Не казвам, че който и да е климатик няма да поддържа тази температура, а специално Мидея и НЕО например, като ги слагам на най-ниското равнище на сбирщайн във всяко отношение. Сериозните климатици, естествено, ще ги поддържат. Няма логика хората да правят климатици за по над 2500 лева, ако могат да се изсипят в една кутия части на Тошиба за 5 пъти по-ниска цена
Не ща да ми даваш пари да повярвам, защото и да го видя с очите си, няма да го повярвам :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за климатиците MIDEA
Collapse
X
-
Хехе, колега шопа нали знаеш какво е казал като е видял с очите си жирафа - "Е те такова животно нема"sugarboy написа:Не казвам, че който и да е климатик няма да поддържа тази температура, а специално Мидея и НЕО например, като ги слагам на най-ниското равнище на сбирщайн във всяко отношение. Сериозните климатици, естествено, ще ги поддържат. Няма логика хората да правят климатици за по над 2500 лева, ако могат да се изсипят в една кутия части на Тошиба за 5 пъти по-ниска цена
Не ща да ми даваш пари да повярвам, защото и да го видя с очите си, няма да го повярвам :D
С последното си изречение сложи точка на спора признавам.
Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
В голяма заблуда си, но ти е простено. General, National, Sharp, Mitsubishi, Daikin. Задължително японски на 110V. Останалото са боклук правен в Китай по техонлогия от ерата на първия компресорен хладилник. Имам National у дома (Panasonic за останалия свят), който е модел от 1993 и бие по параметри новите Daikin правени в Китай, Тайван или Малайзия. В офиса сме с Sharp,, чиито COP е с 2 по-голям от този на новите инвертори на Daikin за по 1000-2000лв. Дори конкретния Sharp има режим за проветряване - тръба, която взима външен въздух, охлажда го през лятото и го топли през зимата и го вкарва в помещението. Всички масови марки нови климатици са мижи да те лажем. Или японски или никакъв.sharpradi написа:Имай на предвид , че климатици DAIKIN са мерцедесите в тази област.После са Panasonic и другите.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Намести тука и Саниоjenshen73 написа:В голяма заблуда си, но ти е простено. General, National, Sharp, Mitsubishi, Daikin. Задължително японски на 110V. Останалото са боклук правен в Китай по техонлогия от ерата на първия компресорен хладилник. Имам National у дома (Panasonic за останалия свят), който е модел от 1993 и бие по параметри новите Daikin правени в Китай, Тайван или Малайзия. В офиса сме с Sharp,, чиито COP е с 2 по-голям от този на новите инвертори на Daikin за по 1000-2000лв. Дори конкретния Sharp има режим за проветряване - тръба, която взима външен въздух, охлажда го през лятото и го топли през зимата и го вкарва в помещението. Всички масови марки нови климатици са мижи да те лажем. Или японски или никакъв.sharpradi написа:Имай на предвид , че климатици DAIKIN са мерцедесите в тази област.После са Panasonic и другите.
Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Договорихме се, въпреки, че лекинко изостават в копа. И чудно как пък не видях ни един японски ново поколение, който да е не инверторен. Па то и старото им поколение от тоя век няма модели без инверсия. Имам една 10ка нормална, National, която е от 1994 година - явно тогава още са правили климати без инверсия. Последния работи по-безшумно от чисто ново Митсубиши инвертор произведено нейде из китайските провинции.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Само където японските са на 100/200V, но това е малка подробност. Обаче не винаги попадаш на читав японски (повечето са употребявани, знаем всички). Oсвен това qпонският COP се мери по друг начин, различен от меренeто в Европа, но е факт, че са по-икономични."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Дайкин имат заводи в Белгия и Чехия и там си правят климите за европазара, като за чешките има не добри отзиви. За мен са среден клас климатици с много надути цени.Инверсия - няма такова нещо. Един климатичен компресор за битов климатик представлява 2 блока в капсулован корпус. Едната част е електромотор, а другата компресорна /тоест самия компресор/. При конвенционалните климатици тоя мотор е AC който се пуска и спира при нужда от реле /електронно или механично/. При инверторните климатици има електроника, с помощта на която може да се регулират оборотите на ел двигателя който може да е вече AC или DC. Това не е нещо хай-тек и го има сигурно откакто има и ел. мотори .Въпроса е ползите какви са , защото по същия начин може да имаме инверторни хладилници, вентилатори, перални и така нататък.
Коментар
-
Може ли да споделиш този уникален модел на Шарп, който има 2 пъти по-голям СОР от сегашен климатик в диапазона до 2000лв?jenshen73 написа:В голяма заблуда си, но ти е простено. General, National, Sharp, Mitsubishi, Daikin. Задължително японски на 110V. Останалото са боклук правен в Китай по техонлогия от ерата на първия компресорен хладилник. Имам National у дома (Panasonic за останалия свят), който е модел от 1993 и бие по параметри новите Daikin правени в Китай, Тайван или Малайзия. В офиса сме с Sharp,, чиито COP е с 2 по-голям от този на новите инвертори на Daikin за по 1000-2000лв. Дори конкретния Sharp има режим за проветряване - тръба, която взима външен въздух, охлажда го през лятото и го топли през зимата и го вкарва в помещението. Всички масови марки нови климатици са мижи да те лажем. Или японски или никакъв.sharpradi написа:Имай на предвид , че климатици DAIKIN са мерцедесите в тази област.После са Panasonic и другите.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ами именно и на пералнята и на хладилника ми пише Inverter. На дисплея на хладилника има скала за натовареността на компресора, сега стои на 1 като работи, лятото съм го виждал да качва до 4. Плюс е това, че например хладилника работи много по-тихо. Пералнята като усети, че прането не е балансирано, намаля оборотите и след малко пак плавно ги увеличава. А за климатиците, ако това ще е основния начин за отопление, по-добре нещо около 2К с кредит ЕЕ - Toshiba Daisekai 5/6/6.5, Mitsubishi FH, Nocria.Midea-та е толкова климатик, колкото Дачията е кола
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Добре де, аз искам да попитам всички отворковци и гъзари тука, дето казват категорично - или климатик японски, еди къв си, за 3000-5000 лв или никъв, те що не си купят по един нов Мерцедес, БМВ, Ауди или Инфинити? Може и Лексус???А? Ся, нали сме съгласни, че една нова S класа е по-добра от една 15 годишна италианска кошница? Аман от грандомани братче... И всеки квото си е купил него си хвали. Да, вероятно и напълно логично е климатик от 3000 да е по-добър от такъв от 800, но не всеки може да си го позволи.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Щото не говорим за разлика от 10-15 бона, а за едни 1000лв, което сигурно е една средна софийска заплата. Мен лично не ме бърка кой какъв климатик ще си купи. Като толкова фенове има на евтини сбирщайн боклуци като Мидея, Осака, Китано и т.н. нека ги купуват. За климатик или японски втора употреба, за по 1000-1200лв с монтажа или нов с КЕЕ за около 1700-1800...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Аз не знам защо плюят всички Мидеа, които нямат нищо общо с Осака и подобните боклуци? Мидеа са си маркови (евтина марка, верно е) продукти със сериозен завод и сервизна поддръжка. Не са Шарп/Мицубиши и т.н., но и парите им не са такива. Като за евтин климатик Мидеята са си чудесни машини. Много по-добре от Осака, Фейрлайн, Кроун и т.н. "марки". Ако нямаш пари, а искаш нов климатик - купуваш Мидеа. Ако не искаш нов - някой от изхвърлените японски. Гледаш го на външен вид да е запазен, започваш да учиш японски и се кръстиш да не ти думне след 1 година и 2 месеца - тамън му е изтекла гаранцията."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
+1Synthy написа:Аз не знам защо плюят всички Мидеа, които нямат нищо общо с Осака и подобните боклуци? Мидеа са си маркови (евтина марка, верно е) продукти със сериозен завод и сервизна поддръжка. Не са Шарп/Мицубиши и т.н., но и парите им не са такива. Като за евтин климатик Мидеята са си чудесни машини. Много по-добре от Осака, Фейрлайн, Кроун и т.н. "марки". Ако нямаш пари, а искаш нов климатик - купуваш Мидеа. Ако не искаш нов - някой от изхвърлените японски. Гледаш го на външен вид да е запазен, започваш да учиш японски и се кръстиш да не ти думне след 1 година и 2 месеца - тамън му е изтекла гаранцията.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
Реклама
Collapse

или хубав или никакъв. Бошлаф Работа не мерси.

Коментар