1вото е максималната маса на автомобила. 2рото е максимална маса при теглене в състав. Ако се загледате доло на 1- и 2- това е макс. натоварване по оси, което е равно на първия ред...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сложихте ли зимните гуми?
Collapse
X
-
А бе все си мисля, че 1075+1180 не прави 2195 в моя случай. :D Или не мога да смятам.ThE_PuNiSHeR написа:1вото е максималната маса на автомобила. 2рото е максимална маса при теглене в състав. Ако се загледате доло на 1- и 2- това е макс. натоварване по оси, което е равно на първия ред...A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Значи да предположим че ти дърпаш въпросния "пън" с въже.Дърпаш го без товар и ти е лесно,аз в движение слагам две торби цимент върху пъна и на теб ти става още по-лесно...?ФЕРАРИСТ написа:Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......
Баси физиката
Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
Удобен пример, но неправилен.Ето ти още един:Два автомобила карат един до друг с 50 км/ч. Двата дърпат по един пън, но в/у единият пън има 2 торби цимент. Двата автомобила спират едновремено. Според теб кой пън ще спре по бързо? По-тежкия или по-лекия?nanobanano написа:Значи да предположим че ти дърпаш въпросния "пън" с въже.Дърпаш го без товар и ти е лесно,аз в движение слагам две торби цимент върху пъна и на теб ти става още по-лесно...?ФЕРАРИСТ написа:Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......
Баси физиката
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Спрете да се правите на интересни, много добре знаем за какво става на въпрос и какво се опита да каже колегата с пясъка.nanobanano написа:Значи да предположим че ти дърпаш въпросния "пън" с въже.Дърпаш го без товар и ти е лесно,аз в движение слагам две торби цимент върху пъна и на теб ти става още по-лесно...?ФЕРАРИСТ написа:Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......
Баси физиката 
Коментар
-
Да бе, от толкова философия и физика почнах да се съмнявам в нещо толкова елементарно а именно, че повече тегло над двигателните колела зимата помаха за проходимосттаchaveto написа:...Спрете да се правите на интересни, много добре знаем за какво става на въпрос и какво се опита да каже колегата с пясъка.
Вече съм забравил тези абревиатури. Зная само, че по-старата, която включва блокаж (шпер) се нарича ASD.Новите са ASR ESP бла-бла.Това което имам на колата ба ли га как се казваше но не включва блокаж (няма физически) както и не включва системата, която с помощта на ABS-а контролира до някаква степен пробоксуването на колелата. При мен връща само газта и свети триъгълник вътре.И не се изключва освен с жицата на диагностичният конектор.Иначе има естествено шпер на някои модели но не и на моят.E46-цата за която говоря също няма блокаж но бачка с ABS-а за контрол на боксуването и също връща газта. Не помня как се казваше но има бутон с който се изключва.Според моя френд за зимата има доста положителен ефект.Казва, че на сняг нещата драматично зазляват като я изключи.msotiroff написа:Esper, ASR-a не е ли точно фабричния блокаж на Е-класата??? Или само отнема газта при пребоксуване?! Ако бавареца няма такава система може това да е разковничето
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Абе аз все си мисля, че мога да чета, та тук друго е казано:ФЕРАРИСТ написа:Коментара на ситуацията беше че прибавянето на тежест не подобрява сцеплението в завой и при спиране.....НЕ ГО ПОДОБРЯВА......баси тва е елементарна физика......Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......Следният текст вероятно ще бъде изтрит от модератор-пурист, та затова прилагам и линк:http://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_resistanceFor pneumatic tires, the direction of change in Crr (#Rolling resistance coefficient) depends on whether or not tire inflation is increased with increasing load.[42] It’s reported that if inflation pressure is increased with load according to an (undefined) "schedule", then a 20% increase in load decreases Crr by 3%. But if the inflation pressure is not changed, then a 20% increase in load results in a 4% increase in Crr. Of course this will increase the rolling resistance by 20% due to the increase in load plus 1.2 x 4% due to the increase in Crr resulting in a 24.8% increase in rolling resistance.На колегата дето дърпа двата пъна - ти кажи кой пън ще спре по-бързо.Понеже знам, че си мислиш за инерция, ето какво казват физиците:"Инерция е свойството на телата да запазват състоянието си на движение, ако не са подложени на въздействие. Това понятие е в пряка връзка с принципа за инерцията: Всяко тяло запазва състоянието си на покой или на равномерно праволинейно движение, ако не му действат други сили."Понеже в дадения от теб пример има въздействие от други сили и в частност от силата на триене, ето как се изчислява тя:"В случая на сцепление Силата на триене е пропорционална на силата, притискаща повърхностите една към друга, и на коефициента на триене: F_f = mu_fF_p където Ff е силата на триене, Fp е силата, перпендикулярна на контактната повърхнина, а μf е коефициентът на триене."Е, сега ти кажи при равни други условия, кой пън ще спре първи - лекият или тежкият?ФЕРАРИСТ написа:Което е твърде глупаво като цяло, защото тва само до известна степен може да се каже че помага при потегляне, но навсякъде другаде е негатив.....прибавянето на тежест никога не подобрява сцеплението по време на движение.......инерционните сили са си такива и на сухо и на сняг....like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Ами направете проба двамата .Единия да сложи чували пясък в багажника , на другия багажника да е празен ,засилете се към някаква стена и тогава ще разберем кой е крив и кой е прав съгласно получения резултат .Е, сега ти кажи при равни други условия, кой пън ще спре първи - лекият или тежкият?
Коментар
-
Ако имаш да кажеш нещо по-смислено с удоволствие ще го прочета.коцев написа:Ами направете проба двамата .Единия да сложи чували пясък в багажника , на другия багажника да е празен ,засилете се към някаква стена и тогава ще разберем кой е крив и кой е прав съгласно получения резултат .Е, сега ти кажи при равни други условия, кой пън ще спре първи - лекият или тежкият?
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар