Най-добре е преди филтъра да има спирателен кран и след помпата също.По този начин като ги затворите може да чистите филтъра или сменяте помпата без да източвате системата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за локално парно и завиране.
Collapse
X
-
Но не е ли хубаво да има ако е със автоматична пълначка?Понеже моята система е отворен тип.campain написа:С това,че не си чистил филтъра трябваше да започнеш,защото остана впечатление,че проблема с циркулацията се е появил след завирането,а той си е бил от преди това.А филтър е хубаво да има,че и се такова мамата на помпата.
Коментар
-
Няма нищо сложно достига 90 градуса и датчик включва клапан който започва пълнене на системата на студения кръг в посока помпата.Разширителния съд да прелива колкото си иска стига да е вързан към канализацията.Горе долу като клапан от пералня Перла който пълни казанчето на тоалетната чиния като пуснете осветлението в санитарния възел.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
А де,и филтъра е след пълначката или преди?Tornado написа:Няма нищо сложно достига 90 градуса и датчик включва клапан който започва пълнене на системата на студения кръг в посока помпата.Разширителния съд да прелива колкото си иска стига да е вързан към канализацията.Горе долу като клпан от пералня Перла който пълти казанчето на тоалетната чиния като пуснете осветлението в санитарния възел.
Коментар
-
Интересна тема се е заформила.Автоматично допълване на отворена система е несериозно.Може да се осъществи но си е разсипия на вода по ред причини.Просто ще работи на принципа да долее студена вода когато парното заври и да охлади системата.Затворените системи с автоматично пълнене са с двойно подсигуряване и работят в диапазон между 1.5 и 2 ам.Имат термо клапан който освобождава налягането ако температурата превиши 95-100 градуса и баланс вентил който ако не сработи темоклапана освобождава налягането когато превиши 2.5 ам.Няма преливане на разширителни съдове и тем подобни.Пълначката също работи на определено за нея налягане,тя пълни само дотам докъдето е настроена обикновено 1.5ам.Няма как да се сложи на отворена система.Разширителният съд се напомпва на 2.5 ам.което е предела на баланс вентила и той поема температурните разширения на водата и ако е добре сметната системата никога тя няма да изхвърли и да допълни вода поради това че е завряла.Да се има впредвид че колкото е по високо налягането в системата,толкова е по висока температурата на завиране.ПоздравиFiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
milen11 написа:Интересна тема се е заформила.Автоматично допълване на отворена система е несериозно.Може да се осъществи но си е разсипия на вода по ред причини.Просто ще работи на принципа да долее студена вода когато парното заври и да охлади системата.Затворените системи с автоматично пълнене са с двойно подсигуряване и работят в диапазон между 1.5 и 2 ам.Имат термо клапан който освобождава налягането ако температурата превиши 95-100 градуса и баланс вентил който ако не сработи темоклапана освобождава налягането когато превиши 2.5 ам.Няма преливане на разширителни съдове и тем подобни.Пълначката също работи на определено за нея налягане,тя пълни само дотам докъдето е настроена обикновено 1.5ам.Няма как да се сложи на отворена система.Разширителният съд се напомпва на 2.5 ам.което е предела на баланс вентила и той поема температурните разширения на водата и ако е добре сметната системата никога тя няма да изхвърли и да допълни вода поради това че е завряла.Да се има впредвид че колкото е по високо налягането в системата,толкова е по висока температурата на завиране.Поздрави
Коментар
-
То така се прави по учебник, а филтъра се почиства всяка година преди първото палене (топлите проби). Проверява се също и помпата дали върти, защото след 9-10 години работа и 7-8 месеца престой годишно се случва да блокира.Tornado написа:Най-добре е преди филтъра да има спирателен кран и след помпата също.По този начин като ги затворите може да чистите филтъра или сменяте помпата без да източвате системата.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Нещо май не можахме да се разберем.Филтъра се слага преди помпата на инсталацията за да я пази да не попаднат боклуци в нея.Няма никакво значение отворена или затворена система се ползва,също няма никакво значение имаш ли пълначка или не.Иначе е вярно,че няма нужда от автоматично допълване като системата е с отворен съд.А де,и филтъра е след пълначката или преди?Fiat Marea 1.8 16v HLX
Hyundai Terracan 2.9 CRDI
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар