uBoy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чат тема за срещите във Велико Търново НОВ ЧАС 17:00ч.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
xaxa бе не го изцедих толкова .. викам да не ми се скараш после нещо :PJacK`DanielS написа:ти до колко оборота му подади? трябва на 6000 оборота да сменяш предавките. то на 4500 му идва акъла У главатаuBoy написа:да, мисля да му пиша за 1,8 мк2 ама май ще отложа писмото за другата коледа :D
Пунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
хахахах искаш да се повозиш с вратите напред лиRoMeO_156_GTA написа:то таман става весело и свършва паркингаJacK`DanielS написа:ти до колко оборота му подади? трябва на 6000 оборота да сменяш предавките. то на 4500 му идва акъла У главата
Митак като падне снега си запазвам едно возене 
UBoy: ам питай бре
няма да ти се скарам споко то тоя мотор като го караш на ниски обороте неоткъсва
базикам се
пак варви ама като мине 4000 - 4500 оборота все едно някой те ритва отзад
тогава залепя 2-пъти повече

Коментар
-
бтв Митак да те питам , дойде зимата и при мен дойдоха проблемите . "Мръсната бегачка" един път пали без проблеми и държи обороти а друг път пали и веднага угасва, на второто палене трябва леко гас да подам иначе стартера върти и не припалва ма грам , след като запали трябва а подържа педала на газта иначе пак цялото ми табло светва ( угасва ) като позагрее се оправя, но тогава идва другия проблем , като подам рязко гас и върна педала , освобождавам от скорост, оборотите падат до 600 и цялата кола се разтриса за момент и след това си ги дига до към нормланите 800От къде може да идва тоя проблем , моторчето за празен ход ? интересното е обаче че тоя проблем не е постоянен .. примерно днеска като тръгвам за работа ( колата цяла нощ на студа е спала отвънка ) сядам и запалих без проблеми .. и си държи оборотите , ама след работа ще се прибирам .. паля и проблема за който ти писах отгоре ...
Пунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
Значи при мен положението било по-добре :D Като запаля студена и държи около 2000 оборота , после пада до към 1400 и като загрее се нормализиратuBoy написа:освобождавам от скорост, оборотите падат до 600 и цялата кола се разтриса за момент и след това си ги дига до към нормланите 800От къде може да идва тоя проблем , моторчето за празен ход ?
Италианки са все пак :Dсъстезателите не ги бърка разходаcoolboby написа:Ам разхода, ам разхода
Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
хм чудно. ако искаш ела да ти напрая една диагностика. ако е метнало някаква грешка ще се е запаметила. може да е от позацапана дроселова клапа или моторчето. аз намоята всеки месец и чистя дроселовата клапа щото се зацапва щото съм със спортен филтър. е така беше лятотов прахоляка. сега зимата ще видим как ще е. другата неделя ще приказваме ся няма смисъл да лайм срещо месечната таксаuBoy написа:бтв Митак да те питам , дойде зимата и при мен дойдоха проблемите . "Мръсната бегачка" един път пали без проблеми и държи обороти а друг път пали и веднага угасва, на второто палене трябва леко гас да подам иначе стартера върти и не припалва ма грам , след като запали трябва а подържа педала на газта иначе пак цялото ми табло светва ( угасва ) като позагрее се оправя, но тогава идва другия проблем , като подам рязко гас и върна педала , освобождавам от скорост, оборотите падат до 600 и цялата кола се разтриса за момент и след това си ги дига до към нормланите 800От къде може да идва тоя проблем , моторчето за празен ход ? интересното е обаче че тоя проблем не е постоянен .. примерно днеска като тръгвам за работа ( колата цяла нощ на студа е спала отвънка ) сядам и запалих без проблеми .. и си държи оборотите , ама след работа ще се прибирам .. паля и проблема за който ти писах отгоре ...
неделя като се видим ще видим ко ше прайм

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар