Сигурно сте разбрали, че от 01.09.2012 цената на месечната карта за метрото се променя от 23 на 35 лева. Очевидно причината е пускането на новия лъч на метрото след 01.09.2012. Да но аз а и повечето хора, които и сега ползват метрото ще продължат да си пътуват с него по същия маршрут, просто ще имаме възможност да ползваме и втория лъч по който много рядко ще се наложи да пътуваме . Защо общинските съветници не разделиха метрото на две линии и за всяка от двете линии месечната карта да е 23 лева, каквато е тя за всяка друга маршрутна линия на градския транспорт?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нови цени на картите за метрото
Collapse
X
-
Re: Нови цени на картите за метрото
Не се възмущавай. Специално с картите за градския транспорт има толкова много несправедливости. Например: аз съм софийски жител, но съм студентка редовно обучение в Свищов. Заради това нямам право да ползвам преференции за пътуване (карта за студенти) в обществения транспорт в София. Други колеги, които са жители на други населени места, различни от София, но учат в столицата, имат всякакви права за отстъпки в градския транспорт и не само. Не че имам нещо против тях, но защо аз нямам?! Както казах - много несправедливи неща има в градския транспорт. Така или иначе нищо не може да се промени, така че не се ядосвай.mitakkk написа:Сигурно сте разбрали, че от 01.09.2012 цената на месечната карта за метрото се променя от 23 на 35 лева. Очевидно причината е пускането на новия лъч на метрото след 01.09.2012. Да но аз а и повечето хора, които и сега ползват метрото ще продължат да си пътуват с него по същия маршрут, просто ще имаме възможност да ползваме и втория лъч по който много рядко ще се наложи да пътуваме . Защо общинските съветници не разделиха метрото на две линии и за всяка от двете линии месечната карта да е 23 лева, каквато е тя за всяка друга маршрутна линия на градския транспорт?Един за всички, всички за мен
-
в случая не става въпрос за карта за метро, моето момче, а за градския транспорт. Дали си студент в София, Каспичан и с.Ясен - ти си студент и трябва да ползваш преференции, че си такъв, още повече, когато не си дистанционно или задочно обучение. По някакъв начин трябва да се помага на младите хора, които инвестират в образование.Но да приемем, че си прав (а ти не си). Защо тогава на колегите от софийските ВУЗ-ове не им спират картите за лятото, когато се предполага, че трябва да са си по родните места, а не в софийския градски транспорт?Един за всички, всички за мен
Коментар
-
Мда! Стана ми интересно сега, не че ме касае деpresinka написа:Защо тогава на колегите от софийските ВУЗ-ове не им спират картите за лятото, когато се предполага, че трябва да са си по родните места, а не в софийския градски транспорт?
В БДЖ намаленията важат за студенти, без значение накъде пътуват.Защо в СГТ не е така?!?Студентите са си студенти - без значение къде учат. А и няма гаранция, че им се налага да ползват транспорт - може да живеят в някое общежитие срещу факултета си... що са им тогава карти? Sev?
Коментар
-
то остава и да следят кой къде живеене ставайте смешнизащо винаги търсите някакви преференции? да минете тънко? или без пари?то в такъв случай и на учениците да им дават едни национални карти...даже като сме в ЕС може и европейскиотносно твоя случай - нали се сещаш че за това намаление някой дава субсидия?от какъв зор столична община ще плаща за твоята карта, само за това че си родена в София ли?
Коментар
-
Да бе, представяш ли си какви сме цигани, да търсим преференции. Ще ти дам един единствен пример защо, трябва да имат отстъпки - защото по презумпция студентите редовно обучение не са работещи хора. Те учат. Родителите им ги издържат и плащат семестриални такси, квартири, учебници и т.н и т.н. Защо да не се облекчат тези хора по някакъв начин? Само хората от малцинствата ли трябва да имат привилегии в тая държава?Един за всички, всички за мен
Коментар
-
Дидо, студентите и пенсионерите сме хора - второ качество. Кучета ни яли. Я по-добре пеша да ходим, че е и по-здравословно. Пък всички пари от данъци нека да се дават на братята роми, че имат нужда.Immortal написа:Всъщност такива карти има.Международна студентска ID карта - ISICSev написа:то в такъв случай и на учениците да им дават едни национални карти...даже като сме в ЕС може и европейски
Един за всички, всички за мен
Коментар
-
Аз не съм много съгласен с теб, Сев, ама айде.В кината защо продават билети с намаление за студенти? Това с какво им помага за студентските задължения?Не напразно сложих линк към ISIC картите. С такава карта ВСЕКИ български студент може да ползва намаления при пътуване с автобус в почти цяла Европа. Без значение къде учи.СГТ обаче е нещо различно.
Коментар
-
защото, SEV нямаме пари, заради държавата, в която живеем.Защото държавата с нищо не облекчава бизнеса на моя работодател, за да ми даде той по-голяма заплата и да не търся преференции, и да мина тънко. Държавата минава тънко с нас гражданите, като работим за без пари, а плащаме данъци, стоки, горива, като за силно развита европейска държава.Моята длъжност, отговорности и ангажименти към фирмата, оценявам на 2500-3500 чисто възнаграждение (което бих получил във всяка европейска държава), но тук нали се сещаш кога ще взема тия пари ? Е, за тва мрънкаме и гледаме да минем тънко!Sev написа:защо винаги търсите някакви преференции? да минете тънко? или без пари?
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
киното е частно!!! собственика решава какво да прави и какво не, ако иска и без пари да ги пускаградския транспорт е общински и ние всички го субсидираме заради гратисчии и карти с намаления и подобниImmortal написа:Аз не съм много съгласен с теб, Сев, ама айде.В кината защо продават билети с намаление за студенти? Това с какво им помага за студентските задължения?Не напразно сложих линк към ISIC картите. С такава карта ВСЕКИ български студент може да ползва намаления при пътуване с автобус в почти цяла Европа. Без значение къде учи.СГТ обаче е нещо различно.ти може и на 10 000 да си оценямаш труда, ама това си е твоя преценкаа това дали работодателя ти ще ти даде пари ако държавата го олесни и той печели повече - не няма да ти дадеима едно нещо което се нарича търсене и предлагане - предлагат ти, ти търсиш и това еkosta написа:защото, SEV нямаме пари, заради държавата, в която живеем.Защото държавата с нищо не облекчава бизнеса на моя работодател, за да ми даде той по-голяма заплата и да не търся преференции, и да мина тънко. Държавата минава тънко с нас гражданите, като работим за без пари, а плащаме данъци, стоки, горива, като за силно развита европейска държава.Моята длъжност, отговорности и ангажименти към фирмата, оценявам на 2500-3500 чисто възнаграждение (което бих получил във всяка европейска държава), но тук нали се сещаш кога ще взема тия пари ? Е, за тва мрънкаме и гледаме да минем тънко!Sev написа:защо винаги търсите някакви преференции? да минете тънко? или без пари?

Коментар
-
Така е. Киното е частно. И частникът повече го е грижа за студентите, отколкото общината, респ. държавата ни.Между другото - в повечето областни градове градските линии отдавна се обслужват от частни фирми. И при тях студентските намаления важат.Аз седя и се чудя - кога и в София най-накрая ще разберат, че транспорта е по-ефективен частен?В Ямбол имаше огромен ДАП с примерно 50 автобуса и 300 човека персонал.Сега има 2 частни фирми с 50 автобуса и 120 човека персонал общо, включително и по 1 кондуктор във всеки автобус.Гратисчии просто няма, защото всеки си плаща на кондуктора в автобуса. Автобусите са втора ръка, но долу-горе - читави. В сравнение със старите ДАПаджийски Чавдари даже са идеални.Фирмите са печеливши.Цифрите са примерни, но са близки до реалните.И аз лично предпочитам с парите от моите данъци да се спонсорира транспорта на ученолюбиви студенти, отколкото да се хрантутят някакви си 13 годишни майки и 15-годишни бащи. Или 25 годишни баби!!!Sev написа:киното е частно!!! собственика решава какво да прави и какво не, ако иска и без пари да ги пускаградския транспорт е общински и ние всички го субсидираме заради гратисчии и карти с намаления и подобни
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар