Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 1.6 16v - Мареа TD100 (седани и двете)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ok
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      On3Love написа:
      Не ми се спори върви повече от Ино и Шес щото има заигравка с софтуера кой колко да му гори сам решава кфо да си купува не мислиш ли ?!? Този разход ме устройва и никой неможе да ме съди за това ... Пък като искам да ми върви колата влагам пари валове генераций Гаретчета кулерчета и тогава става вървежна ся си върви да за 1.6 съм си доволен
      Ем именно.JTD с малко пипане става звер.Докато ено и шес трябва да се налее маса пари.Пък и тез нютон метри ...
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

      Коментар


        #33
        Какво се правите на ударени с тези печки и аз не знам - ДА ВЪРВИТЕ ПОВЕЧЕ ОТ АТМОСФЕРЕН ДВИГАТЕЛ 1.6 (НО ФИАТ-СКИЯ КАЧЕН НА БРАВО) - И КАКВО, НЕ ВИ ЛИ СЕ СТРУВА ЧЕ СТАВАТЕ ВЕЧЕ СМЕШНИ!!!???P.S. А ако се намери живо Ритмо 105 ТС какво ли ще става? Да си припомним правилата..6. Потребителите е желателно да постват във вид на "чист текст".Не трябва да се използват голям брой emoticons, главни букви (постването с главни букви се приема като ВИКАНЕ - ПОВИШЕН ТОН).................Модераторски екип на fiat-bg.org

        Коментар


          #34
          Съжалявам много господа модератори но темата не беше ли за 1.6 и 100ТД , какви ЖТД-та какви с чип :D и подобни глупости , даже един модератор така се е увлякал че ...яко спам... Даже забележки за повишен тон на друг колега раздава. Неможе да се правят забележки според това както му е изгодно на определен МОД нали има правила и те важат за всички. В тази тема има доста спамери кой хей така си говорят карали не карали кола някога само и само да подържат кефа на някой. Този някой е крайно време да преусмисли начина по които хвърля предупреждения на ляво и дясно , пък и лични съобщения пише от рода ..."докато съм модератор ти ще си предупреден"... Или заключвай темата или не прави забележки за това което ти самия правиш.
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #35
            Идеята ми за писане с главни букви е "повишен тон", а не викане Целта е да се обърне внимание и се престане нелепото сравняване на 1.6 атм. бензинов двигател с "вездесъщия" 1.9 JTD и във всяка тема в която присъства въпросния бензинов двигател винаги да се "нарежда" с ЖеТеДе-то А колегата модератор Emzo - аз в друга тема а и на лични му обясних че малко в повече взима присърце ролята си на модератор и раздава понякога жълти картони без реални причини.

            Коментар


              #36
              За какво ще ми лепваш БАН и моля те покажи тук пред всички колеги каква точно "говрилня" съм направил в темата за продажба на ГТ-то П.С. Нито разбирам, нито знам какво искаш да кажеш със статуса , а за по-горе съм съгласен че все едно викам, но накрая трябва все пак да се спре с "великия" 1.9 ЖТД да се бута навсякъде.

              Коментар


                #37
                Чувство за хумор, явно ти липсва !
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  Поправих се малко

                  Коментар


                    #39
                    Ясно е, че при еднакви коне побеждава по-добрият шофьор. 1.6 (103 коня) и ТД100 са близки като възможности. Сега за друго, зассегнато в темата: Твърдението 1.6 е само атмосферен, я са се мери с атмосферен дизел и да го счупи е некоректно защото:Освен обемите и пълненето има други много по-важни критерии за оценката на един двигател на обикновена пътническа кола - коне, въртящ момент и разход. Оказва се, че при еднакви коне с бензина (в случая около 100) дизела дава по-добър разход и по-висок въртящ момент. Това се постига с цената на по-висока кубатура и турбо, НО какво от това? Веднъж имаме кола която харчи повече, върви равностойно и има даже по-висок данък (1.6 бензин 103 коня). Втория път имаме кола с по-нисък разход, равностоен вървеж и по-нисък данък (ТД100). Сега без да се засягате, но не е ли ТД100 разумния избор от чисто логична гледна точка (оставяме настрани предпочитанията за типа гориво)? Всеки прави сметка и избор сам за себе си - аз самият никога няма да се върна на бензинов автомобил, ако имам възможност да карам дизел. Знам, че е офф топик и ще си понеса последствията, но: Какво толкова си мерите с коли по 100 коня, които са направени да возят от А до Б, а не да летят по писти. Важно е кое пасва на стила на каране и джоба. В тоя смисъл спора дизел или бензин е като тоя за яйцето и кокошката.
                    Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                    Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                    Коментар


                      #40
                      kosta84bg написа:
                      Ясно е, че при еднакви коне побеждава по-добрият шофьор. 1.6 (103 коня) и ТД100 са близки като възможности. Сега за друго, зассегнато в темата: Твърдението 1.6 е само атмосферен, я са се мери с атмосферен дизел и да го счупи е некоректно защото:Освен обемите и пълненето има други много по-важни критерии за оценката на един двигател на обикновена пътническа кола - коне, въртящ момент и разход. Оказва се, че при еднакви коне с бензина (в случая около 100) дизела дава по-добър разход и по-висок въртящ момент. Това се постига с цената на по-висока кубатура и турбо, НО какво от това? Веднъж имаме кола която харчи повече, върви равностойно и има даже по-висок данък (1.6 бензин 103 коня). Втория път имаме кола с по-нисък разход, равностоен вървеж и по-нисък данък (ТД100). Сега без да се засягате, но не е ли ТД100 разумния избор от чисто логична гледна точка (оставяме настрани предпочитанията за типа гориво)? Всеки прави сметка и избор сам за себе си - аз самият никога няма да се върна на бензинов автомобил, ако имам възможност да карам дизел. Знам, че е офф топик и ще си понеса последствията, но: Какво толкова си мерите с коли по 100 коня, които са направени да возят от А до Б, а не да летят по писти. Важно е кое пасва на стила на каране и джоба. В тоя смисъл спора дизел или бензин е като тоя за яйцето и кокошката.
                      Не е вярно, че по-ниския разход при турбо дизелите се постига с по-висока кубатура и турбо. Дизеловите двигатели имат по-висок коефицент на полезно действие(КПД) спрямо бензиновите, и от там идва идва по-малкия разход.
                      SEAT Leon Cupra 300
                      Triumph Street Triple 765 R

                      Коментар


                        #41
                        Прав си колега, но мисълта ми беше, че за да се докара 100 коня дизел (отпреди 10 години) е било нужно да е над 1600 кубика и задължително с турбо, докато при бензинките тези коне са достигани от атмосферни двигатели и с по-малки кубатури. Идеята ми е, че не е редно да се сравнява 1.6 бензин с 1.6 чист дизел, защото видиш ли трябва да се сравняват коли с еднакви кубатури и пълнене (чувал съм такива мнения). Просто дизеловите и бензиновите мотори имат различни особености и е редно да се сравняват по мощност, въртящ момент, разход, ако щете и надеждност, но не и по обеми и начин на пълнене.
                        Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                        Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                        Коментар


                          #42
                          Защо ако сравняваме 2 агрегата чисто технически (не икономически) да не им изравним параметрите? То иначе става все едно в категория до 62 кг. щанги да пуснеме такива от кат. 95+ кг и после да мериме с един аршин резултатите Да, безнина като гориво отдава значително по-голяма енергия при горене, но пък и дизеловия двигател работи с значително по-големи налягания и на впръскване на горивото и на сгъстяване, което пък е плюс за горивната икономичност и също до известна степен за въртящия момент.А ако погледнеме и дори икономически - каква ще е стойността на поддръжаката и ремонта (вкл. ремонтопригодност) при единия и другия двигател

                          Коментар

                          Working...
                          X