Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стило 1.9 JTD 116ps vs алфа 156 1.8 143ps

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    брат,аз на твойта ,,ежедневка,, и с бмв-то не излизам ако е тая от италфеста де
    Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

    Коментар


      #17
      Stilo 1.9 ex съм написал в подписа което ще рече, че вече нямам стило а и не споря че на 400метра ще бия някоя от тези коли..... но от летящ примерно 40-180 там ми е шанса.
      Fiat Bravo 1.6 GT
      Stilo 1.9JTD - ex

      Коментар


        #18
        При летящия старт Алфата вече ще е в обороти и шофьора ще сваля вече скоростите надолу при високи обороти и тогава стилото ще диша изгорели газове. Вече ако гонката е повече от 1000 -1500метра стилото ще навакса просто защото алфата ще издъхва от липсата на въртящ момент или поне така си мисля.Дизеловия двигател издържа на висока скорст и може да я поддържа по дълго време от бензиновия това е факт
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Ами нз колко метра но мисля че 180-200 няма да е отпред... а не знам возих се в една 2.0ТС с чипс 100 октана свещите бяха NJK ирдиум имаше и от леките шайби на ферариста. Не казвам че вървеше но така се случиха нещата че се падна точно на тая отсечка където аз си тествах колата редовно.. и там където свършваше тя беше почти със 100 а аз почти винаги съм с малко над с 100 има няма почти 10км разлика... а стилото си беше с точния размер гуми и джанти. И е много трудно ся да ме обедите че върви като тогава се убедих че моята печка само с един ремап вървеше повече.
          Fiat Bravo 1.6 GT
          Stilo 1.9JTD - ex

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            Къде с тоя куц и тежък стоков кон ще биеш читава 1.8тс ?
            вие четете ли или си приказвате само; на 700 метра е зад мен 2 3 коли субота ще сме на дулго и тогава ще видим

            Коментар


              #21
              S_BANKOV написа:
              ФЕРАРИСТ написа:
              tapkachev написа:
              .... слаба работа има доста бензини който вървят наистина добре ама точно тези 156 1.8 и 2.0 не смятам са нещо сериозно!
              Аз не съм особенно по драга, но не знам защо текива изказвания са особенно примамливи........гледам че имаш 1.9 Стилак, аз имам една нищо сериозно ежедневка 156 - 2.0ТС имам и газчица, предполагам че с твоята убеденост няма да ти е проблем да заложим ключовете им на едни 400 метра.......пък ако си много мераклия знам и поне 2 собственика на 1.8 дето ще се навият на същото.......пък и гледам не си далече.......?????
              Да и после ще слушаш, ма аз съм с 15-ки, ако бях с 14-ки и кофти старт направих, приплъзна ми съединителя. И ключовете само на картинка Знам няколко вървящи ЖТД /наистина вървящи Емо, Дамян и още 5-6/, и те не са вървящи от добавка и хладен кулер а са вложени много пари в тях. Всичко останало е омазани двигатели стабилно попили прахуляк.
              ако искарам бравото срещу алфата нqкои друг ще вика абе на ручна ли сум :D

              Коментар


                #22
                djaklamata написа:
                S_BANKOV написа:
                ФЕРАРИСТ написа:
                tapkachev написа:
                .... слаба работа има доста бензини който вървят наистина добре ама точно тези 156 1.8 и 2.0 не смятам са нещо сериозно!
                Аз не съм особенно по драга, но не знам защо текива изказвания са особенно примамливи........гледам че имаш 1.9 Стилак, аз имам една нищо сериозно ежедневка 156 - 2.0ТС имам и газчица, предполагам че с твоята убеденост няма да ти е проблем да заложим ключовете им на едни 400 метра.......пък ако си много мераклия знам и поне 2 собственика на 1.8 дето ще се навият на същото.......пък и гледам не си далече.......?????
                Да и после ще слушаш, ма аз съм с 15-ки, ако бях с 14-ки и кофти старт направих, приплъзна ми съединителя. И ключовете само на картинка Знам няколко вървящи ЖТД /наистина вървящи Емо, Дамян и още 5-6/, и те не са вървящи от добавка и хладен кулер а са вложени много пари в тях. Всичко останало е омазани двигатели стабилно попили прахуляк.
                ако искарам бравото срещу алфата нqкои друг ще вика абе на ручна ли сум :D
                искам стилото да видq какво може срещу тази алфа тук не е за хвалби или спореници несме деца

                Коментар


                  #23
                  S_BANKOV написа:
                  При летящия старт Алфата вече ще е в обороти и шофьора ще сваля вече скоростите надолу при високи обороти и тогава стилото ще диша изгорели газове. Вече ако гонката е повече от 1000 -1500метра стилото ще навакса просто защото алфата ще издъхва от липсата на въртящ момент или поне така си мисля.Дизеловия двигател издържа на висока скорст и може да я поддържа по дълго време от бензиновия това е факт
                  Карах двойката двигател по байр 600 - 700 метра дълъг от летящ и от място срещу 2.4 ЖТД 150 коня сток, с чудесен ремап.......до средата на трета жтд-то е предна броня на моя задна врата, и към края на трета почва да напредва, но по моя сметка ще ме мине някъде на 700 - 800 метър........и то нагоре не се знае, няма как, пътя става кофти......С ремапа жтдто нагоре има повече мощност и теоретично би трябвало да ме мине, но 1.9 стило колкото и да се мапне(при стокови карантии) трудно ще стигне тая крайна мощност на читава 1.8, за да я бие при по висока скорост......не всичко е въртящ момент все пак......http://www.youtube.com/watch?v=wAL5u...9&feature=plcp
                  BUMAR написа:
                  брат,аз на твойта ,,ежедневка,, и с бмв-то не излизам ако е тая от италфеста де
                  Мне, махнах 2.0 от червената, и го сложих на черната че ми е по изгодно да си я карам на газ из страната, иначе 2.5 не върви да е ежедневка, затва го направих само за писта и сега е на червената 156.....
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    #24
                    Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

                    Коментар


                      #25
                      колеги несе сустоq гонката поради лични мои причини не че отступвам в никакув случеи :D в наи скоро време ще се друпнем просто да пооправя колицата че малко дава ядове

                      Коментар

                      Working...
                      X