Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 2.0 16V vs Fiat Bravo 2.0 20v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Искаш ли да се пробваш с Печката ми ?!? Клипче,снимки и всичко останалоАз съм от Люлин10 (за тези които не знаят това е в София)
    leave something of the happiness you bring

    Коментар


      #32
      Bravo 1.9 JTD написа:
      Искаш ли да се пробваш с Печката ми ?!? Клипче,снимки и всичко останалоАз съм от Люлин10 (за тези които не знаят това е в София)
      абе пян няма да си запала колата за някаф 150 коня дизел!!!!!
      Fiat Tipo 2.0 16V

      Коментар


        #33
        И аз подкрепям колегата Валери, неговата кола беше една от най-бързите атмосферки(в класа си де) горе на Бояна и лично съм бил свидетел как много "бързи" С20ХЕ-та, КР-и и т.н. са отнасяли дървото. Сега обаче Типото, чака нов двигател и да се надяваме още много победи.
        FIAT Punto GT'96 131hp
        FIAT Punto TD 60 '98
        Alfa Romeo 155 2.0 16v Т.s.

        Коментар


          #34
          Добре бе - Вие сте е**хти и хората!!! Да, луд съм - изкарайте накрая някое ХГТ което да си заслужава емблемата ФИАТ и накрая да обърне поне малко представите ни за куц кон! На Валери колата е доказала се поне на стартове на Бояна и то 10-ки!!!! На Божура има записано време преди ремонта на мотора и без олекотяване 15.9хх, след това не е мерена но на Бояна взе 1,5-2 коли на Купе-то на колегата Stylius (4.16 Турбо) което по това време даваше 15.1хх - не казвам че типо-то е в тези ниски 15-ки или по-бързо, но просто разликата м/у кола вървяща на Бояна и Божура е огромна и почти винаги има изненади - причната се казва "мазен хасфалт"!!!!! Факт е че това Типо си върви както трябва, а "тунинга" на Валери не знам дали може да се нарече такъв и за към 300,-лв , неговото Седичи отнасяше сериозно и едно друго типо седичи (червеното) 2-врато което беше за известно време в София и после пак се пресели в Пловдив - откъдето и дойде. А червеното не веднъж също отсрамваше марката с чест с/у АБФ,КР, ХЕ и др. въпреки че си беше малко "масларка" Така че: 4.16 мотор на ФИАТ е по-добър от 5.20 - факт доказан многократно на чератата, това е - а пък който иска нека се надъхва още с 5-така.....

          Коментар


            #35
            Tie написа:
            Добре бе - Вие сте е**хти и хората!!! Да, луд съм - изкарайте накрая някое ХГТ което да си заслужава емблемата ФИАТ и накрая да обърне поне малко представите ни за куц кон! На Валери колата е доказала се поне на стартове на Бояна и то 10-ки!!!! На Божура има записано време преди ремонта на мотора и без олекотяване 15.9хх, след това не е мерена но на Бояна взе 1,5-2 коли на Купе-то на колегата Stylius (4.16 Турбо) което по това време даваше 15.1хх - не казвам че типо-то е в тези ниски 15-ки или по-бързо, но просто разликата м/у кола вървяща на Бояна и Божура е огромна и почти винаги има изненади - причната се казва "мазен хасфалт"!!!!! Факт е че това Типо си върви както трябва, а "тунинга" на Валери не знам дали може да се нарече такъв и за към 300,-лв , неговото Седичи отнасяше сериозно и едно друго типо седичи (червеното) 2-врато което беше за известно време в София и после пак се пресели в Пловдив - откъдето и дойде. А червеното не веднъж също отсрамваше марката с чест с/у АБФ,КР, ХЕ и др. въпреки че си беше малко "масларка" Така че: 4.16 мотор на ФИАТ е по-добър от 5.20 - факт доказан многократно на чератата, това е - а пък който иска нека се надъхва още с 5-така.....
            Fiat Tipo 2.0 16V

            Коментар


              #36
              но на Бояна взе 1,5-2 коли на Купе-то на колегата Stylius (4.16 Турбо) което по това време даваше 15.1хх
              Ахахахахаха, верно ли бе? Тоя варненския лъжеше насам, натам че бил в клуб 300 и не знам ти какво си. Аууу Сигурно е много кофти, да паднеш от атмосферна кола. А ако ставаше така - с 300лв кола със средни 16ки времена, да пада на 15.**, то всички щяха Типота да купуват :P ПП: Преди време бях победен от момиче със Селика ГТ 156 коня - официално се отказвам от дръпките с фЯт-а ми . А и прекалено тежа на колата...не чак като колегата Стайлиус, ама все пак ППП: Никой не е оспорвал, че 4.16 на Типо е по-добро от 5.20 на Браво. Темата е за Купе срещу Браво
              3.0CRD

              Коментар


                #37
                Значи на Stylius колата миналата пролет на последните стартове на Бояна даде 15.1ххх - факт записан официално и то при поредица стартове с Астра Ф С20ХЕ пипната доста (собственика е Жоро с червена ГСИ, пише в тунинг.бг-надъхан опелджия) и общо взето си разменяха стартовете. За Stylius не мога да кажа нищо лошо - напротив, колегата винаги се е държал много точно с мен и за мен е пич Ами питай Валери какво е правил по нея - портване на глава, кутия от 1.8 8В , "спортен" филтър за 30,-лв и "интейк" от PVS "home made" - колко го врънках да я чипираме и накрая така си и даде матора без да го направи Е това ако е "силов" тунинг - здраве му кажи! Който иска да вярва, да вярва - за съжаление момчето не е от най-имотните, но спортната злоба и желанието са му в повече.

                Коментар


                  #38
                  Tie написа:
                  Значи на Stylius колата миналата пролет на последните стартове на Бояна даде 15.1ххх - факт записан официално и то при поредица стартове с Астра Ф С20ХЕ пипната доста (собственика е Жоро с червена ГСИ, пише в тунинг.бг-надъхан опелджия) и общо взето си разменяха стартовете. За Stylius не мога да кажа нищо лошо - напротив, колегата винаги се е държал много точно с мен и за мен е пич Ами питай Валери какво е правил по нея - портване на глава, кутия от 1.8 8В , "спортен" филтър за 30,-лв и "интейк" от PVS "home made" - колко го врънках да я чипираме и накрая така си и даде матора без да го направи Е това ако е "силов" тунинг - здраве му кажи! Който иска да вярва, да вярва - за съжаление момчето не е от най-имотните, но спортната злоба и желанието са му в повече.
                  порт на главата които аз сум го правил ахахаххахаха! лек маховик права генерация на 55мм и олекотяване! ни6то пове4е несум правил на колата а на 7орко астрата последно една кола и половина и направих на бояна :D :D
                  Fiat Tipo 2.0 16V

                  Коментар


                    #39
                    Аз имам 1 замерване с 4.16 купеhttp://vbox7.com/play:3a00ce4dпак показва,че голямо значение има и зад кормилното устройство

                    Got nos?

                    Коментар


                      #40
                      Аааа момчета Аз не сам казал че много ми варви колата нещо грешно сте ме разбрали по колата няма нищо пипано.Тва спортен филтър от 25лв не го слагам за силов тунинг или че сам си издънил катализатора просто казах какво се случи в моята ситуация..А това с астрите никви реисове разтояние не са ми правили макар че сме се гонили не на 400м а на повече щото си изреждах от 1-ва до 5-та..Има в Плевен едно Купе с хубави джанти жълто на цвят и като ме видя ми се смя на колата(беше много мръсна,и бях надул някви кючеци за сейра) ама тои видя дали сам паднал с много от черната и червената астра.Даже и него го карах да се пуска ама тои каза че имал да сменя водна помпа и неискал да я напъва или нещо такова... А за сега с бравото имам и клипчета ама са с лошо качество.. http://vbox7.com/play:09edd010http:/.../play:d1b86ec8
                      [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                      Коментар


                        #41
                        Колеги, разликата във вървенето м/у 147 и 155 к.с. е забележимо, поне при Капата.Много колеги с 155 к.с. не обръщат внимание на правилното функциониране на ВИС-а иот там тръгва приказката, че не вървят. При здрав мотор се хващам на бас, че 4.16 няма шанс. Говоря за 155 к.с. мотор.
                        Bravo 1.6 16V Aut.

                        Коментар


                          #42
                          Nickov написа:
                          Колеги, разликата във вървенето м/у 147 и 155 к.с. е забележимо, поне при Капата.Много колеги с 155 к.с. не обръщат внимание на правилното функциониране на ВИС-а иот там тръгва приказката, че не вървят. При здрав мотор се хващам на бас, че 4.16 няма шанс. Говоря за 155 к.с. мотор.
                          седичито отнася и вис 155 и 147 и секо едно браво !!!тествано е неколкократно ... тоя петака за поддържане на максимална скорост е екстра ама не и за драг ...
                          Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
                          Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti

                          Коментар


                            #43
                            Trojaneca написа:
                            Ахахахахаха, верно ли бе? Тоя варненския лъжеше насам, натам че бил в клуб 300 и не знам ти какво си. Аууу Сигурно е много кофти, да паднеш от атмосферна кола.
                            Страшно глупаво мнение "колега", незнам кога Крис си е правил модовете по колата, но съм почти сигурен, че на Божурище ходеше преди голяма част от тях. И ти какво да не си Дино тест, че да знаеш конете на Купе-то му, за разлика от други никога не е "лъгал", както се изрази.
                            Trojaneca написа:
                            А и прекалено тежа на колата...не чак като колегата Стайлиус, ама все пак
                            хахахаха май ти беше тоя дето изкуруби всичко от браво барем почне да лети ниско, така че не обяснявай кой колко тежи на колата, него това май не го притеснява !!! ПП.Понеже не съм "компетенцията" по точно този въпрос извън темата мога да кажа само, че 2.0 16В в купе е в пъти по-добър от 2.0 20В в купе ...
                            Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                            Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                            Fiat Tipo 1991 - ex
                            Fiat Uno Fire - ex ex

                            Коментар


                              #44
                              А аз ще добавя само 1 - Великия Twin Cam на Аурелио Лампреди е N 1

                              Коментар


                                #45
                                Tie написа:
                                А аз ще добавя само 1 - Великия Twin Cam на е N 1
                                Караш ме да се ровя в wikipedia зада разбера кой е Aurelio Lampredi
                                SEAT Leon Cupra 300
                                Triumph Street Triple 765 R

                                Коментар

                                Working...
                                X