Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Opel kadett cabrio gsi C20NE 115 h.p. Vs Brava 1,6 16v 182A4

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    compacta написа:
    Момчета неискам да се заяждам, но какъвто и да е опел с ц20не ще бие било то типо било то браво 1.6 и било на 400 на 1000 или на цяла магистрала разтояние. Аз лисно имам тигра 1.4 и съм побеждавал браво 1.6 16в. на 400 метра(защото на горе можеше и да ме бие).тиграта е 90 коня.А за ц20хе. Това си е опелски мотор. Правен е с помоща на инжинери на лотос и на кослорт. Но през тези години тези фирми са имали взаимни проекти като легендарната Лотос Омега.Та както фият имат взаимни проктри с опел. В момента.
    Не фиат с опел,а опел с фиат
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #32
      айде колегите от София да заповядат в съботав Пазарджик на тест ... :D има и други колеги дето ще им е любопитноаз предлагам да направим една сбирка с много пиене и мезе след товаи има къде да се спи разбира се ...
      Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
      Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti

      Коментар


        #33
        Колега ABARTH, малко уточнение - когато ръждясва, металът става по-тежък, а не обратното. А иначе имам едно предложение - след като не можем да бием някакви си изтърбушени кадетчета, па макар и кабрио, не можем да се опрем на Астрички, на голфовете им гледаме задните номера, ами просто този раздел от форума да го закрием, какъв е този мазохизъм у вас. Нека отвреме-навреме се дърпаме с някой чичо с москвич, с каскет и кора яйца на задното стъкло, за лично удовлетворение, да спим спокойно, че все пак сме по-бързи от някого и толкоз. В момента карам Мареа, преди съм карал и Браво, не знам какво толкова му харесвате на това Браво, че все искате да се дърпате с него - това е една изключително нестабилна кола, на която и 1,6 16В двигател му е много. Дотолкова е несигурна, че веднъж по едни селски пътища се гоних с едно Ситроенче Виза - е че стоя му на задния капак, но няма сигурност, че да го изпреваря. Със същия двигател съм сега на Мареата комби - огромна разлика. Някои от вас разправят, че и 1,8 16В му бил малък на това купе, но с моя вдигам до 170 нагоре из баира и никаква тромавост не усещам. Какви са тези скорости от 210 с Бравото, не ми го побира умът - то направо ще литне и не в правилната посока, ми се струва... Тези последните разсъждения са обобщение от няколко други теми в този раздел, ама не се стърпях...
        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

        Коментар


          #34
          Няма никакъв шанс бравото нито типото! Аз още не сам видял варвежно браво дори и 2.0 20V!!!

          Коментар


            #35
            Не виждам кое е смешното на факта, че Бравенцето е по-нестабилно от Мареата - просто не може да бъде иначе, най-малкото заради огромната разлика в габаритите - Бравото стига до средата на задните врати на комбито, а и не съм сигурен дали окачването е точно същото, някъде из форума бях чел, че не е така.
            Fiat Marea Weekend 1,6 16V

            Коментар


              #36
              Ставаше дума за Мареа Уикенд, но както и да е, идеята ми не беше да се заяждам кое е по-стабилно и кое - не, а споделих мнение, като прочетох преобладаващата част от гонките в тоз раздел и се оказва, че едва ли не фиатите не могат да се опрат на никое от немските возила. Щом е тъй, да си се хвалят те в техните си форуми, а ние да закрием нашата секция във форума - това беше шеговитото ми предложение.
              Fiat Marea Weekend 1,6 16V

              Коментар


                #37
                с еднакви ходови части да ... ама не и HGT ... там са малко по-различни ... и полуоските са подсилени дажеосвен това за 210 км/ч на Браво 1.6 просто е смешнокарал съм чистак ново от Ауто Италия 1.6 и повече от 195 по километраж не можа да вдигнеи тука никой не говори за поддържане на макс. скорост, в която дисциплина Фиат е по-добре според мена за Астрите нема смисъл да се говори ... те и Алфите виждат зор с тях
                Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
                Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti

                Коментар


                  #38
                  Abarth. написа:
                  gsi_0890 написа:
                  Abarth. написа:
                  gsi_0890 написа:
                  Бре какъв смех пада в тази тема направо корема ме заболя.първи пост се пише за кадет и браво после се минава на вектра и други италянки(сравнението е пеликан и врабче)Да взема да дойда да ги пробвам тези бързи 1.6 атм. италянски чудеса(типо и браво) с атм. 1.8 8кл.(С18NE) кадетче за справка ми то е 100коня не е 115 или 130 да пробваме колко вървят тези 1.6 90-103 коня италянски машини или сте само клавиатурни рацери.чакам офертите ви а даже не е читав щото е и с газова нямам силна музика и нечувам как гние та си е тежичак не е олекнал още.ПП. Колеги дайте да си направим сверка и да пием по едно светло след това важното е купон да има и резултати
                  Той кадета от има няма 800 кила за изминалите години е станал 600,от нас го чувам как гние Изравняваме килата и ми излизаш искаш ли Сега тази седмица си оправям мотора да го видиме това кадетче колко върви,обаче с равни кила
                  О и везна ли ще има егати изкара ми колата 600кила та колко е твоита те фиатките изобщо негният ша знаеш и ко сложили им на типото пласмасов заден капак да има детаил който да неизгние по него.ПП. Та когато кадета е 800кила или под 800 ша та черпя каквото пожелаеш само смешки ми правиш И аз имам условие да ти е ежедневна колата а не само за драг щото аз карам ежедневка.
                  А мойта така като я гледаш на драгстер ли ти прилича Типото ми е 1050 килограма
                  я провери колко тежи кадет ГСИ с 5-врати хечбек като моят та говори за килограми пак

                  Коментар


                    #39
                    Fix It Again Tomorrow Нема страшно :D

                    Коментар


                      #40
                      sugarboy написа:
                      Колега ABARTH, малко уточнение - когато ръждясва, металът става по-тежък, а не обратното. А иначе имам едно предложение - след като не можем да бием някакви си изтърбушени кадетчета, па макар и кабрио, не можем да се опрем на Астрички, на голфовете им гледаме задните номера, ами просто този раздел от форума да го закрием, какъв е този мазохизъм у вас. Нека отвреме-навреме се дърпаме с някой чичо с москвич, с каскет и кора яйца на задното стъкло, за лично удовлетворение, да спим спокойно, че все пак сме по-бързи от някого и толкоз. В момента карам Мареа, преди съм карал и Браво, не знам какво толкова му харесвате на това Браво, че все искате да се дърпате с него - това е една изключително нестабилна кола, на която и 1,6 16В двигател му е много. Дотолкова е несигурна, че веднъж по едни селски пътища се гоних с едно Ситроенче Виза - е че стоя му на задния капак, но няма сигурност, че да го изпреваря. Със същия двигател съм сега на Мареата комби - огромна разлика. Някои от вас разправят, че и 1,8 16В му бил малък на това купе, но с моя вдигам до 170 нагоре из баира и никаква тромавост не усещам. Какви са тези скорости от 210 с Бравото, не ми го побира умът - то направо ще литне и не в правилната посока, ми се струва... Тези последните разсъждения са обобщение от няколко други теми в този раздел, ама не се стърпях...
                      Чакай колега,това че ти не си карал истнска италианска бегачка е друг въпрос А това,че ни бият,голфове,астрички и тем подобни са пълни простотии...с ланча делта 2 сме мачкали астра 2.0 16В,с крома 2.0 турбо СААБ 2.3 турбо с типо 1.8 16В голф 1.8 16В,с алфа жулиета 2.0 с 2 двойни карбуратора делорто 130коня астра 2.0 16В екотек А кадета го сравнявай с конкуренцията в неговата ера,примерно ритмо абарт,тогава му става доста тегаво на кадетчето
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        #41
                        sugarboy написа:
                        Ставаше дума за Мареа Уикенд, но както и да е, идеята ми не беше да се заяждам кое е по-стабилно и кое - не, а споделих мнение, като прочетох преобладаващата част от гонките в тоз раздел и се оказва, че едва ли не фиатите не могат да се опрат на никое от немските возила. Щом е тъй, да си се хвалят те в техните си форуми, а ние да закрием нашата секция във форума - това беше шеговитото ми предложение.
                        Още веднъж ще ти кажа НИКОГА НЕ ПОДЦЕНЯВАЙ ИТАЛИАНСКИТЕ БЕГАЧКИ,а за това което каза,че италианките немогат да се опрат на никое от немските возила,не заслужаваш да караш фиат...
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар


                          #42
                          gsi_0890 написа:
                          Abarth. написа:
                          gsi_0890 написа:
                          Abarth. написа:
                          gsi_0890 написа:
                          Бре какъв смех пада в тази тема направо корема ме заболя.първи пост се пише за кадет и браво после се минава на вектра и други италянки(сравнението е пеликан и врабче)Да взема да дойда да ги пробвам тези бързи 1.6 атм. италянски чудеса(типо и браво) с атм. 1.8 8кл.(С18NE) кадетче за справка ми то е 100коня не е 115 или 130 да пробваме колко вървят тези 1.6 90-103 коня италянски машини или сте само клавиатурни рацери.чакам офертите ви а даже не е читав щото е и с газова нямам силна музика и нечувам как гние та си е тежичак не е олекнал още.ПП. Колеги дайте да си направим сверка и да пием по едно светло след това важното е купон да има и резултати
                          Той кадета от има няма 800 кила за изминалите години е станал 600,от нас го чувам как гние Изравняваме килата и ми излизаш искаш ли Сега тази седмица си оправям мотора да го видиме това кадетче колко върви,обаче с равни кила
                          О и везна ли ще има егати изкара ми колата 600кила та колко е твоита те фиатките изобщо негният ша знаеш и ко сложили им на типото пласмасов заден капак да има детаил който да неизгние по него.ПП. Та когато кадета е 800кила или под 800 ша та черпя каквото пожелаеш само смешки ми правиш И аз имам условие да ти е ежедневна колата а не само за драг щото аз карам ежедневка.
                          А мойта така като я гледаш на драгстер ли ти прилича Типото ми е 1050 килограма
                          я провери колко тежи кадет ГСИ с 5-врати хечбек като моят та говори за килограми пак
                          115hp срещу 900кг
                          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                          Коментар


                            #43
                            абе хора вие направо ми счупихте главата, какви са тия 30 год. бегачки. тия дето сме с фиати 1.6 караме най-бавните коли в света нещо такова разбрах от вашите писания. много се забавлявам продължавайте, някой нека каже все пак че москветата 12-ките вървят колкото нас малко поне да ни се вдигне самочуствието
                            bravo-bravisimo

                            Коментар


                              #44
                              айде в пз на гости.стига сте ги дърпали на компа!!!!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

                              Коментар


                                #45
                                Абе то за италианските бегачки историята на автомобилните спортове най-добре говори кое върви и кой не...когато се пусне нова италианка независимо къде почти винаги,да не казвам винаги печели титлата и шампионата Пуснаха Гранде Пунто и веднага спечели титлите:Европейски рали шампион,Рали шампион на Италия и Европейски шампион при пилотите и то преждевременно,независимо от силната конкуренция на прехвалените Импрези и Лансери,просто нямаше кой да я доближи...когато фактите говорят и боговете мълчат Yellow_Flash_Colorz_PDT_18 П.С. А за някакви колици от преди 25г. да се говори като за космически кораби е просто смешно А за Грандето,ако някой е ходил на рали България и го е гледал как идваше,влизаше и излизаше от завоите,то тогава му е станало ясно що за бегачка и то класна става дума
                                forza forever

                                Коментар

                                Working...
                                X