И така, да обобщим :D Масата - колкото по-лека е колата - спира по-бързоГуми - по-мека смес - повече сцепление, treadwear под 220 за сух път по-широки, за мокър и сняг обратнотограйфер - за сух път износени до маркер държат най-много, по възможност най-добрите за улична употреба са полусликовете За мокро и сняг - максимален грайфер.След това са спирачките и окачването
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много вървят... а как спират ???
Collapse
Заключена тема
X
X
-
vsd написа:Това е някакъв калкулатор, който дава някакви приблизителни цифри и не взима предвид много неща. Прекалено много бих казал.Освен това"Note that this calculation implies a stopping distance independent of vehicle mass and of driver reaction time."Което означава че калкулатора не взима предвид масата на автомобила, а не че тя няма значение.Перфектно изчисление. Всички коли на света спират за 127 метра от 100 км/ч. Идеално
Коментар
-
Не мога да разбера защо след като всички ти казват че не си прав,че масата играе ОГРОМНА роля при спирането ти продължаваш да твърдиш че масата няма НИКАКВО значение !Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
ici написа:И така, да обобщим :D Масата - колкото по лека е колата - спира по-бързоГуми - по-мека смес - повече сцепление, treadwear под 220 за сух път по-широки, за мокър и сняг обратнотограйфер - за сух път износени до маркер държат най-много, по възможност най-добрите за улична употреба са полусликовете За мокро и сняг - максимален грайфер.След това са спирачките и окачването
Коментар
-
Princo написа:Не мога да разбера защо след като всички ти казват че не си прав,че масата играе ОГРОМНА роля при спирането ти продължаваш да твърдиш че масата няма НИКАКВО значение !
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:ici написа:И така, да обобщим :D Масата - колкото по лека е колата - спира по-бързоГуми - по-мека смес - повече сцепление, treadwear под 220 за сух път по-широки, за мокър и сняг обратнотограйфер - за сух път износени до маркер държат най-много, по възможност най-добрите за улична употреба са полусликовете За мокро и сняг - максимален грайфер.След това са спирачките и окачването
Коментар
-
Ако направиш следния опит ще си промениш мнението !2 коли с еднаква мощност,но едната е с 300-400 килограма по-тежка,се движат с 100 км/ч,спират едновременно ! Ако имат еднакъв спирачен път аз си признавам че греша ! И нека все пак както ти казваш да се включи някой по-запознат с физиката и математикатаAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
ici написа:Stefan Hadjov написа:ici написа:И така, да обобщим :D Масата - колкото по лека е колата - спира по-бързоГуми - по-мека смес - повече сцепление, treadwear под 220 за сух път по-широки, за мокър и сняг обратнотограйфер - за сух път износени до маркер държат най-много, по възможност най-добрите за улична употреба са полусликовете За мокро и сняг - максимален грайфер.След това са спирачките и окачването
Коментар
-
Princo написа:Ако направиш следния опит ще си промениш мнението !2 коли с еднаква мощност,но едната е с 300-400 килограма по-тежка,се движат с 100 км/ч,спират едновременно ! Ако имат еднакъв спирачен път аз си признавам че греша ! И нека все пак както ти казваш да се включи някой по-запознат с физиката и математиката
Коментар
-
http://www.movit.de/htm/tabstop.htmИ искам да ми обясниш (защото по твоята логика е така) защо след като кола с по-голяма маса ускорява по-бавно от кола с по-малка маса ? Не трябва ли след като спират еднакво и да ускоряват едновременно ?Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Интересно, ама Вие Г-ние продължавате с ГЛУПАВИТЕ си твърдение и се стремите да кажете на черното бяло Та веднага ви давам пример за който така много мечтаете.Служебния ми автомобил е Пежо Партнер 1.9 чист дизел 69 магарета куци, това няма значение за упражнението де. Та пикапа си спира много добре когато е празен,даже ако съм без колан ще се кача на кормилото.Обаче като го натоваря с 600 килограма и повече ,започвам да спирам от дистанция два пъти по-голяма от колкото като е празен, за да имам същото спиране. Трябва ли да споменавам, че това упражнение го правя поне един път на седмица Това което говорите че видиш ли било на еди кой си колега негови виждания за това как като си натоварен или с по-голяма скорост натискаш педала на спирачката повече, за съжаление трябва да Ви разочаровам, че колегите са напълно прави. Много сте ми далеко, иначе с удовоствие щях да демонстрирам всичко което написах в този пост и в предишния ,за да видите че в случая теорията е хвърчаща както се казва Ще продължавате ли да твърдите Вашите си виждания, които в прочем можете да запазите лично за ВАС понеже явно нищо не разбирате, след моите преки наблюдения с главен участник Аз?Може би пак ще кажете на черното бялоPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Princo написа:http://www.movit.de/htm/tabstop.htmИ искам да ми обясниш (защото по твоята логика е така) защо след като кола с по-голяма маса ускорява по-бавно от кола с по-малка маса ? Не трябва ли след като спират еднакво и да ускоряват едновременно ?
Коментар
-
ivanko_rs написа:Интересно, ама Вие Г-ние продължавате с ГЛУПАВИТЕ си твърдение и се стремите да кажете на черното бяло Та веднага ви давам пример за който така много мечтаете.Служебния ми автомобил е Пежо Партнер 1.9 чист дизел 69 магарета куци, това няма значение за упражнението де. Та пикапа си спира много добре когато е празен,даже ако съм без колан ще се кача на кормилото.Обаче като го натоваря с 600 килограма и повече ,започвам да спирам от дистанция два пъти по-голяма от колкото като е празен, за да имам същото спиране. Трябва ли да споменавам, че това упражнение го правя поне един път на седмица Това което говорите че видиш ли било на еди кой си колега негови виждания за това как като си натоварен или с по-голяма скорост натискаш педала на спирачката повече, за съжаление трябва да Ви разочаровам, че колегите са напълно прави. Много сте ми далеко, иначе с удовоствие щях да демонстрирам всичко което написах в този пост и в предишния ,за да видите че в случая теорията е хвърчаща както се казва Ще продължавате ли да твърдите Вашите си виждания, които в прочем можете да запазите лично за ВАС понеже явно нищо не разбирате, след моите преки наблюдения с главен участник Аз?Може би пак ще кажете на черното бяло
Коментар
-
Не мога да се съглася с теб ! Доказано е че колата с по-голяма маса спира по-бавно от тази с по-малка маса !СПИРАЧНА ЕФЕКТИВНОСТСпирачната ефективност не зависи само от спирачките. Реалната величина е съвкупност от гуми, окачване и задкормилно устройство. Върху максималната спирачна ефективност също влияят фактори като геометричен център на тежестта на автомобила, ниско разположен център на тежестта на автомобила, дължина на базата между преден и заден мост, тежест на задницата, както и общата аеродинамика.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар