Аз също бих предпочел такова глупавото решение пред алтернативата да имам драма с излизането от вкъщи всеки път като натрупа сняг.Ти какво друго би направил на негово място?Да сменя колата, къщата или да сменя марки гуми докато намери такива, дето да се справят ли? :DВсичко ми се вижда значително по-скъпо от 2 чувалчета пясък.При това явно работи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сложихте ли зимните гуми?
Collapse
X
-
А каква е целта на спойлерите на състезателните автомобили? Не е ли именно създаване на натиск за по-добро сцепление? Което въпросния човек постига с чувалчета с пясък?ФЕРАРИСТ написа:Което е твърде глупаво като цяло, защото тва само до известна степен може да се каже че помага при потегляне, но навсякъде другаде е негатив.....прибавянето на тежест никога не подобрява сцеплението по време на движение.......инерционните сили са си такива и на сухо и на сняг....like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Спойлерите правят същото да но няма инерционните сили които ти изтикват задницата при излизане от завой при колите със задно.Или когато товариш задницата с товар за увеличаване на сцеплението.Порше не съм карал ама зазоове доста и малко шкодички.Е съвсем различно е особено при по-агресивно каране.Колко пък да е агресивен един запорожец но наистина поведението се променя при увеличаване на масата отзад.В конкретният случай както казах няма избор. Чувалчетата пясък са просто необходимото зло.Виж идеята на Коцев бих я променил малко с едно буре с вино примерно
А и ако си мислиш, че човека за който говоря само го вози и не го ползва за опесъчаване като ножа застърже в кокала - лъжеш се.Понякога простите решения са убийствено практични!
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Абе младеж ти на тая торба с прахоляк ли разчиташ да ти спаси живота? Най много да се отворив движение и после бела.style34 написа:Че кво общо имат еърбезите и АБС-а с поднасянето? Иначе въздушните възглавници са спасили хиляди животи ама щом казваш, че не струват...Ей много сме учени българЕте - всичко, че отхвърлим.S_BANKOV написа:Това че съм изключил АБС-а и съм махнал еърбеците не ме прави велик шофьор, просто им нямам вяра на тия неща. А и съм свикнал да се нося по завоите, просто ми е кеф.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Специално за теб:Esper написа:Колегата е написал "донякъде помага на сцеплението" а не че не помага или поне аз не видях подобно твърдение в поста му.ФЕРАРИСТ написа:Което е твърде глупаво като цяло, защото тва само до известна степен може да се каже че помага при потегляне, но навсякъде другаде е негатив.....прибавянето на тежест никога не подобрява сцеплението по време на движение.......инерционните сили са си такива и на сухо и на сняг....like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
[quote="Lane Staley"]Натиска от въздуха чрез спойлерите не влияе на центробежните сили на колата тъй като не е част от нейната МАСА......ФЕРАРИСТ написа:А каква е целта на спойлерите на състезателните автомобили? Не е ли именно създаване на натиск за по-добро сцепление?Коментара на ситуацията беше че прибавянето на тежест не подобрява сцеплението в завой и при спиране.....НЕ ГО ПОДОБРЯВА......баси тва е елементарна физика......Ся ако ни в клин, ни в ръкав твърдиш че един пън ще има повече сцепление със земята докато си седи неподвижен на нея ако има 100 кила отгоре си - ДА, така е....страховито сцепление ще има, и то ще се увеличава със всяко кило.......но когато се намеси движението в уравнението, не съществува вариант когато повечето тежест да води до повече сцепление......Lane Staley написа:Ясно е, че инерционните сили се увеличават, но постът ми беше насочен конкретно към твърдението, че прибавянето на тежест не подобрява сцеплението. Това е леко невярно
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Тва дето пише 2 тона май беше с хората и някъв дребен багаж(не помня как се мереха точно),второто е допустима максимална маса с прикачен товар,а там дето пише 1 и 2 е допустимо максимално натоварване на всяка осEsper написа:Да прав си че има доста условности и субективни фактори но шпер нямаме и двамата.И двамата сме с почти еднакви гуми а задкормилното устройство... Ше ме накараш тая вечер да му звънна да пробвамеBO написа:Гуми, шофьор, усет, различни скоростни кутии, често Е-класите имат заводски шпер, което може да не го знаеш, а да е реално разликата, която е огромна и още хиляди зависимости.Вземете веднъж се сменете, просто ей така. Поне едната променлива от десетките да отпадне като вариант.
Виж какво си намерих по архивите - не е моят това, правил съм оглед някога на някаква Е класа за някого.Не е коби а седан според другите снимки.Нанам какво точно значи но мисля първото да е сухо тегло.Затова имам спомени за цифри около 2000кг ...
Коментар
-
Ами в този случай ето колко ми тежи 3-ката:Esper написа:Да прав си че има доста условности и субективни фактори но шпер нямаме и двамата.И двамата сме с почти еднакви гуми а задкормилното устройство... Ше ме накараш тая вечер да му звънна да пробвамеBO написа:Гуми, шофьор, усет, различни скоростни кутии, често Е-класите имат заводски шпер, което може да не го знаеш, а да е реално разликата, която е огромна и още хиляди зависимости.Вземете веднъж се сменете, просто ей така. Поне едната променлива от десетките да отпадне като вариант.
Виж какво си намерих по архивите - не е моят това, правил съм оглед някога на някаква Е класа за някого.Не е коби а седан според другите снимки.Нанам какво точно значи но мисля първото да е сухо тегло.Затова имам спомени за цифри около 2000кг ...

Не е мечо, ама какво да правиш.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ми чувалче пес0к по-малко горе-долу - колкото да кача баира без негоBO написа:Ами в този случай ето колко ми тежи 3-ката:
Не е мечо, ама какво да правиш. 
ОК, може и да сте прави - това да не е точно чисто тегло а с 4 задника вътре багаж и пълен резервоар.Благодаря и на Оги за офлайн коментара.Намерих я пустата снимка от инат - да бях снимал тъпата табела 3 пъти до сега:
ПС: Какво ги криете тези VIN номера все едно са пинове за дебитна карта дейба...ПС2: Още няма да заключваме темата - аз още карам с летните. Студено и не ми се занимава с монтаж на гуми баш ся... :D
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар