Честита да ти е колата,много килограми метан да изгориш с нея.Отзад най вероятно не са тампоните а амортисьорите или техните тампончета.Виж си тампона на двигателя който е отзад до скоростната,доста често са изгнили.тампоните на макферсоните горе на бомбетата също дават проблеми,особенно ако са първоначално вградените.Тампоните на стабилизиращата също заминават бързо.Колата е около 1600кг без хората, 1540 точно е без задните седалки.Аеродинамиката и не е лоша до към 110-120км/час.За термостата идеално става номера с такъв от рено 5.Филтъра за климатика ще ми кажете ли къде се слага?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Новото возило
Collapse
X
-
Обурудвана с пълен резервоар 1375 и допустимо тегло 1870 кг. все пак няма два тона.Зетата ми е 1650 на 2350 има разлика нали?ls1 написа:Мултиплата си гори, не се шегува. Все пак е два тона кола.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Я пък знам, че Зета с 2.0-16в тежи около 1555кг, а моята Мултипла е точно 1470кг.Разликата не е чак толкова голяма, колкото я изкарваш :DTornado написа:Обурудвана с пълен резервоар 1375 и допустимо тегло 1870 кг. все пак няма два тона.Зетата ми е 1650 на 2350 има разлика нали?ls1 написа:Мултиплата си гори, не се шегува. Все пак е два тона кола.Не съм такъв мародер, че да слагам термостати от Рено-5. Ако стигна до там, сигурно щях да карам със сегашния термостат, като щях да се надявам да работи максимално добре, колкото може.Филтъра ти се намира отпред от дясно. Под капака, който ти е точно до стъклото и върху който стои пръскалката за стъклото.Nikolow написа:Честита да ти е колата,много килограми метан да изгориш с нея.Отзад най вероятно не са тампоните а амортисьорите или техните тампончета.Виж си тампона на двигателя който е отзад до скоростната,доста често са изгнили.тампоните на макферсоните горе на бомбетата също дават проблеми,особенно ако са първоначално вградените.Тампоните на стабилизиращата също заминават бързо.Колата е около 1600кг без хората, 1540 точно е без задните седалки.Аеродинамиката и не е лоша до към 110-120км/час.За термостата идеално става номера с такъв от рено 5.Филтъра за климатика ще ми кажете ли къде се слага?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не говорим кога започва да духа топло, а дали термостата изпълнява точно функцията си, без леки аномалии. Примерно да отваря на 75 градуса вместо на 88.Shadowandust написа:По темата за загряването,моята започва да духа топло още на първата минута,когато врътката е на 24гр.И това докато съм още на паркинга при външна температура 15гр.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Там си стои филтъра на купето.Помислих че и климатика има още някакъв дето не го знам , но явно няма.На познати сложихме "оригинални" термостати за по 90лв ,сега и те са с такива от рено.Ти си знаеш.BO написа:Я пък знам, че Зета с 2.0-16в тежи около 1555кг, а моята Мултипла е точно 1470кг.Разликата не е чак толкова голяма, колкото я изкарваш :DTornado написа:Обурудвана с пълен резервоар 1375 и допустимо тегло 1870 кг. все пак няма два тона.Зетата ми е 1650 на 2350 има разлика нали?ls1 написа:Мултиплата си гори, не се шегува. Все пак е два тона кола.Не съм такъв мародер, че да слагам термостати от Рено-5. Ако стигна до там, сигурно щях да карам със сегашния термостат, като щях да се надявам да работи максимално добре, колкото може.Филтъра ти се намира отпред от дясно. Под капака, който ти е точно до стъклото и върху който стои пръскалката за стъклото.Nikolow написа:Честита да ти е колата,много килограми метан да изгориш с нея.Отзад най вероятно не са тампоните а амортисьорите или техните тампончета.Виж си тампона на двигателя който е отзад до скоростната,доста често са изгнили.тампоните на макферсоните горе на бомбетата също дават проблеми,особенно ако са първоначално вградените.Тампоните на стабилизиращата също заминават бързо.Колата е около 1600кг без хората, 1540 точно е без задните седалки.Аеродинамиката и не е лоша до към 110-120км/час.За термостата идеално става номера с такъв от рено 5.Филтъра за климатика ще ми кажете ли къде се слага?FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Какво наложи да сменяте нов термостат с такъв от Рено?Nikolow написа:Там си стои филтъра на купето.Помислих че и климатика има още някакъв дето не го знам , но явно няма.На познати сложихме "оригинални" термостати за по 90лв ,сега и те са с такива от рено.Ти си знаеш.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Качеството на авточастите, които се предлагат в България.BO написа:Какво наложи да сменяте нов термостат с такъв от Рено?Nikolow написа:Там си стои филтъра на купето.Помислих че и климатика има още някакъв дето не го знам , но явно няма.На познати сложихме "оригинални" термостати за по 90лв ,сега и те са с такива от рено.Ти си знаеш.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Изкараха по близо година "оригиналните" , ама колко коректно са работили не се знае.Моята дойде с жълтия антифриз на парафлу , някъде 14 лева литъра.Промих тогава и все такъв съм купувал.Изкормих стария заседнал отворен термостат,сложих нов от рено5 в маркуча ,но на 83 градуса.Скожих и едно кранче за парното ,лятото да не ми върти водата из купето и да ме топли допълнително.И там по горе в списъка си предвидил 30лв за свещиМетана е 120 октана близо и си трябват свещи.Иридиевите бяха около 80лв комплекта,внесени от щатите.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Парафлу не правят жълт антифриз.Обикновено жълтия антифриз е много стара генерация, която не е подходящ за нашите автомобили => предпоставка за дефектиране на термостата преждевременно.Свещите взимам точно такива, които се препоръчват от завода производител за този двигател.Няма да правя експерименти с по-топли или студени свещи.Nikolow написа:Изкараха по близо година "оригиналните" , ама колко коректно са работили не се знае.Моята дойде с жълтия антифриз на парафлу , някъде 14 лева литъра.Промих тогава и все такъв съм купувал.Изкормих стария заседнал отворен термостат,сложих нов от рено5 в маркуча ,но на 83 градуса.Скожих и едно кранче за парното ,лятото да не ми върти водата из купето и да ме топли допълнително.И там по горе в списъка си предвидил 30лв за свещиМетана е 120 октана близо и си трябват свещи.Иридиевите бяха около 80лв комплекта,внесени от щатите.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
За свещите никой не казва да са по-студени .Има си иридиеви на NGK за този двигател.За антифризите на червения и жълтия им дават 5 години и 200000кмНа зеления 2 години и 50000км.Това е в зависимост от антикорозионните добавки.И за свещите пак,вземах си бош какъвто пише в книжката и то не от БГ а от Норвегия.Сложих ги на мястото на иридиевите за малко и после подарък заминаха.Все пак няма нищо лошо човек сам да стигне до някой изводи.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Както казах Парафлу нямат жълт антифриз, както си го написал.Дай модела на антифриза, който си налял, че лично не съм срещал органичен жълт антифриз до сега, за да го погледна.За свещите може и по-скъпи да се сложат, лошо няма.Аз предпочитам да слагам 3 пъти нови НГК без иридий вместо един път такива с иридий. Въпрос на гледна точка и както каза сам - изводи.п.п. Махни тая работа кой какви части ще слага или е слагал. Я кажи какво количество спирт прекара през метановите дюзи при промивката им. Че май само това ще остане да го обслужа
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Значи, в книжката на колата е даден парафлу NC 956-16 стандарт , и от там идва объркването ми.Иначе в колата беше жълт,промих и пак налях жълт алпин по 13лв за 1,5 литра.Реално пропиленглюкола е безцветен.прието е да се оцветява в червено и жълто когато има повече и по-качественни добавки и там съответните години и пробег които писах.И зелен и син когато е с по елементарните добавки.За дюзите: киснене в газ за горене една нощ, после продухване със спирт,наливаш малко в чист маркуч сложен на помпата.слагаш дюзата и помпиш 3-4 пъти , там натискаш с нещо си клапанчето.Ако си мислиш че проблема ти че не пали от четвърт е в тях -грешиш.Ако ти е стар бензина прави така,наливай по за 5 лв.като палиш сутрин за първи път завърти,изчакай помпата дето се чува да спре и тогава палиBO написа:Както казах Парафлу нямат жълт антифриз, както си го написал.Дай модела на антифриза, който си налял, че лично не съм срещал органичен жълт антифриз до сега, за да го погледна.За свещите може и по-скъпи да се сложат, лошо няма.Аз предпочитам да слагам 3 пъти нови НГК без иридий вместо един път такива с иридий. Въпрос на гледна точка и както каза сам - изводи.п.п. Махни тая работа кой какви части ще слага или е слагал. Я кажи какво количество спирт прекара през метановите дюзи при промивката им. Че май само това ще остане да го обслужа
FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Или иначе казано изчакай 1-2сек след като угаснат всички лампи. Иначе върти много досадно, като че има някакъв проблем.И една друга препоръка, лично мнение. Когато имате възможност зареждайте преди да свърши напълно метана, а за профилактика си карайте от време на време например един цял ден само на бензин. Това ми препоръчаха от Ауто Италия като ги взимахме. Нямаше смислено обяснение за мен поне защо.При моите Добла и Панди на метан антифриза беше розов Парафлу на всички.
Коментар
-
Та крайната цена до този момент като допълнителни разходи направени над цената на закупуване на автомобила, за да се докара в състоянието, което е към момента, възлизат на 1407.30 лева.Оказа се, че зацепването на ремъците са били почти на око. Явно в Италия не знаят що е то инструменти за застопоряване на валовете.
Та за сега е това от мен по този въпрос.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар