Според мен пък е МИТ, че е МИТ! По този начин все те са на печалба и от клиентите и от служителите си. Айде не ми ги хвалете!Когато има желание -има и начин.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лъжите в магазините
Collapse
X
-
Мит е, че в големите вериги нещо става случайно и хаотично! Ако някой служител допусне такава грешка, излита като костилка от г*з!В тези магазини даже фразите на персонала за заучени и репетирани, няма нищо случайно. Все пак, не става дума за квартален магазин...Иначе казано, системата на пазаруване е "Кьорав карти не играе"!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Ако си сигурен в това, което казваш, би трябвало да уведомиш КЗП, защото според Чл. 65. (1) Всяко съобщение за намаление на цените трябва да съдържа старата цена, която търговецът е прилагал през определен период преди датата, от която влиза в сила намалението на цената. (2) Стара цена е цената, която търговецът е прилагал през период, не по-кратък от един месец преди датата на намалението на цените.Jimy написа:Със сигурност се получават и грешки, но масовата практика е да те прецакат!Искам да ви обърна внимание и за още нещо, когато купувате промишлени стоки и най-вече дрешки и обувки. Не винаги отстъпката от 30-40% е реална, напротив! На самия етикет е залепена висока цена , примерно 35% над нормалната, като именно тя е задраскана и се обявява намаление не повече от 30% ! И реално се получава, че не само не е по-евтино , а напротив по-скъпо е с тая промоцийка дето се рекламира със сочни и големи цифри! Това съм го забелязал не веднъж и съм сигурен, че съществува като манипулация на клиентите.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Естествебно че са мошеници лигъл. Загледай се в сроковете на годност на стоките им (колбасите особено). Масово са изтичащи до 1-2 месеца, доста често и по-малко остава."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Нищо, ако цената му беше "промоционална". Но си прав де. Нямам оправдание в случая за обидата към лигъл, но пък няма и да се извиня."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Така де, така. Ще те изчакам и теб да пуснеш тема как накой и някъде те е прецакал! Или е пробутал на майка ти или на баща ти някой "изгоден " тарифен план...Тоталната липса на ХРИСТИЯНСКИ морал е крещяща в ежедневието ни. Знаеш ли каква е основната разлика между еврейския и християнския морал? И защо един велик човек е казал, че народите се мразят помежду си, а всички заедно мразят едни конкретни? А?!coolboby написа:В общи линии както казах по-рано и един колега също - Кьорав карти не играе!
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Не знам как е в хранителните вериги ,но при нас това не се прави целенасочено! Клиента е винаги прав! Казвам че това е от немарливост на персонала,сменят хиляди етикети ежедневно и пропускат. Винаги може да върнете стоката. щом не Ви усторйва цената,дори да е и след 2-3 дни,това не е проблем.И не се карайте с персонала ,те нямат вина за случващото се!
Коментар
-
Един път казваш, че е поради немарливост на персонала, после, че персоналът не е виновен - последно???VIT написа:Не знам как е в хранителните вериги ,но при нас това не се прави целенасочено! Клиента е винаги прав! Казвам че това е от немарливост на персонала,сменят хиляди етикети ежедневно и пропускат. Винаги може да върнете стоката. щом не Ви усторйва цената,дори да е и след 2-3 дни,това не е проблем.И не се карайте с персонала ,те нямат вина за случващото се!Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Да нямат вина,защо вършат хиляди неща! Зареждане,смяна на етикети,трансфери облужване на клиенти и др.Който не е работил в такава среда няма как да разбере. Преди бях от другата старан и мислех като Вас.ele написа:Един път казваш, че е поради немарливост на персонала, после, че персоналът не е виновен - последно???VIT написа:Не знам как е в хранителните вериги ,но при нас това не се прави целенасочено! Клиента е винаги прав! Казвам че това е от немарливост на персонала,сменят хиляди етикети ежедневно и пропускат. Винаги може да върнете стоката. щом не Ви усторйва цената,дори да е и след 2-3 дни,това не е проблем.И не се карайте с персонала ,те нямат вина за случващото се!
Коментар
-
След като отговорността да сменят етикетите е на персонала, вината за несменени такива също е на персонала. Все едно аз да не си свърша работата и да претендирам, че за несвършената работа вината не е моя. И това ми мнение няма нищо общо с това от коя страна съм - всеки е и от страната на носещ отговорност в работата си човек.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Всъщност това е начина!Като си купувам нещо, то искам да отговаря на критериите, заради които съм го взел. Било то като цена, срок на годност и т.н. И ми е все тая, кой по веригата се е издънил.Нека сто души да изреват на касата, нищо, че касиерката не е виновна, та да видим дали няма да има ефект. :PVIT написа:Като искате ходете и се карайте и си образувайте нерви.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар