@GTipo: Карам колело, което е с евтина вилка и амортисьори. Цялото ми колело е на 1/2 от дадените по-горе цени за вилка. И евтиния амортисьор точно това прави - влизаш меко в дупката, но при излизане, ако не помогнеш правилно - си през глава - не успях да падна, но аха... При това - в един 3 сантиметров бордюр. Добре, че нямаше никой да ми се смее. Следващия тунинг ще е да махна тъпия амортисьор и да си сложа свястна вилка.Предвид, че явно ги разбираш повече от мен (не иронизирам) дай ми съвет - V образни или дискови спирачки?
Тези са за теб, иначе nikolce е прав, за планина обаче, щото там има и кал + баир. Там и с тези става, докато не дойде мокро или баир, тогава почваш да ставаш набожен.http://www.dimibike.com/velosipedi-k...Относно връщането на вилката, казва се "rebound". На вилките от среден клас се появява 1 врътка, там може да се регулира. Тези от нисък клас просто нямат.Ето малко по въпроса:http://www.highballblog.com/2010/11/...tain-bike.html Намират се навсякъде и спират като хората.@S_BANKOV Въртенето на педали си се казва "педалиране". :D "Долен ляв педал" не е обида, а указание за колоездачите И един лаф от MTB форума:Ако свалиш единия си педал, и седалката, сядаш, и педалите стават пак два
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар