Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo HGT 147hp vs Croma 2.0T i.e. 150hp ... кой кого?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Mupo написа:
    Van dal е прав. Остави конските сили ... те работа не вършат, върши я въртящият момент. Конските сили помагат един вид ... как да кажа - достигане на по-високи скорости, което пак не е много вярно. Предполагам Кромата е с доста по-дълги скорости от Бравото, пика на въртящият момент се достига по-рано и е по-добре разпраделен в оборотите.
    Вижте пичаги в предния си пост съм писал за конските сили и килограмите, че са още един от доводите ми да съм "за" Бравото! Пределно ми е ясно, че момента е не по-малко важен и че при кромата е по-голям, ма че е по-добре разпределен в оборотите - идва рязко, губиш сцепление от това и т.н............ Та като говорим за момент да вметна само /Ици/, на Седичито той е 173 нютон метра /смях в залата/, к.с. са 146 на 155 за бравото, и килограмите са сигурно "кантар", защо обаче се изказвате че седичито по-вървяло . Не можах да разбера Tie какво иска да ме пита с това Мв и СХ на Бравото Пък иначе за скоростите ще ти кажа приятелю, като питаш - ми достатъчно дълги са си скоростите на Бравото. Даже се чудя на себе си защо въобще продължавам да се включвам в тази /да ме извини автора/, ама куха и безмислена тема- ко щяло да стане сега вий знаете ли едната кола така, пък другата иначе - ЧЕТИРИ МЕСЕЦА БРАТЧЕ Значи за мен резултата е ясен - пробвахме! Мой съученик и добър познат си купи такава крома - прясно внесена от Немско - "светулка" ви казвам. Той знае, че съм Фиатаджия, намери ме, похвали ми се обслужи си я колата и ми позволи да я покарам! Действително ми се стори, че колата добре върви за габаритите и масата си. Казах му на човека, че я харесвам и че смятам, че върви доста, зарадвах, се най-искренно и си мислех даже да пиша тука, че не са толкова убедителни нещата в полза на Бравото. Да ама не. Похвалих Кромата на едни приятели "Опелисти" /Русе ги познават/, те на другия ден го срещнали този колега, и го пробвали с Астра 1,8 ГСИ КОМБИ - 125 К.С. АБСОЛЮТНО СТОК била го Астрата и нашият колега решил да си върне и да защити честта на марката, като се пуснал с Вектрата на единия от приятелите Опелисти - 1,6 /Ици и Иванко я знаят колата/ . Турил му и Ники пък не една кола разстояние, а два рейса /автобуса/ и са нашия ми се сърди, че съм го подложил да го "перат Опели разни", че и на него едни обяснения, че съм му казал, че колата върви добре, ама за килограмите и за габаритите си......От написаното до тук излиза, че 1,6 Вектрата върви повече от 1,8 ГСИ и е така /Русе знаят/, а пък тази 1,8 ГСИ УБЕДИТЕЛНО ПАДА ОТ ХГТ Гледах преди малко, че автора на настоящата тема се кани /в друга някаква тема беше/ да биел ХГТ - та и ХЕ - та :D :D :D Със "ХЕ"-тата пък какъв срам ще берем Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 "ТЕ ТАВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО"! Вие сега мое да продължавате с гласуването, заканите ..... Хайде със здраве
    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

    Коментар


      момче, само ще ти кажа, че ти говориш само на изуст...до сега съм нямал много стартове с кромата поради една или друга причина...имам победи над х5 3.0имицу каризма 1.8 16вопел калибра 136к.с.хюндай купе 2.0 16в...ааа да и едно уно турбо от летящ старт ама много лесно го бих... явно нещо не беше в час...на 11ти се връщам в бг и специално за всички вас още 2рата вечер ще отида на лука и ще търся браво или вектра и ще споделя резултатите...
      GTV 01', GTV 99', Spider 98'

      ex: 145QV 97'

      Коментар


        v1per написа:
        момче, само ще ти кажа, че ти говориш само на изуст...до сега съм нямал много стартове с кромата поради една или друга причина...имам победи над х5 3.0имицу каризма 1.8 16вопел калибра 136к.с.хюндай купе 2.0 16в...ааа да и едно уно турбо от летящ старт ама много лесно го бих... явно нещо не беше в час...на 11ти се връщам в бг и специално за всички вас още 2рата вечер ще отида на лука и ще търся браво или вектра и ще споделя резултатите...
        Виж сега, първо "ракиен рацер", сега "момче" земи се стегни с обръщенията цър.л, щото ш"са прайм кат са таковаме да не се гледаме! Темата сие твойта и за това не съм качил снимки и клипове да ти натрия г...та мутра кой говори на изуст и кой не пък с тоз коптор, като биеш Браво или Вектра ела ми са обади ае със Здраве чеши си пръстетата в, както вече казах кухата си и безмислена тема! Господа модератори, Моля Ви, ако изтриете този ми пост изтрийти и постовете на автора на темата , в които ме окачествява, като ракиен рацер и момче, щото нито ми е на годините тоа нито на нищото да си позволява да се държи така
        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

        Коментар


          !

          2000 20v turbo написа:
          v1per написа:
          момче, само ще ти кажа, че ти говориш само на изуст...до сега съм нямал много стартове с кромата поради една или друга причина...имам победи над х5 3.0имицу каризма 1.8 16вопел калибра 136к.с.хюндай купе 2.0 16в...ааа да и едно уно турбо от летящ старт ама много лесно го бих... явно нещо не беше в час...на 11ти се връщам в бг и специално за всички вас още 2рата вечер ще отида на лука и ще търся браво или вектра и ще споделя резултатите...
          Виж сега, първо "ракиен рацер", сега "момче" земи се стегни с обръщенията цър.л, щото ш"са прайм кат са таковаме да не се гледаме! Темата сие твойта и за това не съм качил снимки и клипове да ти натрия г...та мутра кой говори на изуст и кой не пък с тоз коптор, като биеш Браво или Вектра ела ми са обади ае със Здраве чеши си пръстетата в, както вече казах кухата си и безмислена тема! Господа модератори, Моля Ви, ако изтриете този ми пост изтрийти и постовете на автора на темата , в които ме окачествява, като ракиен рацер и момче, щото нито ми е на годините тоа нито на нищото да си позволява да се държи така
          Колега, не мисля че ракиен рацер и цървул е едно и също. Момчето не е в българия заради това гонката още не се е състояла. А и ако прочетеш малко темата, ще разбереш че я беше блъснал. Нищо лично но не мисля че те е засегнал толкова че да се палиш и да използваш такива ОСТРИ изречения. П.С. Нищо лично просто разяснение!!!
          EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
          Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
          ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
          Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!

          Коментар


            2000 20v turbo написа:
            v1per написа:
            момче, само ще ти кажа, че ти говориш само на изуст...до сега съм нямал много стартове с кромата поради една или друга причина...имам победи над х5 3.0имицу каризма 1.8 16вопел калибра 136к.с.хюндай купе 2.0 16в...ааа да и едно уно турбо от летящ старт ама много лесно го бих... явно нещо не беше в час...на 11ти се връщам в бг и специално за всички вас още 2рата вечер ще отида на лука и ще търся браво или вектра и ще споделя резултатите...
            Виж сега, първо "ракиен рацер", сега "момче" земи се стегни с обръщенията цър.л, щото ш"са прайм кат са таковаме да не се гледаме! Темата сие твойта и за това не съм качил снимки и клипове да ти натрия г...та мутра кой говори на изуст и кой не пък с тоз коптор, като биеш Браво или Вектра ела ми са обади ае със Здраве чеши си пръстетата в, както вече казах кухата си и безмислена тема! Господа модератори, Моля Ви, ако изтриете този ми пост изтрийти и постовете на автора на темата , в които ме окачествява, като ракиен рацер и момче, щото нито ми е на годините тоа нито на нищото да си позволява да се държи така
            ти друсаш ли? и не ме заплашвай, щото ми е през онази работа за такива като теб, никой не те е карал да ми пишеш в темата, като даже не си е прочел цялата, и както си искам така ще ти говоря.... ааа и може да не съм ти на годините, но се държиж като по-малък...
            GTV 01', GTV 99', Spider 98'

            ex: 145QV 97'

            Коментар


              20V Turbo - за да не говорим празни приказки, дайте да се сдавим с някое ХГТ и да видим! Не ми говори глупости с прехвалените ХЕ-та, в сток вариант падат и то много неприятно за тях! Пробвано и то не веднъж - колата я имам от 2003-та и оттогава съм я замервал не-еднократно с всякакви ХЕ-та(Астра,Вектра, Калибра) АБФ-и, КР-и, ВР6 2,8, В6 ТБ(164-ка), В-ТЕЦИ 150 или 160 к.с. -не ги разбирам, СААБ 9000 Турбо 185 к.с., А8 4,2 Автомат (сфетофар до сфетофар около 350 м половин кола за мен) и мн. др.! А за съжаление Крома-та на приятеля ти хич не е в час - бъди сигурен на 100%! Все пак това е кола на която заводски и дават 15,5 сек на 400м и 0-100 км/ч варира в различните каталози м/у 7,7 и 7,9 сек. На 4 500 об/мин на 5-та съм точно с 200 (по километраж ест.), а Сх и Мв имам в предвид Коеф.на обтекаемост и въртящ момент - мързи ме да пиша надълго.П.С. Прав си че Мв идва "рязко" и често пъти се "окопава", но с 15-ки и нови гуми се изстрелва повече от прилично!П.П.С. Не се "яжте" бе колеги - все пак сме от итал. сектата

              Коментар


                Tie написа:
                20V Turbo - за да не говорим празни приказки, дайте да се сдавим с някое ХГТ и да видим! Не ми говори глупости с прехвалените ХЕ-та, в сток вариант падат и то много неприятно за тях! Пробвано и то не веднъж - колата я имам от 2003-та и оттогава съм я замервал не-еднократно с всякакви ХЕ-та(Астра,Вектра, Калибра) АБФ-и, КР-и, ВР6 2,8, В6 ТБ(164-ка), В-ТЕЦИ 150 или 160 к.с. -не ги разбирам, СААБ 9000 Турбо 185 к.с., А8 4,2 Автомат (сфетофар до сфетофар около 350 м половин кола за мен) и мн. др.! А за съжаление Крома-та на приятеля ти хич не е в час - бъди сигурен на 100%! Все пак това е кола на която заводски и дават 15,5 сек на 400м и 0-100 км/ч варира в различните каталози м/у 7,7 и 7,9 сек. На 4 500 об/мин на 5-та съм точно с 200 (по километраж ест.), а Сх и Мв имам в предвид Коеф.на обтекаемост и въртящ момент - мързи ме да пиша надълго.П.С. Прав си че Мв идва "рязко" и често пъти се "окопава", но с 15-ки и нови гуми се изстрелва повече от прилично!П.П.С. Не се "яжте" бе колеги - все пак сме от итал. сектата
                Ми а давете ги де Нали за това вдигнах компресия аз 8 страници тука закани и глу..сти Аз и горе писах - за себе си съм пробвал и знам кое колко върви и верно че се сме итал секта, ама дай да сме и малко реалисти а? Виж се са кво си писал горе - А 8 по 4,2 литра, по 185 коня Сааби, В-теци по 160 коня...... Ква е таа Крома да нямаш втори двигател в багажника или тез другите по сфетофарите не са разбрали, че им се "!"пиньяш"Тц-тц-тц.
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  Колега излагаш се - аз съм готов,дайте такова Браво и да гледаме сеир! А за колите които написах - ми да, що нещо много по-силни ли са? За А8-цата предполагам че ме е подценил доста в началото и затова се получи така (виж колко и дават на 400 м и после спори с мен), за нагоре не казвам нищо - там вече е ясна работата колко "бой" ще ям!И моля без "ебавки" - аз се отнасям с уважение към твоята кола и това което си направил с нея, нали?

                  Коментар


                    Tie написа:
                    Колега излагаш се - аз съм готов,дайте такова Браво и да гледаме сеир! А за колите които написах - ми да, що нещо много по-силни ли са? За А8-цата предполагам че ме е подценил доста в началото и затова се получи така (виж колко и дават на 400 м и после спори с мен), за нагоре не казвам нищо - там вече е ясна работата колко "бой" ще ям!И моля без "ебавки" - аз се отнасям с уважение към твоята кола и това което си направил с нея, нали?
                    Знаех си аз, че и ти не си сигурен ти като си се дърпал по светофарите тия другите дали са разбрали, че се дърпаш с тях Само да кажа 4,2 мотора на Ауди - атмосверен е над 300 к.с. Този мотор има и би-турбо версия - слагат го в РС 4 и е 450 к.с., виж на В-тека /тоз дето му скачаш 150 или 160 К.С./ на Хонда какви са му ускоренията пич, аз не съм ги гледал ма е 160 коня атмосверка и е 8-900 килограма тоа Сивик. Не знам сега кой се излага, ма ко съм аз ........да ме прощавате за излагацията - на всекиго се случва . Наистина ще се радвам да намериш такова Браво и не по светофарите да се пробвате, ама снимай и пусни тук "матриала" Айде успех, аз също се отнасям с уважение към всички ма имайте малко мяра МОЛЯ
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      колега, най-добронамерено те моля да спреш да пишеш в темата, щото само глупости пишеш и нищо свързано по темата... разбрахме, че си най големия разбирач на рейсинг и най-големия физик... а като си толкова сигурен, намери ми сток ХЕ вектра или калибра, или ХГТ и слагаме кинти на 400 ако си сериозен пиши ми на Л.С. не съм се дърпал с такова браво, нито със ХЕ, но ти си сигурен как върви крома и браво хгт както и вектра ХЕ така че ти предлагам срещу пари да намериш сток такъв автомобил и да ги пробваме с моята крома! не се притеснявай всички ще присъстват на гонката нищо няма да остане в тайна...
                      GTV 01', GTV 99', Spider 98'

                      ex: 145QV 97'

                      Коментар


                        v1per написа:
                        колега, най-добронамерено те моля да спреш да пишеш в темата, щото само глупости пишеш и нищо свързано по темата... разбрахме, че си най големия разбирач на рейсинг и най-големия физик... а като си толкова сигурен, намери ми сток ХЕ вектра или калибра, или ХГТ и слагаме кинти на 400 ако си сериозен пиши ми на Л.С. не съм се дърпал с такова браво, нито със ХЕ, но ти си сигурен как върви крома и браво хгт както и вектра ХЕ така че ти предлагам срещу пари да намериш сток такъв автомобил и да ги пробваме с моята крома! не се притеснявай всички ще присъстват на гонката нищо няма да остане в тайна...
                        Ти как ще ги разбереш сток ли са или не са Или ще ми повярваш на мен, или пък просто си я чувал тая думичка и си я пишеш Айде аз спирам да пиша глупости наистина, а Вие умно си умувайте "Кой-кого аджеба "
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          4,2 Tiptronic (от 94-та) е точно 300 к.с., а ти сам провери какви времена дава до 100 и 400 м - нагоре не си и помислям какво ще ми причини! Еб*хти и Сивика - да не му дават 5,1 до 100 и ниски 14-ки на 400м - "Сток"? Това че тебе са те "тупали" навремето с атмосверката такива, не значи че имат голям шанс с Кромата - особено след 120-130 км/ч. И да, гонките са се състояли докато другите се паркираха, а аз сам си давах газ :D Темата се разводни доста - затова намираме добро ХГТ и правиме сверката. Който бие - бие, важнто е италианките да са отпред П.С. Малко встрани от темата - колега, как стоят нещата с частите и поддръжката на 20В турбо мотора? Има ли ги в БГ и какви пари горе-долу се връзва едно обслужване (ремъци, ролки, филтри, масла)?

                          Коментар


                            Tie написа:
                            4,2 Tiptronic (от 94-та) е точно 300 к.с., а ти сам провери какви времена дава до 100 и 400 м - нагоре не си и помислям какво ще ми причини! Еб*хти и Сивика - да не му дават 5,1 до 100 и ниски 14-ки на 400м - "Сток"? Това че тебе са те "тупали" навремето с атмосверката такива, не значи че имат голям шанс с Кромата - особено след 120-130 км/ч. И да, гонките са се състояли докато другите се паркираха, а аз сам си давах газ :D Темата се разводни доста - затова намираме добро ХГТ и правиме сверката. Който бие - бие, важнто е италианките да са отпред П.С. Малко встрани от темата - колега, как стоят нещата с частите и поддръжката на 20В турбо мотора? Има ли ги в БГ и какви пари горе-долу се връзва едно обслужване (ремъци, ролки, филтри, масла)?
                            Аз лично трудно намерих сегментите, щото държах да са "АЕ" работата стигна до Италия, а ремъци, ролки, филтри - при мен специално нещата са, като атм. вариант щото на блока на турбо ДВГ-то монтирах ангренажа със все шайби, обтегачи, датчици, помпи от атмосверния ми мотор, тъй като ДВГ-то е от Капа "Купе" и оригиналния ангренаж е неприложим към това купе /марейското/. Маслото е естерна керамика XENUM и атмосверката карах с такова.Так, че няма проблеми. А части пази боже още на съм търсил, колата е на 4000 км. от основна ревизийка.
                            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                            Коментар


                              Абе според мен бравото бие но с малко,все пак зависи от състоянието на колите и най-вече от састезателите зад волана.Успех.
                              FIAT Bravo 1.2 16V 82k.c.

                              Коментар


                                Мерси много колега :D

                                Коментар

                                Working...
                                X