pixelbs написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата
Collapse
X
-
skyline написа:Ахаdikanio написа:За да може да е по-къс живота на двигателя и да трябва да си купиш друга кола по-бързо. Същото е и при бензиновите, тия малки двигателчета напомпани с турбо няма карат много.BEX---GT написа:от по-малък двигател вадят повече коне
, значи да не се обвинявам нарочно , че съм привърженик на бензинови двигатели над 2.0 , защото другите ми изглеждат несериозни.Затова ще си ръчкам големите стари не-екологични груби двигатели дето издържат по 500 000км , а модерното общество нека дава съпричасноста си към модерните дизелови двигатели на 21 век 
1.3 версията на този мотор издържа до 500 000 км и то яко карани от таксиджиите
даже не е 1.3 ами 1240 ксмкато дърпа пикаб комбо или добло
а също така опел астра 1.3 сдтис малки разходи при поддържане .газоразпределението му се задвижва с верига която се сменя след 250 000 км
така че всяко ново не е лошо
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Ееее разбира се че и новите издържат , примерите които даваш са си идеални , малолитражки с дълъг живот, ама си приказвам така откакто няколко малки чисто нови малолитражки ми направиха голямо сечено, най-фрапатният спомен ми е с Alfa Romeo Mito , знаеш че беше избрана за ГЕЙ кола на годината, ама това в кръга на маитапа , та колицата беше на 20 -30 км , много и се изкефих като я видях и после се наложи и да я карам и за 30-тина мин. каране , после заработи величествено на 3 цилиндара и я върнахме като дефектна бройка с проблем в електрониката, но колата си се прецакаpixelbs написа:skyline написа:Ахаdikanio написа:За да може да е по-къс живота на двигателя и да трябва да си купиш друга кола по-бързо. Същото е и при бензиновите, тия малки двигателчета напомпани с турбо няма карат много.BEX---GT написа:от по-малък двигател вадят повече коне
, значи да не се обвинявам нарочно , че съм привърженик на бензинови двигатели над 2.0 , защото другите ми изглеждат несериозни.Затова ще си ръчкам големите стари не-екологични груби двигатели дето издържат по 500 000км , а модерното общество нека дава съпричасноста си към модерните дизелови двигатели на 21 век 
1.3 версията на този мотор издържа до 500 000 км и то яко карани от таксиджиите
даже не е 1.3 ами 1240 ксмкато дърпа пикаб комбо или добло
а също така опел астра 1.3 сдтис малки разходи при поддържане .газоразпределението му се задвижва с верига която се сменя след 250 000 км
така че всяко ново не е лошо 
сле това една фиеста имаше същата съдба, един малък swift на suzuki , та оттогава нещо все се бъзикам с малолитражки бензин и дизел
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
http://www.autoevolution.com/news/alfa-romeo-mito-officially-the-gay-car-of-the-year-2009-in-europe-3362.htmlФиат-а 500 стана на годината , но за нормалните хораpixelbs написа:
за другите марки не знам .ама на фиат си вървят моторите .гей колата май фиат 500 беше 
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
skyline написа:http://www.autoevolution.com/news/alfa-romeo-mito-officially-the-gay-car-of-the-year-2009-in-europe-3362.htmlФиат-а 500 стана на годината , но за нормалните хораpixelbs написа:
за другите марки не знам .ама на фиат си вървят моторите .гей колата май фиат 500 беше 

Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Някой ден ще си купя Алфа мито и като се счупи , ще кажа в сервиза че колата ми е с чуствителна електроника и с меки връзки на ел. инсталациятаpixelbs написа:skyline написа:http://www.autoevolution.com/news/alfa-romeo-mito-officially-the-gay-car-of-the-year-2009-in-europe-3362.htmlФиат-а 500 стана на годината , но за нормалните хораpixelbs написа:
за другите марки не знам .ама на фиат си вървят моторите .гей колата май фиат 500 беше 


Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
Ми на 180-220 бара отварят дюзите при TDI.Нали правите разлика между различните дизелови технологии-Common Rail,TDI,PD,защото тя е огромна.Mupo написа:А на TDI-то, колко "бара налягане" правят? Просто ми е любопитно ...pixelbs написа:...CR впръсква горивото под налягане 1600-2000 бара налягане дюзите са електро командвани от ЕСU...
Който не знае-да чете.Има достатъчно инфо.Плюс това различните поколения на технологиите също са от значение.Примерно при комън рейл първо поколение налягането в рейла е 1350 бара,при 2-ро:1600 бара,при 3-то:2000 бара.Сега Бош са разработили 4-то поколение с 2200-2400 бара и много специални дюзи с усилване на налягането в самите тях.Както казах има инфо предостатъчно.Четете.
Коментар
-
Точно за това ги мразим.И американците ги мразим и въобще всичко силно изявено мразим.На 180-220 бара отварят дюзите,а как вървят пустите му ТДИ-та,а............и колко харчът-литър под ЖТД-тата.То и за това са два пъти по скъпи.Наистина са за мразене...............skyline написа:По между другото ........... малко да се върнем към темата ..........мноооо мразим голфита ТДИ
ама и вървят и цена държат 
Коментар
-
Е вие сега пък ги изкарахте тея TDI-та най-добрите дизелови мотори.Не са лоша ама пък чак супер да са.Влезте във VW форума и вижте колко често се прецаква нещо на TDI-та и после вижте колко често на JTD-та.
Едно им признавам на немските "пръчове":95-96 година TDI е с турбина с променлива геометрия,OBD конектор,ел.EGR,борд компютър.Сега критика към Fiat.1999-2000 година JTD:уейст-гейт турбина,няма OBD конектор,мех.EGR,няма борд комп.
За разходът може да се спори и то доста.На някой им горям малко TDI-та,на някои повечко.Така е и с JTD-та.От кола до кола разликата е огромна.Че вървят повече от JTD няма спор.Ама не е много голяма разликата.Аз ги слагам така колите.TDI90-JTD100_105; TDI110-JTD110_115. PD ги изключвам че там е друга бирата.Така погледнато вече са на кантар нещата.
Коментар
-
истината е в кубиците - колкото повече - толкова повече
както казва Мечо Пух...За това аз бих заложил на 3.0d от БМВ, дизелов шестак, да не ме биете пак, че е бмв, ама съм говорил с много майстори и ми е препоръчван горещо, като един от най-добрите дизелови двигатели.Поддръжката му не е много евтина, но не е и скъпа, а все пак е около 200 коня и 400 нютона
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар