Водната камина опа риза си има обезвъздушител на най-високата точка.Тръгвам на 1 цол после с а две тръби 16 мм.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за локално парно и завиране.
Collapse
X
-
тръбите пластмасови с алуминиева вложка ли са и обезвъздуши ли вече в.ризаако тръбите са ти такива се гънат от вътрешната страна но не толкова та почти да няма цирколация особенно тръбата 1 цол да не би да си си влушил че циркулацията е злекогато запалиш парното и първоночално вдигне 50гр включи помпата и виж дали бързо топлата вода ще стигне до първия радиаторBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Освен това, на мене ми се струва, че той и разпределител няма...Вероятно радиаторите му са навързани последователно, а това е предпоставка за лоша циркулация и неравномерно топлене...stenli написа:Опиши накратко каква е системата, брой отоплителни тела и начин на свързване. Струва ми се че имаш много мощност в котела и не можеш да я пренесеш до радиаторите.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Според мен ти е зле оразмерена системата. Какво имам пред вид!1. От ризата щом излиза 1" това е добре!2. Преминаването от 1" съм Ф16 е малка грешка!3. Захранването на повече от два радиатора в едно направление е голяма грешка.4. Ако първият радиатор по веригата е по-малък (с по-малко вода) от следващия/тите е напростима грешка. Ако захранваш повече от един радиатор в клон на мрежата трябва да преминеш от 1" към по-голям диаметър - Ф25/20 мм, т.е. да създадеш магистрала, а от тройника да захраниш радиатора с Ф16, но това не е панацея при повече грешки в монтажа. Проблем при последователно захранване е, че първия радиатор може да даде на "късо" системана, понеже е с по-малко вода, а от там и по-малко съпротивление. В този случай помпата си затваря кръга през по-малкото съпротивление и топла вода не достига до следващия/тите радиатори. Това може да се оправи с увеличаване на съпротивлението на радиатора, т.е. затваряне на кранчето или монтиране на термовентил. При втория вариант ще се затвори потока на водата през радиатора, след като температурата в помещението достигне зададената от термовентила.Ако търсиш решение на проблемите си, те моля да направиш една приблизителна схема на свързване -камина, помпа, радиатори, ребра на всеки радиатор, както и материала, от който е направен - чугун, алуминий, ламарина.Tornado написа:Явно е внушение.До първия радиатор всичко е ОК ,но от там нататък е малко по зле.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Прави сте системата е пълна скръб и всички тези съвети които ми давате ги знам.Ще трябва да пусна още малко маркучи особенно на единия кръг който храни бойлер ,лира в банята и два радиатора това е много зле.Другия кръг е само един радиатор и той е на 3 метра от разпределителя.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
здрасти Ники, привет от Афгана.и аз бях с такава помпа на парното, но и при мен се случи нещо подобно и нямаше добра циркулация на водата.лопатките на помпата се и бяха деформирали, иначе си въртеше, но и запираха и дори се беше отчупила парче от едната перка. водата стигаше до завиране и преливаше от разш. съд.купих нова помпа Грунфулд ли беше , нещо такова. казаха ми че на тези помпи лопатките са керамични и нямат проблеми.от тогава вече 4 год. няма ядове.явно на Вилото лопатките се измятат от горещата вода.Tornado написа:И аз към помпа клоня ама какво да и стане на нея.Помпата е на студената вода и не е близвала от горещата пара.Прави ми впечатление ,че грее откъм ротора повечко.Помпата е WILO на около 10 години върти си на трите степени без проблем.Sev написа:виж за въздухдругия вариант е да си прецакал помпатаLancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Humppa
Re: Въпрос за локално парно и завиране.
За тези системни е по-добре, ако топлоносителят е пропилен-гликол. Гледам, че и друг е поменал това. Да знаете, че по-трудно замръзващите течности (като споменатите) не обичат поцинковани тръби и фитинги, гумени уплътнения. Цинкът от тях корозира и продуктите на корозия започват да плуват в топлоносителя и да се полепват/утаяват където не трябва.Румен_Хинчев написа:Какъв антифриз ? Човекът пише за котел . Антифриз се използва в соларните системи .В отоплителните системи се използват тръби. С маркуча си поливаш градинката!Tornado, подмени Pex-Al тръбите с PPR (армиран с фибростъкло) по посочената от колега система Ф25/Ф20. Аз така направих в къщата на майка ми. А разпределителните колектори направих с тройници PPR Ф50/25/50. Всички хоризонтални клонове са опънати по хоризонт с нивелир, системата работи (топлоносителят циркулира) дори и при изключена помпа. От всеки извод от колектора Ф25 захранвам еднакви радиатори на 1-ви и 2-ри етаж с тръба Ф20, като до радиатора на 1-вия стигам с Ф25 и от там с тройник и редукции Ф25/20 тръгвам към двата радиатора! Отворена система, разширителният съд е на тавана. На разпределителните колектори съм си оставил по 2 клона в резерв, заглушени с тапи.nsn написа:какви са ти тръбите(маркучите) които излизат от водната риза и ако имаш обезвъздушител на водната риза обезвъздуши я
Коментар
-
Re: Въпрос за локално парно и завиране.
и в напоителните системи се използват тръби ама това е друга теманаписъл съм маркучи защото още в първият си пост колегата Торнадо е споменал за тях така че заяждането ти е неуместноHumppa написа:В отоплителните системи се използват тръби. С маркуча си поливаш градинката!Tornado, подмени Pex-Al тръбите с PPR (армиран с фибростъкло) по посочената от колега система Ф25/Ф20. Аз така направих в къщата на майка ми. А разпределителните колектори направих с тройници PPR Ф50/25/50. Всички хоризонтални клонове са опънати по хоризонт с нивелир, системата работи (топлоносителят циркулира) дори и при изключена помпа. От всеки извод от колектора Ф25 захранвам еднакви радиатори на 1-ви и 2-ри етаж с тръба Ф20, като до радиатора на 1-вия стигам с Ф25 и от там с тройник и редукции Ф25/20 тръгвам към двата радиатора! Отворена система, разширителният съд е на тавана. На разпределителните колектори съм си оставил по 2 клона в резерв, заглушени с тапи.nsn написа:какви са ти тръбите(маркучите) които излизат от водната риза и ако имаш обезвъздушител на водната риза обезвъздуши яBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Виновника за влошената циркулация е открит благодаря на всички включили се в темата.Откак е създадена системата цедката която служи за филтър преди помпата не беше почиствана.Отворих филтъра и установих ,че цялата цедка е задръстена с кал.Това обяснява защо камината вдига 90 градуса бързо ,а радиаторите едва едва започват да затоплят.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар