха + сега минусите. Ускорението се усеща първите няколко секунди и след това някак си увисва. Между скоростите и трябва повече време да си поеме въздух и да тръгне отново. При изключване от скорост оборотите падат около и под 700об/м но това е проблем от изключеният ЕГР поне според мен, защото когато ми е изключен и затапен точно така пропадат оборотите. Ето и видео какво съм сътворил http://www.youtube.com/watch?v=yBvUt...рението е на 4-та от 65км като включих 5-та се замислих дали да давам газ защото има кофти неравност на пътя + завой, но я настъпих за момент.Който има желание мога да му пратя файла за да го погледне и да каже дали има грешки някъде..... Не искам да ми казва кое да бутам за повече сила.... просто оценка за това как е направен.

                  Коментар


                    #39
                    chaveto написа:
                    .... взех нещата в свои ръце.
                    :P
                    vsd написа:
                    От доста време насам има толкова много писано в нета за това как да си ремапнеш колата, че с малко четене можеш да станеш по-добър от половината БГ пишман мапери.
                    :P
                    chaveto написа:
                    Който има желание мога да му пратя файла за да го погледне и да каже дали има грешки някъде..... Не искам да ми казва кое да бутам за повече сила.... просто оценка за това как е направен.
                    Ако искаш прати ми на ЛС ори-то+мод-а.Ще му хвърля едно око.
                    chaveto написа:
                    някой модератор да отдели последните постове и да ги сложи в някоя по интересна тема за ремап.
                    Така ще е най-добре.

                    Коментар


                      #40
                      chaveto написа:
                      Ускорението се усеща първите няколко секунди и след това някак си увисва.
                      Ти кое си пипнал, кои лимитъри си променил
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #41
                        torque limiterrail pressure limiter 1 и отново със същото име, но друга карта, различна от тази.

                        Коментар

                        Working...
                        X