То винаги си е друго ти като си го слагаш независимо кво и къде.Иначе адашче дано да ти пълни душата и завоите на пистите,които ще посетиш с тая кола.Честитка и дано проблема се окаже незначителен с вакуум некъв примерно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И аз да се изфукам с още една турбо бегачка, но не талянка!
Collapse
X
-
Аз вчера имах честта да я видя и е много много много секси автомобилче. И как само ще се стрелка... Изглежда адски запазен екземпляр иначе. Бих го оприличил от класа на Браво, но е една идея по-малка кола.Kuku написа:По-скоро за класа на колата говорех - хот-хечAirfan написа:1999 ==> 2007Kuku написа:На мен ми е по-интересно, каква би била целта на подобна покупка?
Честито, със здраве и безаварийно 

Коментар
-
Аз и сега си карам хот-хеч в овча кожа!!! Разбира се имам предвид бравото ми, то е моята кола! И не е до някаква неадекватна фенщина, а до разбиране, че за мен един автомобил не трябва да е просто желязо на колела! Разбира се говоря в случай, че не си изкарвам паричките с него, тогава ще си купя ДОБЛО, като на колегата похвалил се на скоро и ще съм най-щастливият човек!!!Електрониката не ме притеснява ... та нали не е италянска ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 !!! Сега сериозно, т.е. по тея датчици и тн има същото лого, като логото на датчците на бравото ми, а именно БОШ!Реално колата е гледах три пъти, като никой път от тях не показа някакъв дефект, дори напротив. В деня, когато се реших, бях изпреварил дамбаза и аз лично я припалих. Без проблеми запали ,а беше замръзнала цялата ... и пак нищо, т.е. ни чек ,ни дявол!Бъдещето ще покаже как ще се наредят работите, дано е по-безболезнено!Kuku написа:... По-скоро за класа на колата говорех - хот-хеч
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Честито и само безаварийни километри!
Определено си е интересно автомобилче. Тук преди време имаше почти същото в една автокъща и сядах в него, допадна ми. А и ще понавървява сигурно. Иначе всеки си има някакво собствено мнение за тип автомобил, няма как...
Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Зимно време се кара с антифриз Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 , а не като теб- на вода. А на тази играчка скор време ще трябва гуми да купува, че на тия грайфер няма да остане.Red Storm написа:След такова сериозно поливане снощи тази колица трябва направо да лети.Баси,само аз останах на крака.
Джими,изпи ли си сутрешната зелева чорба?
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Ей баси ... "едни пият, други ги фаща" !!! Така казват некои
Сега сериозно: колата е жива ... мда, адски съм щастлив, защото диагностиката каза: много бедна смес, предвид следното: запушен или запецнал регулатор на налягането и прецакан термо датчик, който казва на на ЕКУ -47 целзиеви градуса?! Смяна с нов датчик и почистване на всичко в кошницата, и ... колата мърка!Тук идва да се отбележи, че франсетата са абсолютните тикви, че са събрали регулатор, филтър и помпа в един корпус ...
адската тъпня, по моему!!!Искам да сменя въздушният филтър и да почистя МАП-а и МАФ-а ... това последното не знам дали го има! И тогава ще разкажа как върви пущината ... засега бравото МИ, го мачка, при ЖТД-то турбо дупката е очевидна, а при франсето просто липсва. Не знам дали съм много пристрастен, или френската бангия е куца!?Може би всичко се дължи на неопитността ми с бензинката?!п.п. поне кабели няма да купувам, щото Жоро се оказа прав: на всяка запалителна свещ има директно бодната бобина!
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Бързам да се похваля на всички приятели и на всички, дето ще им е интересно!Колата се оказа със смешният проблем: загуба на вакум при управлението на турбото /К03/. Като по тоя начин уестгейта въобще не реагира и турбото е с постоянно отворен гейт. Не знам как и защо е вървяла въобще, но в момента колата е съвсем друга, а самият блоуоф /разтоварва във въздуха, а не е рециркулационен/ се чува в пъти по-отчетливо!!!При сръчкване след 2200-2300 оборота, 207-та тръгва юнашката и точно там където забиваше муцуна преди, при 3200 оборота се наема още повече. Овърбууст мисля, че се казва?! Безкрайно съм щастлив от турбобензинката ... !Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Хайде сега с Матей на чертата.Jimy написа:Бързам да се похваля на всички приятели и на всички, дето ще им е интересно!Колата се оказа със смешният проблем: загуба на вакум при управлението на турбото /К03/. Като по тоя начин уестгейта въобще не реагира и турбото е с постоянно отворен гейт. Не знам как и защо е вървяла въобще, но в момента колата е съвсем друга, а самият блоуоф /разтоварва във въздуха, а не е рециркулационен/ се чува в пъти по-отчетливо!!!При сръчкване след 2200-2300 оборота, 207-та тръгва юнашката и точно там където забиваше муцуна преди, при 3200 оборота се наема още повече. Овърбууст мисля, че се казва?! Безкрайно съм щастлив от турбобензинката ... !
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар