по-добра работа,самата структура на маслото при турбо дизел селения бях чел че най-хубавото от европейски некви изледвания за дизелите а и като сипах мобил1 пушеше яко бело като скутерче източих го и налях селения и заспа колата и като си я вода на диагностика ми казаха да сипвам такова баща ми носи от италия такова поне мога да съм спокоен че е оригинал а не менте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата
Collapse
X
-
Ако знаеш колко много ми харесва структурата на маслото на М10Д.Едно такова мазно,хубав цвят,добре се точи,като го разтривам между пръсъите си не си чувствам кожата,абе върха..............Bravo 1.9 JTD написа:по-добра работа,самата структура на маслото при турбо дизел селения бях чел че най-хубавото от европейски некви изледвания за дизелите а и като сипах мобил1 пушеше яко бело като скутерче източих го и налях селения и заспа колата и като си я вода на диагностика ми казаха да сипвам такова баща ми носи от италия такова поне мога да съм спокоен че е оригинал а не менте
Коментар
-
не исках да ви обиждам смятам че ме разбрахте неправилно .но като свързахте мощността на К. реил само с турбината си помислих че нямате понятие за К.Реил а иначе К.Р двигателите са по непроблемни и до 100 000км нямат нужда от carbon clean докато ТДИ то на всеки 15-20 000 трябва да се почиства че отвътре се е запущил като печкаStefan Hadjov написа:НИКАКВА!!pixelbs написа:ами впръскването на горивото как става имаш ли си представа .
и да не пропусна благодарение на К реил системата станаха възможни малолитражните дизелови двигатели като 1.3 а при ТДИ такъв мотор няма шанс да запали камо ли да работи върху автомобил
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
ами и екологията е важна и ниският данък .по малък разход и по ефтини резервни части .а и съвсем не е лошо от 1.3 мотор 90 коня че с чип стават 115 а Въртящият момент от 210 -240 става че и повече коне могат да се изтръгнат но не е здравословно за двигателя по добре знаете че проиводителя си програмира ECU така че моторът да работи под лимита си за да може дълги години да се ползва без проблемноLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Да
В случая трябва да се отбележи, че кубатурата не е без значение. Пример - една фадрома с 12 литров мотор (шестак редови) генерира мощност съизмерима с тази на 1.9 jtd
но разликата във въртящия момент е в пъти 270-300 Нм при jtd и около 750 Нм при фадромата. Поради това е и разликата във вървежа между 150 коня бензин и 150 коня дизел. Другото е въпрос на обороти и предавателни числа. Въпросът е за какво е предназначен двигателя - за амтомобил, микробус или нещо по-тежко (като фадрома).
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Колеги , вместо да се надприказвате и най-много да се скарате , дайте малко ACTION , и ще се разбере голф ли е фиат ли е или какво е там
Ето аз вчера карах едно BMW 318TI compact 140 к.с. , кажете примерно такова набиране в кой клас дизел се вписва, говорим за стокови разбира се
http://www.youtube.com/watch?v=maon6OND31A
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
на равното вървяхме заедно на изкачване аз го подминавах май не му стигаше въртящият моментemzo написа:Аз ти говоря за еднакви(почти) като к.с. и Нм двигатели, но с различна кубатура.Ти ако си 120, а ГолфИ 90, нормално е да го минеш, но пък "задъхване" си е един вид изхвърляне !
щото при мене е 300Нм за това казах че се задъхва
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар