Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 1.9jtd vs a4 1.9tdi110+

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 1.9jtd vs a4 1.9tdi110+

    Здравейте колеги, имам един приятел с ауди а4 1.9 110 с чип, вика че му е бил 145коня колата, запазена е колата, с изчистено турбу сичко..... та искаме да направим гонката, според вас какъв ши е крайния резултат ?http://www.youtube.com/watch?v=5bV6Ocv7Yow ето и клипче за моето ускорение
    Fiat PUNTO 1,9jtd+remap

    #2
    При теб всичко свършва след един ремап (е почти де), докато при едно ТДИ възможностите са неограничени На топ скорост ще те опука много яко
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Откажи се докато е време . ТДИ-то е голяма сила която трудно се стига . Ама няма лошо и да се пуснеш, в спорта или губиш или печелиш. Поне ще видиш как падаш на дълго, ама на късо си зависи от драйвърите .

      Коментар


        #4
        на дълго ми е пределно ясно, че нямам и малак шанс, на късо се пробвахме 2 пъти, (ся като жена ши са оплача :Д) но 1вия път просто ми звана телефона преди старта и потеглих след него, достигнах го но пред мен излезна автомобил, и на равно бяхме, на 2рия пат неуцелих 2ра и беше малко преди мене на финала, и така....но сега ми боксува съединителя и след смяната пак ще се пробваме, но на място кадето няма мн движение, че и на 2та пати имаше коли пред нас......
        Fiat PUNTO 1,9jtd+remap

        Коментар


          #5
          Незнам какво е разстоянието, но според мен ако фиатката е 80 к.с. , не си прави труда , Аудито вади големия черпак и ти "сипва" смело, та било то дори и без подобрения.
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #6
            Alex_RT написа:
            Незнам какво е разстоянието, но според мен ако фиатката е 80 к.с. , не си прави труда , Аудито вади големия черпак и ти "сипва" смело, та било то дори и без подобрения.
            Да колега с 80кс+ремап сам, растоянието беше около.....300-400метра и почти наравно бяхме, след смяна на съединителя, пак може да направим стартче и да снимаме и клип...
            Fiat PUNTO 1,9jtd+remap

            Коментар


              #7
              Дано успееш, но личните ми наблюдения на този мотор при гоУф и ибиза са , че е доста силен.Стило 115 кс и Голф 110 1,9 дори са кантар Ако победиш с нетърпением очаквам да се се похвалиш Успех!
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #8
                То ние даже се дърпахме 2 пати колега, но като сменя съединителя тогава пак ще се дърпаме и ши има клипче А знам че са добри тези двигатели, но голфа е по-лек ит а4-ката+тва е комби аудито, но иначе и ние имам шаран 110 коня, казвам ти 0-100 ги прави за 14-15 секунди, и има мн разлика колко тожи возилото
                Fiat PUNTO 1,9jtd+remap

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  При теб всичко свършва след един ремап (е почти де), докато при едно ТДИ възможностите са неограничени
                  чак пък.Какво му е неограниченото на ТДИ-то.Сменят помпения елемент с по-голям,сменят разпръсквачите,по-голямо турбо,челен кулер и тва е.При комън рейал-а е блага работа.По-големи разпръсквачи,вдигаме налягането в рейла,по-голямо турбо,челен кулер и си патрон.На jtd105 барваме налягането на 1500 бара,разпръсквачи от Стило,по-дебитно турбо(не е жадължително да е VNT),един челен кулер и дайте да ги видим тези ТДИ-та 110 ПС:Оставяме на страна съединителя и маховика.Иначе това Пунто,ако е само мапнато,няма шанс.

                  Коментар


                    #10
                    janyboy написа:
                    ПС:Оставяме на страна съединителя и маховика.
                    Тъкмо щях да те контрирам. Дай да почнем да тунинговамЕ едно JTD105 и едно TDI110 да видим кой има повече реален мегдан ?
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Дай да почнем да тунинговам едно JTD105 и едно TDI110 да видим кой има повече реален мегдан ?
                      Ми дай де

                      Коментар


                        #12
                        Емо JTD-то със сигурност има повече мегдан. За TDI-тата просто доста хора в чужбина са се наляли с бая голяма сума пари и са написали рецептата във форумите, а на нас ни се налага да откриваме топлата вода.PS: Тунинга на дизел на VW има чувството че излиза колкото на турбо бензин, а резултатите в повечето пъти не са като при турбо бензина, което от своя страна до голяма степен обезмисля дизел тунинга.PS2: проблема с маховика го има при всички, не само при ФИАТ.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #13
                          Аз не съм видял JTD105@160, докато TDI110@160 съм виждал
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            Аз не съм видял JTD105@160, докато TDI110@160 съм виждал
                            Просто никой не се е захващал Ето ти пример с колегата @Roman-2.4JTD, edc15c5,нищо че е петак.Не се е замервал още но може би е някъде около 200 коня.Като махнеш един цилиндър и ей ти ги 160 коня

                            Коментар


                              #15
                              vsd написа:
                              PS2: проблема с маховика го има при всички, не само при ФИАТ.
                              Точно така

                              Коментар

                              Working...
                              X