През миналите 2 месеца съм се боричкал с разни возила и ми се ще да споделя с някой впечатленията ми
направих 2 летящи старта с 2 вектри ц20ксе с неизвестни подобрения от 60 до като включа 4та 155-160 работата е на кантар и съвсем леко дърпам, но при включването на 4та предавка все едно дърпам ръчната и вектрата отлита смело
Положението с бмв Е39 525д комън рейл мотора от летящ е същото мина ли на 4та и нещо се случва
При неочаквана дръпка с голф 4 гти/1.8 20в Т/ на 4та с 110 на баир до 170 му държа на гофлито и му пуснах аванта да не се претрепем, че оня беше бесен
Чудя се скоростната ли ме клеца нещо или просто формата на колата ми удря бариерата, а тези турбо гтийки в летящ не би ли трябвало да са с предимство?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Tipo 1.8 16v@streets
Collapse
X
-
равностойна атмосферка, че и по-слаба винаги скача напред при летящ старт срещу турбо-кола заради респонса.има трик турбо-колата да скочи също така добре, но е от рейсинг техниките
А иначе добре се държиш щом чак на 4-те те дърпат ХЕ-тата, но е хубаво да се измери колата със широколентова сонда че вероятно беднее повечко а и помпата ако ти е поотслабнала ...
-
Малко звук, ама не се сетих да спра джангъра
Утре мисля по светло да снимам пак
http://www.youtube.com/watch?v=RLQZBOW4pmo
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=XOxn8uVERcI малко видео матрял, катеря баир по време на цялата 2ра и 3та предавки
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Нямат нищо общо с на Купето 1.8 мотора.Този Типовския 1.8 16в е много рядък с управление по МАП и може би най-добрият атмосферен мотор на ФИАТ изобщо за всички временаInsane написа:Има ли някаква съществена разлика между тоя 1.8 типов мотор и 1.8 на фиат купе?! Иначе при мен 3 та свършва на 148-153 зависи от бензина с който карам :D
Представлява добрият стар блок без баланс-валовете в комбинация с най-добрата глава - същата като на 2.0 16В Седичивалволе, Купе, Дедра, Капа, Тема, Интеграле, всичко що е 2.0 16в ФИАТ/Ланчиа
Коментар
-
Ясно, мерси :D .Нямат нищо общо с на Купето 1.8 мотора.Този Типовския 1.8 16в е много рядък с управление по МАП и може би най-добрият атмосферен мотор на ФИАТ изобщо за всички времена WinkПредставлява добрият стар блок без баланс-валовете в комбинация с най-добрата глава - същата като на 2.0 16В Седичивалволе, Купе, Дедра, Капа, Тема, Интеграле, всичко що е 2.0 16в ФИАТ/Ланчиа Wink
Коментар
-
Еми в събота се пуснах с купе 2.0/16 с неизвестни работи правени по купето до 3та от старта като вързани и на 4та му отлепям, но имаше коли на пътяП.П. Минал съм вече 6300км след ремонтните действия и се задава нежелано влизане в сервиза да си оправя резонатора и средното гърне, че са се поизтърбушили вече
Нещо се разхлопа в ляво и мисля да сменя датчика за налягането на маслото/уреда/ и температурата на водата за екуто, както и бензиновата помпа и семеринга на оста за палеца, че таи леко ... Общо взето хич не ми се влиза в бокса
Малко пропаганда
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
След повредата в двигателя изгрява слънце над обекта и скоро пак ще оре пътищата
Ама така и така съм го вкарал здраво в бокса мисля да му оправя окачването и има нужда от една друга кръпка и малко боя
+ малко оправяне на изпускателната система и още изненади
'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар