1912 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чат за срещите в Пловдив
Collapse
X
-
Имах предвид, че Стилото е 115 коня сток и за да подмине 150 коньова кола, като разликата в килограмите е около 150-200 кг в полза на Стилото, плюс това, че нито единия нито другия са пипали скоростни кутии или турбини, е бих казал в сферата на фантастиката. Тук нещо чука на кухо - или Стилото не е стоково Стило или Либрата има мега куц чип, който и маха коне вместо да й дава или шофьора на Либрата не се е справил добре нещо. Аз тази Либра съм я карал и вървеше повече от прилично.
-
Моето обяснение на резултата е, че аз не тръгвам добре, друго чипа ми въобще не е за гонки и Стилото върви далече от сток. Вече ако стилото е с по-агресивен ремап и разликата в килограмите в негова полза и нещата си идват на мястотоAirfan написа:Имах предвид, че Стилото е 115 коня сток и за да подмине 150 коньова кола, като разликата в килограмите е около 150-200 кг в полза на Стилото, плюс това, че нито единия нито другия са пипали скоростни кутии или турбини, е бих казал в сферата на фантастиката. Тук нещо чука на кухо - или Стилото не е стоково Стило или Либрата има мега куц чип, който и маха коне вместо да й дава или шофьора на Либрата не се е справил добре нещо. Аз тази Либра съм я карал и вървеше повече от прилично.1912 написа:либрата нека си е 150 коня сток но има много фактори които влият на една гонка имам приятел който няма победа с неговата колаа пък аз нямам загуба с тая кола
иначе стилото си е в час все пак ланчата се пусна после с друго стило и го натупа ама тва са 16 17 секундни коли,... колко да вървят
Lancia Lybra EXECUTIVE 2,4 jtd 150+ к.с. 2003'
Alfa Romeo 156 1,6 TS 120 к.с. 1997'
ex. Lancia Dedra 1,6 90 к.с. 1990
Коментар
-
JTD RACER написа:имам чувството че такъв ремап си забил на стилото че някой път някоя лопатка на турбото ще ти счупи китарата през таблотоPB 5989 MP написа:Абе има нещо гнило .... само че и аз нещо немога да разбера .....

Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
а бе момчета кво се чудите толкова , тея килограми в разликата си казват думата...какво има толкова да се изумявате. Либрата може да е 2.4 , но е автомобил ,който гони комфорта и возията,а не състезателен характер.И самия собственик на Ланчията дори ви каза , че е с софт за економично каране...До като стилото идва леко.Няма никъв ремап единствено генерацията,която направи може да е изиграла някъква малка роля, но основно е това ...не виждам за какво толкова.П.П.Иване кои мои глупости ?FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
тянка ти вярваш ли си като пишеш или обърка темата за вицовете с нащаTqnkata написа:а бе момчета кво се чудите толкова , тея килограми в разликата си казват думата...какво има толкова да се изумявате. До като стилото идва леко.Няма никъв ремап единствено генерацията,която направи може да е изиграла някъква малка роля, но основно е това ...не виждам за какво толкова.
Коментар
-
аиде сега сички дизелаци с генерациии на 63мм...JTD RACER написа:тянка ти вярваш ли си като пишеш или обърка темата за вицовете с нащаTqnkata написа:а бе момчета кво се чудите толкова , тея килограми в разликата си казват думата...какво има толкова да се изумявате. До като стилото идва леко.Няма никъв ремап единствено генерацията,която направи може да е изиграла някъква малка роля, но основно е това ...не виждам за какво толкова.
б*х тая малка роля....3 коли разтояние... ако я беше на правил на 76мм незнам 3 автовоза сигурно.....
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
да вярвам си....мисля,че знам поне малко неща за автомобилите и мога да ти кажа , че в една кола всеки 40 кг оказват някакво влияние ,представи си какво влияние оказват 200.Другото,което мисля че не си взел в предвид (щом така ми говориш) е съотнешението тежест към мощност,което никой от произказалите се тук не знае какво е понеже реално погледнато никой не знае каква е мощността на Стилото на Иван след като го отпуши...до колкото съм запознат , ефекта от правата генарация е много силен при турбо автомобилите.JTD RACER написа:тянка ти вярваш ли си като пишеш или обърка темата за вицовете с нащаTqnkata написа:а бе момчета кво се чудите толкова , тея килограми в разликата си казват думата...какво има толкова да се изумявате. До като стилото идва леко.Няма никъв ремап единствено генерацията,която направи може да е изиграла някъква малка роля, но основно е това ...не виждам за какво толкова.FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
-
Тянка до някъде си прав,но и не толкова...Незнаеш какво е правено по на иван стилото(дали е правено или не и аз незнам) но,аз не съм чул стоково жтд да се хвали с вървеж...За какво повишаване на мощността на стилото говориш с една генерация това немога разбера.Колко конски сили е качило ако е качило?Прав си че ефекта при турбо колите е по голям но тои е следствие от доста други манипулации извършени с цел повишане мощността на колата.Tqnkata написа:да вярвам си....мисля,че знам поне малко неща за автомобилите и мога да ти кажа , че в една кола всеки 40 кг оказват някакво влияние ,представи си какво влияние оказват 200.Другото,което мисля че не си взел в предвид (щом така ми говориш) е съотнешението тежест към мощност,което никой от произказалите се тук не знае какво е понеже реално погледнато никой не знае каква е мощността на Стилото на Иван след като го отпуши...до колкото съм запознат , ефекта от правата генарация е много силен при турбо автомобилите.Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
не се знае братле виждал съм качване 10 коня само от една тръба...ама нека си каже собственика кво се плюнчим ние тука...Racer GT написа:Тянка до някъде си прав,но и не толкова...Незнаеш какво е правено по на иван стилото(дали е правено или не и аз незнам) но,аз не съм чул стоково жтд да се хвали с вървеж...За какво повишаване на мощността на стилото говориш с една генерация това немога разбера.Колко конски сили е качило ако е качило?Прав си че ефекта при турбо колите е по голям но тои е следствие от доста други манипулации извършени с цел повишане мощността на колата.Tqnkata написа:да вярвам си....мисля,че знам поне малко неща за автомобилите и мога да ти кажа , че в една кола всеки 40 кг оказват някакво влияние ,представи си какво влияние оказват 200.Другото,което мисля че не си взел в предвид (щом така ми говориш) е съотнешението тежест към мощност,което никой от произказалите се тук не знае какво е понеже реално погледнато никой не знае каква е мощността на Стилото на Иван след като го отпуши...до колкото съм запознат , ефекта от правата генарация е много силен при турбо автомобилите.FIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар