Добре се наредих, от нямане на време вчера (от както я купих) и навартях 5000 километра и скъсах ангренажен ремък, в момента чакам да видя колко пари ще ми излезе ремонта. Мисля след основния ремонт да и оправя още някой дребни неща и да я продавам.
Добре се наредих, от нямане на време вчера (от както я купих) и навартях 5000 километра и скъсах ангренажен ремък, в момента чакам да видя колко пари ще ми излезе ремонта. Мисля след основния ремонт да и оправя още някой дребни неща и да я продавам.
Мнооого кофти колега, трябваше задължително да смениш ремъка след покупката ... и мойта я карах 1000 км преди да го сменя, но като го сменях се оказа, че е чисто нов и е бил сменян в Италия ...Не й се отказвай толкова бързо ... много ли са зле нещата?
Абе тва като вземеш колата първата работа ти е масла,филтри и ангренаж Виж какви са пораженията,има ли изкривени клапани и си я оправи,защото напоследък много паднаха бравовците и няма да и вземеш пари
Добре се наредих, от нямане на време вчера (от както я купих) и навартях 5000 километра и скъсах ангренажен ремък, в момента чакам да видя колко пари ще ми излезе ремонта. Мисля след основния ремонт да и оправя още някой дребни неща и да я продавам.
Не се коси! Сега поне ще знаеш, че оригиналните километри са кратни на 60 000 - 70 000. (2 х 60 000-70 000=120-140 хил), 3х 60 000 - 70 000 = на едиколко си и т.н.Извинявай за черния хумор но си виновен ти! Препоръчвам ти коли с верига вместо ремък.Някои от моделите на Гранде Пунто са с верига, ВЕЧЕ!!!.Същото важи и за повечето двигатели на Тойота, май и при Сузуки вече е така.А, забравих ВАЗ! Успех с новата кола!
Добре се наредих, от нямане на време вчера (от както я купих) и навартях 5000 километра и скъсах ангренажен ремък, в момента чакам да видя колко пари ще ми излезе ремонта. Мисля след основния ремонт да и оправя още някой дребни неща и да я продавам.
Колега недей да бързаш с продажбата, все пак колата не е виновна, а ти.И аз съм късал ремък по същата причина както и ти, а именно-казаха ми че е сменен.И после щяхме да се колим с оня ама туи е друга тема ся.Та за колата-не знам дали твоята има защита(защото Типо-то едновалката например няма, а двувалката има!).Но дори и да няма, след ремонта, който няма да е много евтин ако е набила клапани, няма да я познаеш как ще върви.А и в крайна сметка е трябвало да го смениш.Но ако има нещо добро в цялата работа това е, че едва ли повече ще допуснеш да скъсаш ремък пак!Все пак се учим от грешките си, нали?
Знам, че не ми е виновна колата, а аз самият... просто пак по български мислех..като мина прегледа ми казаха "ооо може да и навъртиш и още някой друг километър, ремъка е нов"Това не е единствената причина да я продавам разбира се, просто вече много неща станаха. Имам някой и друг лев и си мисля, че със сетни усилия ще събера едно 10 000лв та може да ми препоръчате автомобил щото това което чувам е само Голф 4 или Ауди а3. Не че нещо против тия автомобили, ама и на мене ми се иска да съм малко по различен за това и си взех бравото а не голф примерно.И нищо против италианките, ама майстора такива ми ги наговори, че направо ще го нападнете ако ви кажа. Чуваше се само: "Това е за еднократна (и го изхвърля, тия италианските нямат защита и скъсаш ли ремък трошиш и много други....." Абе изяде ме Та сега съм пред дилемата дали да си търся италианка или.... Купетата не ги знам кво са що са, някой колега да сподели.бтв: всичко стана докато отивах към омв-то за срещата
Знам, че не ми е виновна колата, а аз самият... просто пак по български мислех..като мина прегледа ми казаха "ооо може да и навъртиш и още някой друг километър, ремъка е нов"Това не е единствената причина да я продавам разбирасе, просто вече много неща станаха. Имам някой и друг лев и си мисля, че със сетни усилия ще събера едно 10 000лв та може да ми препоръчате автомобил щото това което чувам е само Голф4 или Ауди а3. Не че нещо против тия автомобили, ама и на мене ми се иска да съм малко по различен за това и си взех бравото а не голф примерно.И нищо против италианките, ама майстора такива ми ги наговори, че направо ще го нападнете ако ви кажа. Чуваше се само: "Това е за еднократна (и го изхвърля, тия италианските нямат защита и скъсаш ли ремък трошиш и много други....." Абе изяде ме Та сега съм пред дилемата дали да си търся италианка или.... Купетата не ги знам кво са що са, някой колега да сподели.бтв: всичко стана докато отивах към омв-то за срещата
Тези пари които можеш да събереш са идеални за една сериозна първоначална вноска за нов автомобил.Избор богат! Пари се изкарват нерви не!Помисли сериозно... аз съм на мнението ,че една Дачия Логан нова е по-доброто от всяка кола втора употреба.Лично за себе си съм направил избора и това ще бъде или Фиат Седичи или Сузуки SX4 / НО С ФИАТОВ МОТОР 1.9JTD/.Пък тези приказки за защитите от скъсване на ремък да ги разправят на старата ми шапка.Това са похвати от миналия век.Не може от такива кубатури да изкарват по 100 и канче коня и да остане обем за защита от скъсване на ремък.Това беше при добрата стара Лада 2105 и още няколко на които не си им спомням заглавията.Най-добре на таз кълка недей леж!Аре успех с мисленето!
Добре се наредих, от нямане на време вчера (от както я купих) и навартях 5000 километра и скъсах ангренажен ремък, в момента чакам да видя колко пари ще ми излезе ремонта. Мисля след основния ремонт да и оправя още някой дребни неща и да я продавам.
Колега недей да бързаш с продажбата, все пак колата не е виновна, а ти.И аз съм късал ремък по същата причина както и ти, а именно-казаха ми че е сменен.И после щяхме да се колим с оня ама туи е друга тема ся.Та за колата-не знам дали твоята има защита(защото Типо-то едновалката например няма, а двувалката има!).Но дори и да няма, след ремонта, който няма да е много евтин ако е набила клапани, няма да я познаеш как ще върви.А и в крайна сметка е трябвало да го смениш.Но ако има нещо добро в цялата работа това е, че едва ли повече ще допуснеш да скъсаш ремък пак!Все пак се учим от грешките си, нали?
Каква защита па има двувалката от скъсване на ремък?
Имат защита ам не всички.Моето тракторче е от далечната 1988 и си има защита от скъсване на ангренажа.За италианските е характерно че сменяш разни неща понеже се трошат но ако си я гледаш и си сменяш навреме хем си е евтинко хем няма да те остави но оставиш ли да се натрупват много неща ти става лошо после......и като пари и като количество сменени части.Ако все пак ще ч продаваш си вземи Peugeot 360 по-новичко (за такива пари ’99-2000 може да си вземеш) или пък ако ти харесва можеш и 406-ца да вземеш.Специално Ауди-то не го харесвам защото хем караш кошник (стига да не е луксозен модел от сорта на А4,А6 и т.н.) хем частите са доста скъпи и не е като да не се чупи.Иначе за возия не мога да коментирам защото съм карал и съм се качвал на B4-ka.Успех!
Забравих да спомена, че ми трябва задължително малка кола по възможност купе...Abarth., мда кофти при магазина на порше, бул.България изгасна в движение та лошо ми стана...
Тези пари които можеш да събереш са идеални за една сериозна първоначална вноска за нов автомобил.Избор богат! Пари се изкарват нерви не!Помисли сериозно... аз съм на мнението ,че една Дачия Логан нова е по-доброто от всяка кола втора употреба.Лично за себе си съм направил избора и това ще бъде или Фиат Седичи или Сузуки SX4 / НО С ФИАТОВ МОТОР 1.9JTD/.Пък тези приказки за защитите от скъсване на ремък да ги разправят на старата ми шапка.Това са похвати от миналия век.Не може от такива кубатури да изкарват по 100 и канче коня и да остане обем за защита от скъсване на ремък.Това беше при добрата стара Лада 2105 и още няколко на които не си им спомням заглавията.Най-добре на таз кълка недей леж!Аре успех с мисленето!
Ами за това коя кола е по-добра от новата или старата, се занимаваха някакви експерти и решиха да направят данните възможно най-реални.Та в някой брой на Ауто Билд беше посветена точно такава статия и се сравняваха точно два автомобила:Дачия Логан - като новата алтернатива, и Голф 4 на 4-5 години и двете да са от алтернативата на около 15хил. лв.Ами на тестовете проведени, като динамика, комфорт и най-вече шум в купето дачията определено изоставаше.Само в един показател взе преднина (не си спомням кой беше ама беше някакъв незначителен)
Забравих да спомена, че ми трябва задължително малка кола по възможност купе...Abarth., мда кофти при магазина на порше, бул.България изгасна в движение та лошо ми стана...
Някой двигатели изглежда, че имат защита. На моята Темпра два пъти и прескача ремъка.Втория път с 6-7 зъба. Двигателя си въртеше на стартер, но се бяха нарушили центровките и нямаше никаква компресия. Все едно са извадени свещите. Смених ремъка и всичко заспа.
Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар