Задълбавате в други неща...Според мен идеята за премахването на картите за 1 и 2линии е единствено с цел да се стимулира използването на цялостната градска мрежа, включително и метро и т.нар довеждащ транспорт. Същото се отнася и за метрото - до сега е имало един лъч, цената е била Х, сега имаш 2ри лъч, следователно ценaта е Х+Y.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нови цени на картите за метрото
Collapse
X
-
Re: Нови цени на картите за метрото
Здравейте,Това е така, но от последните 2 месеца всички студенти с ISIC карти могат да ползват намаление в СКГТ. Поздрави,ISIC БългарияБлагодарим за ценната информация, но съгласно правилата на нашия форум, сте в нарушение:4.6. Забранява се включването на рекламни материали по какъвто и да било начин в мнението, личната информация, подписа и/или автара на потребителя, освен с изричното разрешение на УС на ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ.presinka написа:Не се възмущавай. Специално с картите за градския транспорт има толкова много несправедливости. Например: аз съм софийски жител, но съм студентка редовно обучение в Свищов. Заради това нямам право да ползвам преференции за пътуване (карта за студенти) в обществения транспорт в София. Други колеги, които са жители на други населени места, различни от София, но учат в столицата, имат всякакви права за отстъпки в градския транспорт и не само. Не че имам нещо против тях, но защо аз нямам?! Както казах - много несправедливи неща има в градския транспорт. Така или иначе нищо не може да се промени, така че не се ядосвай.
Коментар
-
Re: Нови цени на картите за метрото
В сайта не пише нищо за такъв тип отстъпки. Освен това навсякъде са споменати само студенти редовно обучение.ISIC написа:Здравейте,Това е така, но от последните 2 месеца всички студенти с ISIC карти могат да ползват намаление в СКГТ. Поздрави,ISIC България [/color]Един за всички, всички за мен
Коментар
-
Ехо, ами като открият линията до летището цената колко ще бъде?То е все едно да откриеш нова автобусна линия и да повишиш цените на всички линии. Това с метрото е чиста проба ограбване. Метролиния 1 има да речем 12 спирки. Линия 2 и тя има 12. Колко спирки имат средната автобусна линия? Автобусите са на дизелово гориво, метрото е на ток. Метрото превозва много повече пътници отколкото която и да е автобусна линия в София. Няма логика за нова цена! Освен това какво ще ме стимулират да ползвам втората линия при условие че кракът ми едва ли ще стъпи в жк Надежда. Мога да те убедя че хората от Надежда ще си ползват метрото доста интензивно, както в момента го ползват Люлинчани.vital написа:Задълбавате в други неща...Според мен идеята за премахването на картите за 1 и 2линии е единствено с цел да се стимулира използването на цялостната градска мрежа, включително и метро и т.нар довеждащ транспорт. Същото се отнася и за метрото - до сега е имало един лъч, цената е била Х, сега имаш 2ри лъч, следователно ценaта е Х+Y.
Коментар
-
Абе незнам дали е така. При условие че картата за цялата градска мрежа е 50 лева , а за метрото е 35 и освен това с метрото нямаш достъп дори до една трета от града.vital написа:Като я открият ще му мислиме :DНяма какво да ме убеждаваш, това е съвсем нормално. Ако имам подходящо метро и аз бих си пътувал с него.
Коментар
-
Нови цени на картите за метрото
Метрото кой го дълбае ? Карлсон , който живее на покрива ли ? Парите от билетите отиват за инвестиции в метрополитена .Аз пък мога да отговоря така - на ден няма да пуша 20 цигари , а ще пафкам 18 и ще компенсирам увеличението на цената на картата .Апропо , в софийското метро можеш да си купиш билет в едната посока , докато в Букурещ няма ,, не искам ’’ - предлагат ти само двупосочен билет ( 4 RON ).mitakkk написа:Ехо, ами като открият линията до летището цената колко ще бъде?То е все едно да откриеш нова автобусна линия и да повишиш цените на всички линии. Това с метрото е чиста проба ограбване. Метролиния 1 има да речем 12 спирки. Линия 2 и тя има 12. Колко спирки имат средната автобусна линия? Автобусите са на дизелово гориво, метрото е на ток. Метрото превозва много повече пътници отколкото която и да е автобусна линия в София. Няма логика за нова цена! Освен това какво ще ме стимулират да ползвам втората линия при условие че кракът ми едва ли ще стъпи в жк Надежда. Мога да те убедя че хората от Надежда ще си ползват метрото доста интензивно, както в момента го ползват Люлинчани.vital написа:Задълбавате в други неща...Според мен идеята за премахването на картите за 1 и 2линии е единствено с цел да се стимулира използването на цялостната градска мрежа, включително и метро и т.нар довеждащ транспорт. Същото се отнася и за метрото - до сега е имало един лъч, цената е била Х, сега имаш 2ри лъч, следователно ценaта е Х+Y.FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Re: Нови цени на картите за метрото
Да, в сайта все още не пише, тъй като имаше неща за доизясняване. Известили сме картопритежателите и съвсем скоро ще има информация и за всички, които тепърва ще притежават ISIC карти.Относно редовното обучение, то самите ISIC карти се издават единствено за ученици и студенти редовно обучение. Студентите задочно обучение по принцип си нямат намаление в СКГТ. Поздрави,ISIC Българияп.п. извинявам се на администраторите за линка.presinka написа:В сайта не пише нищо за такъв тип отстъпки. Освен това навсякъде са споменати само студенти редовно обучение.ISIC написа:Здравейте,Това е така, но от последните 2 месеца всички студенти с ISIC карти могат да ползват намаление в СКГТ. Поздрави,ISIC България
Коментар
-
Re: Нови цени на картите за метрото
Твоето изказване е в стила ’’на чужд гръб и сто тояги са малко". Ако си мислиш че с билетчета сме построили втория лъч н метрото жестоко се лъжеш. Все едно да кажеш, че с парите от винетките се строят магистрали.Румен_Хинчев написа:Метрото кой го дълбае ? Карлсон , който живее на покрива ли ? Парите от билетите отиват за инвестиции в метрополитена .Аз пък мога да отговоря така - на ден няма да пуша 20 цигари , а ще пафкам 18 и ще компенсирам увеличението на цената на картата .Апропо , в софийското метро можеш да си купиш билет в едната посока , докато в Букурещ няма ,, не искам ’’ - предлагат ти само двупосочен билет ( 4 RON ).mitakkk написа:Ехо, ами като открият линията до летището цената колко ще бъде?То е все едно да откриеш нова автобусна линия и да повишиш цените на всички линии. Това с метрото е чиста проба ограбване. Метролиния 1 има да речем 12 спирки. Линия 2 и тя има 12. Колко спирки имат средната автобусна линия? Автобусите са на дизелово гориво, метрото е на ток. Метрото превозва много повече пътници отколкото която и да е автобусна линия в София. Няма логика за нова цена! Освен това какво ще ме стимулират да ползвам втората линия при условие че кракът ми едва ли ще стъпи в жк Надежда. Мога да те убедя че хората от Надежда ще си ползват метрото доста интензивно, както в момента го ползват Люлинчани.vital написа:Задълбавате в други неща...Според мен идеята за премахването на картите за 1 и 2линии е единствено с цел да се стимулира използването на цялостната градска мрежа, включително и метро и т.нар довеждащ транспорт. Същото се отнася и за метрото - до сега е имало един лъч, цената е била Х, сега имаш 2ри лъч, следователно ценaта е Х+Y.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар