Колеги, споделете по какъв начин да направя нещо като кофраж или пък някакъв материал, с който да оформя откъртения ъгъла на тераската.
Ползвай някоя и друга дъска за кофражче, завържи ги с тел към арматурата, която е разкрита. С ударно-пробивна дрелка направи някоя и друга дупка в здравия бетон, вкарай в тях някое и друго арматурно желязо и накрая го залей с мозайка и цимент в съотношение 1:1, но хубаво измий тоя прах, който се вижда, че е стоял с години в пукнатината.
Честно да ви кажа, малко ме е шубе да го дупча или къртя. Да не подфръкна заедно с него надолу Иначе арматурата, която се вижда е много зле изгнила. Това напречното, което излиза нагоре е прекъснато, а другото, което е било в цимента е останало наполовина.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
кво да ти кажа... виж кво е писал jenshen-а, ама къртиш всичко дато ти бие на кухо, правиш с малко повечко цимент, чист измит пясък - съотношение пясък цимент мозайка - 5-3-2 примерно и хубаво да замариш арматурата за съществуващите железа преди това... не дупчи за да набиваш арматури, щото ше разкъртиш още и от здравото...
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
къртиш докато стигнеш чист и здрав бетон, правиш кофраж от дъски, след като си сметнал колко широко го искаш, намираш примерно 2-3 дъски на тая ширина ако нямаш циркуляр и ги правиш на платно, слагаш ги с пирони дълги за бетон и дупчиш цимента да сложиш и малко желязо и изливаш , имаш ли дъскички сичко може да направиш :D
Може би и разговор със съседа отдолу, за съпорт и укрепване на кофража!Иначе най-доброто: конструктивно становище, т.е. преглед от конструктор, за да каже колко е надежна съществуващата конструкция и да даде указания за укрепването и! Имай предвид, че за да работи ситемата СТОМАНОБЕТОН, никога не трябва да има оголена армировка!!!
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
За ръбчето разбрах, ама да питам друго пак в строителната сфера Вчера взех едни стиропорени листове с дебелина 1 см и едно чувалче с шпакловка/лепило за топлоизолация.Питах пича в Бриколаж дали трябва да слагам мрежа при шпакловането на стиропора.Каза, че не трябва, ама ми се стори, че разбира колкото мен, та да ви питам и Вас?
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
За ръбчето разбрах, ама да питам друго пак в строителната сфера Вчера взех едни стиропорени листове с дебелина 1 см и едно чувалче с шпакловка/лепило за топлоизолация.Питах пича в Бриколаж дали трябва да слагам мрежа при шпакловането на стиропора.Каза, че не трябва, ама ми се стори, че разбира колкото мен, та да ви питам и Вас?
Задължително с мрежа, та нали тя държи шпакловката здрава и да не се напуква!
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
А за закрепването на мрежата някакви дюбели или нещо от тоя сорт слага ли се или само с лепилото?Сефте се занимавам с подобни начинания и съм почнал първо от терасата, понеже там най-малко ме вълнува качеството на крайния резултат
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар