Kuku написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за Форд Фокус 1.8 TDdi (90к.с.) МК1
Collapse
X
-
Колега само да знаеш,че Форд и коза не боледуват ,умират от раз както и че Форд и циганин зимно време не работят.А иначе сериозно Зет ми караше такъв и беше супер доволен докато не започнаха проблеми от горивото,скъса му нервите .В един момент прогледна и сега е на Пунто а Форда на вторичниEX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.
Коментар
-
От търговската мрежа.Цената на свещите даже май е с монтаж в сервиза на много близък приятелBO написа:Това цени от официалния представител ли са или на части от търговската мрежа?п.п. Последните мнения са все едно съм попаднал във форума на Форд. :DKuku написа:Имам позната с такъв ’ФИкус’, 2004г. с по-новия двигател 100к.с. - безпроблемен вече 30’000км.Единствените ремонти извършвани до сега, за близо 2 години каране, са една свещ (не съм сигурен, но тя май си смени и четирите) и помпа на съединител - свещите май са по 60лв., а помпата нещо от сорта на 200лв. - нищо фрапиращо, според мен
Двигателя е здрав, а и колата е хубава 
Коментар
-
Ами в този случай на това ли му викаш нищо фрапиращо?То по-скъпо от официалните цени на представителите на БМВ бе.Kuku написа:От търговската мрежа.Цената на свещите даже май е с монтаж в сервиза на много близък приятелBO написа:Това цени от официалния представител ли са или на части от търговската мрежа?п.п. Последните мнения са все едно съм попаднал във форума на Форд. :DKuku написа:Имам позната с такъв ’ФИкус’, 2004г. с по-новия двигател 100к.с. - безпроблемен вече 30’000км.Единствените ремонти извършвани до сега, за близо 2 години каране, са една свещ (не съм сигурен, но тя май си смени и четирите) и помпа на съединител - свещите май са по 60лв., а помпата нещо от сорта на 200лв. - нищо фрапиращо, според мен
Двигателя е здрав, а и колата е хубава 

A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Що ? За ФИАТ, какво викат хората ? :P ПС: БГ човека е странно същество. Управлява се и винаги се води от слухове. Превръща си ги в аксиоми и след това си ги издига в култ.diko661 написа:Колега само да знаеш,че Форд и коза не боледуват ,умират от раз както и че Форд и циганин зимно време не работят.А иначе сериозно Зет ми караше такъв и беше супер доволен докато не започнаха проблеми от горивото,скъса му нервите .В един момент прогледна и сега е на Пунто а Форда на вторичниA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Специално заради теб звънях на момчето в сервиза.60лв. са общо 4-те свещи. А 200лв. е била общата сметка за свещите, помпата и трудаBO написа:Ами в този случай на това ли му викаш нищо фрапиращо?То по-скъпо от официалните цени на представителите на БМВ бе.Kuku написа:От търговската мрежа.Цената на свещите даже май е с монтаж в сервиза на много близък приятелBO написа:Това цени от официалния представител ли са или на части от търговската мрежа?п.п. Последните мнения са все едно съм попаднал във форума на Форд. :DKuku написа:Имам позната с такъв ’ФИкус’, 2004г. с по-новия двигател 100к.с. - безпроблемен вече 30’000км.Единствените ремонти извършвани до сега, за близо 2 години каране, са една свещ (не съм сигурен, но тя май си смени и четирите) и помпа на съединител - свещите май са по 60лв., а помпата нещо от сорта на 200лв. - нищо фрапиращо, според мен
Двигателя е здрав, а и колата е хубава 


Коментар
-
Твоя зет е карал Форд Фокус и го е хвърлил на фторични ?!?!?! тая кола дори и със съсипана ГНП струва много-повече от колкото ще вземе от вторичните...майтапиш ли се ?diko661 написа:Колега само да знаеш,че Форд и коза не боледуват ,умират от раз както и че Форд и циганин зимно време не работят.А иначе сериозно Зет ми караше такъв и беше супер доволен докато не започнаха проблеми от горивото,скъса му нервите .В един момент прогледна и сега е на Пунто а Форда на вторичниBrava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Това вече е друга работа. :DKuku написа:Специално заради теб звънях на момчето в сервиза.60лв. са общо 4-те свещи. А 200лв. е била общата сметка за свещите, помпата и трудаBO написа:Ами в този случай на това ли му викаш нищо фрапиращо?То по-скъпо от официалните цени на представителите на БМВ бе.Kuku написа:От търговската мрежа.Цената на свещите даже май е с монтаж в сервиза на много близък приятелBO написа:Това цени от официалния представител ли са или на части от търговската мрежа?п.п. Последните мнения са все едно съм попаднал във форума на Форд. :DKuku написа:Имам позната с такъв ’ФИкус’, 2004г. с по-новия двигател 100к.с. - безпроблемен вече 30’000км.Единствените ремонти извършвани до сега, за близо 2 години каране, са една свещ (не съм сигурен, но тя май си смени и четирите) и помпа на съединител - свещите май са по 60лв., а помпата нещо от сорта на 200лв. - нищо фрапиращо, според мен
Двигателя е здрав, а и колата е хубава 


A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Винаги преди да си взема кола,проверявам цените на повечето части (обслужващи,окачване) останах приятно изненадан от цените за Фокуса,е има и елементи които са си скъпи но във всички коли ги има.Сравнена с други коли от същите години на призводство е изгодна...обслужването е една идея по ефтино или много близко с Бравата ми !!!Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
А нее, Мондео не. Даже Мотопфое не го препоръчваха когато още бяхме на Форд, а баща ми си го беше харесал... Сервизите им бяха пълни предимно с Мондеота. При Форд и 1.4дизела от тия години е по-добре да се избягва. На нова фиеста за около 1год и няколко месеца се наложи да сменят 2пъти двигател, защото не можаха да разберат защо не държи обороти... Общо взето през по-голямата част от времето карахме оборотен фокус бензин 1.6 - 10/100 е без проблем в София :D
Коментар
-
Съседа през миналото Лято ходи да бачка в Швеция. Мина над 10 000 км без грам проблем и се върна в началота на Септември. А Ескорта въобще не е първа младост - само на 22 години, но е поддържан. Всяка Зима го викат по 4-5 пъти в големите снегове да вади някой японка или германка от преспите и харчи по 4 на 100 най-обикновенна нафта.Преди 2-3 години му се случи да спре изведнъж по пътя от морето, но с един два удара на точното място се оправи и се прибра благополучно.diko661 написа:... Форд и коза не боледуват ,умират от раз както и че Форд и циганин зимно време не работят.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Аз имам преки наблюдения от Форд Ескорт 1.6 Д. Предполагам, че за този модел говориш. Железен. Беше на брат ми. Купи си го, като първа своя кола през далечната вече 1997 година. Форда му беше 86 - ти набор, каран в Германия и произведен в Испания. Едва преди 3-4 години загуби компресия скъсан от каране. Заслужаваше си ремонта, но пък вече гниеше...и го погребахме с почести. :Dnikolovvd написа:Съседа през миналото Лято ходи да бачка в Швеция. Мина над 10 000 км без грам проблем и се върна в началота на Септември. А Ескорта въобще не е първа младост - само на 22 години, но е поддържан. Всяка Зима го викат по 4-5 пъти в големите снегове да вади някой японка или германка от преспите и харчи по 4 на 100 най-обикновенна нафта.Преди 2-3 години му се случи да спре изведнъж по пътя от морето, но с един два удара на точното място се оправи и се прибра благополучно.diko661 написа:... Форд и коза не боледуват ,умират от раз както и че Форд и циганин зимно време не работят.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
За какъв период от време са тия километри,ако годишно не падат под 20 000км, бих приел че са здрави, но ако се карат годишно 6-7 хиляди, тук вече не съм съгласен, защото , двигателя го мори на най-вече температурннте разлики при експлоатация, колкото по-често и на къси интервали се ползва/КАРА/,толкова по-често ще дават проблеми,независимо километрите.В едно предаване по немски канал,не-помня кой, инженер от ВАГ групата се изказа за здравината на двигателите .,независимо дизел ли е или бензин.Всичко зависи от неговата експлоатация, ако годишно двигателя навърта 20 хил.км, спокойно може да изкара 400 хил.километра ,без даде проблем, това е за бензиновите коли, а за дизелите, там цифрата бе 800 хил до милион без да се отваря мотора.Така че ,здрави мотори няма, има правилно експлоатирани, и мърляви експлоатирани мотори.....Виждал съм мотор, няма и 100хип, да е прецакан от недоглеждане на нивото за масло, пък камо ли, и за смяна,като изключим фабрично технолигични дефекти, на дадена част от мотора.ntodorov написа:И аз взех да налитам на тези Фордове...От 16-17 години служебните ни коли са такива. Всякакви дизелови двигатели ( от ТД до ТДЦИ) и модели имаме ( Галакси, Турнео, Фокуси, Рейнджъри, S-max). Ами кучета са. Карат се нон стоп и зима и лете. Едва сега първите ни ТД започват да сдават багажа откъм компресия, но са коли над 400 000 км. без ремонти по ДВГ или помпи. За дюзи не съм чул да имат проблеми...А на всички е ясно как се кара служебна кола.
Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар