van_dal написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нова страст - отново съм с италиАнски автомобил
Collapse
X
-
Само искам да поправя иначе доста изчерпателната информация - променливата геометрия идва още 2001г. заедно с моя двигател 110к.с., който е с дюзи 068, докато твоя двигател е със същото Гарет ГТ1749, но пък е с дюзи 119 и вече е 115к.с.Yavor написа:....
И за по-лесно разпознаване, по принцип, всички 156 с двигател 115к.с. са с вътрешен фейслифт
Коментар
-
На мен пък хич не ми харесва, особено с това дърво...За духането към стъклото - колата е интелигентна и помни как си го оставил. Имам предвид че както го нагласиш - така ще си стои.Щом искаш да ти духа постоянно леко към стъклото - от средната врътка от копчетата нагласи на най-горе, спри компресора чрез бутона ’снежинка’ и готово. Така си на ръчен режим на климатика.Отделно от дясната врътка регулирай клапата да ти е отворена - т.е. да не свети никаква лампичка - иначе обича понякога сама да се затваря - лявата лампа означава автоматичен контрол на клапата, дясната - отворено и затвторено ( като свети ).В интерес на истината първото лято не можех да се наглася все как ми е добре, накрая открих че просто трябва да натисна копчето ’АВТО’ и готовоТurbodieselcomby написа:Преди сякаш по ми харесва
тя си знае какво прави.И като искам да не работи компресора - изключвам го от снежинката и я оставям да си прави каквото иска - тя си знае. Е, като вали, а не искам климатик - си пускам ръчни да ми духа на стъклото и си регулирам вентилатора.Ако искаш дай мейл на ЛС да ти пратя книжката на английски, много ми беше полезна на мен в началото, особено да си обясня кога, какво прави климатика.Между другото крайно НЕНОРМАЛНО е да ти се запотява стъклото, особено сега - освен смяна на филтър купе огледай да не би да имап мокро из колата някъде - може конденза на климатика да не се отича като хората, макар че аз моята така и не съм я видял да ’пикае’ след като съм карал на климатик... На мен колата ми леко се запотява само зимно време, при висока влажност ( ако вали ) или ако влезна яко запотен в колата след ринене на сняг
Вентилацията й е много добра, много по-добра от на всички ФИАТ-и, които съм карал.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Днес си оправих шоф. сенник напук на мненията в Алфа форума за непоправимост стана като нов
отивам да сменя перата на чистачките, че и те как замазват само.... Мисля, че нормално се изпоти, в понеделник като я взех докато сложа транзитките станах вир вода , в Габрово заваля поройно и застудя много бързо, дано ми върви по вода. Вчера като видях какво ми представлява поленовия филтър, оха черен като циганин беше станал.
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
В сеника има пластмасова втулка в която влиза остта. При опипване на см. от края втулката е прорязана и при стискане искачат две плоски страни, които дефакто придържат сенника, но с течение на времето пластмасата отслабва и остава в кръгло положене. Това което направих бе да подпъхна метални пластинки, които да придържат и се получи отново пружиниращия ефект. Използвах две парченца по 4см. пластинка от перото на чистачка. Съжелявам, че не направих някоя снимка, ако има някой с подобен проблем наоколо ще.Kuku написа:Сподели как ремонтира сенника?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Ей мислех, че няма да забележите грешката в заглавието
Много електроника бре, спирам и дърпам ръчната да отворя гаража и гледам изписва на дисплея дръпната ръчна или ниско ниво сп. течност, голяма работа, жалко че се чете само като е хладно, но ще му намеря майстора на това дисплейче
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Дислея трябва да го разглобиш и да почистиш контактите.С моя имам проблеми само при страшно напечена кола - някак си става замазан, иначе не ми губи редове или нещо друго.Зимата пък като е много студено - дислея става муден някак си... Явно самото дисплейче е калпаво. Иначе е страхотно - всичко си пише на него, пищи като изоглавено ако нещо се случи - не се налага да поглеждаш таблото даже - то реагира на всичко. Даже на отворена врата при апален двигател. А най му обичам функцията да ми показва нивото на маслото като запаля - хем знам колко има непрекъснато, хем не пипам щеката.А, да - като сменяш маслото - задължително синтетика 4в40 или даже 0в40 че турбаланчо се сърди иначе. Аз ползвам Селения ВР. И не наливай до горе на щеката - до средата стига - иначе почва да капе ( италианска му работаvan_dal написа:Ей мислех, че няма да забележите грешката в заглавието
Много електроника бре, спирам и дърпам ръчната да отворя гаража и гледам изписва на дисплея дръпната ръчна или ниско ниво сп. течност, голяма работа, жалко че се чете само като е хладно, но ще му намеря майстора на това дисплейче 
)... 4,1-4,2 литра са напълно достатъчни.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар