Натискаш копчето и въртиш ключа към теб
Новите италианки не са така - паркинга си е от копчето за фаровете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Караме на фарове през цялата година- МВР против по еко причи
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Айде бе ...Immortal написа:Уважаеми съфорумци, акумулаторът служи единствено за запалване на автомобила.
Дидо, моите уважения, но както казваше един известен комик: "Вярно е, вярно е..., ама не е баш тъй!". На някоя форумска среща може да изпадна в подробности, че не ми се пише.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Много интересно!Като им видиш сметките само..."Нека той е 12,000 км. От 1 ноември до 1 март изминава 1/3 от тях или 4,000 км, от които 2,000 през светлата част на денонощието с включени къси светлини. Според Osram това повишава разхода на гориво с 0,2 литра на всеки 100 км, което означава 4 литра в повече"Т.е. годишно ще изгорите 4 литра в повече гориво, т.е. 10 лв отгоре (ако сте на бензин). За ЦЯЛА година! Т.е, по 80 стотинки отгоре на месец.За повечето от глупостите им дето са написали няма да говоря.Има и верни неща, но има откровени глупости.willow75bg написа:Интересно четиво по въпроса.http://www.dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Това за разхода и другите простотий го остави,въпроса е дали наистина светлините през деня повече пречат отколкото помагат.Зависи кой каква статистика използва,там е разковничето.Аз не съм против,стига да има ефект,но ако се види примерна,че до година или две жертвите не намаляват,то нека се премахне.Най лошото е ,че полицайте ще намажат най-много от рушвети.
Коментар
-
Всъщност жертвите от 3 години насам прогресивно намаляват, въпреки постоянно увеличаващия се автопарк.Immortal написа:2009 901 жертви2010 775 жертви2011 657 жертвиdidich написа:http://www.dnes.bg/bulgaria/2012/08/07/kolite-celogodishno-sys-zapaleni-farove-ot-dnes.165623Ето и един от коментиращите какво е написал отдолуЗа да разсея съмненията и още повече съм повел кампания от седмици за тия фарове ето ви статистиката!!!2002 959 жертви2003 960 жертви2004 943 жертви2005 957 жертви* поправката действа за фарове през зимата!! от 1 ноември 20062006 1043жертви2007 1006жертви2008 1059жертви
Коментар
-
Абе със светлините стана същото като говоренето по телефон в колата . Ако си с устройство може да говориш, а ако нямаш глоба . Иначе ако си пушач можеш да пушиш и едната ти ръка да е заета с цигарата и проблем няма . Можеш и баничка да ядеш ,проблем няма . Но не можеш да държиш телефончето и да говориш защото ти е заета ръката .Пълни глупости на търкалета .И при двата случая и с устройство и без устройство водача си отклонява вниманието от пътя което е много опасно .А ни излизат с номера че трябвало и двете ръце да са му свободни , ами като пуши цигара да не с краката си да я държи .
Така е и със светлините . Светлините щели да намалят катастрофите . Фантазии.
Коментар
-
То ако полицая е решил да взима рушвет ще си го вземе без значение да ли си караш с фарове или без фарове....Относно това да ли фаровете са нужни само на извън градско аз смятам че ако от 100 случая поне в един фаровете са спомогнали за предотвратяването на ПТП(с не дай си боже жертви) в градски условия значи трябва и в града да се кара на фарове!!!!willow75bg написа:Това за разхода и другите простотий го остави,въпроса е дали наистина светлините през деня повече пречат отколкото помагат.Зависи кой каква статистика използва,там е разковничето.Аз не съм против,стига да има ефект,но ако се види примерна,че до година или две жертвите не намаляват,то нека се премахне.Най лошото е ,че полицайте ще намажат най-много от рушвети.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Ще повторя: твърдо ЗА карането на къси целодневно, целонощно, целогодишно, во веки веков, само и единствено заради онези откровени мухльовци, които по време на снеговалеж или дъжд, или мъгла - карат без каквито и да е включени светлини. Нали повечето сте ходили по разни казарми и такива места - заради един, който се е насрал, наказват цялата рота. Е така, заради единици, които не включват светлини в дъжд, че даже и в сумрак, и след залез слънце - всички трябва да карат със светлини. Това е положението. Стига с тея акумулатори, ако някой му зависи зареждането от два фара, то с тях, без тях, неговият акумулатор ще си замине, като кара 1 км и гаси. Фаровете харчат поне два пъти по-малко от климатик. Значи на климатик може, а на фарове - не?
Коментар
-
Мощността няма значение. Кабела се изчислява в зависимост от протичащият ток по него без значение от напрежението - това че при различните напрежения и ЕДИН И СЪЩ протичащ ток получаваш различна мощност не променя факта, че кабела трябва да издържи 4 ампера. Пример за това са далекопроводите до подстанцията например - там напрежението е много високо, а тока малък, така можеш да използваш по-тънък кабел. След подстанцията напрежението се понижава, кабелите стават по-дебели, тока се увеличава. В крайна сметка пренасяш една и съща мощност, но с различен протичащ ток и съответно различна дебелина на кабелите. Това мисля достатъчно ясно показва, че именно протичащият ТОК е най-важният при избор на сечение на кабела.Кабелчето ще издържи модула без много да се нагрява - да, но при включени къси на пълна мощност през деня при околна температура на сянка при това над 40 градуса охлаждането на кабела няма да е достатъчно и вероятността от стопяване на изолацията и късо с друг кабел нараства. Ако са по-дебели кабелите, с повечко запас риска намалява.jenshen73 написа:Не си наясно с тоците и ти личи. Значи при 220V четирите ти ампера правят 880W мощност. С други думи - в колата, ако трябва да захраниш 880W ще ти трябва кабел около 10 квадратни милиметра - не е квадратен де. Съответното смешно тънко кабелче е сметнато да понесе "товарът" с който ще го натоварят дневните светлини, които ако е правилният DLR могат да се регулират да светят с понижена мощност.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Подкрепям колегата - аз виждам като орел, независимо наблизо или далече, но също така съм се бъркал за дистанцията на кола пред мен която е с запалени къси светлини....сега можее да си мислиш че щом тва ме бърка, мое и да съм кьорав, но ми е все тая, аз определено не съм......bubachko написа:Глупости на търкалета, извинявай за израза. Човешкото зрение е стереоскопично, а мозъка има такава нагласа при виждане, че много лесно може да се определи колко е далече един предмет напред пред теб и какво прави, разчитайки на заучени положения като форма на предмета отпред, отместването му спрямо друго предмети около него и др., особено пък денем.slonikon написа:проблемът е точно извънградското - преди 2 дни направих едни 800 км. при всички рискови изпреварвания колите бяха с включени фарове. аз пък се отказах от едно нерисково (рискови изобщо не правя, заради мощността на колата), щото фаровете на колата срещу мен бяха силни и ме заблудиха в първия момент, че е близо. а ако минат три такива коли със силни хфарове и после дойде една със слаби фарове, дали няма да реша, че е далече и да се набия челно в нея?!Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Това е една от причините и аз да съм против фаровете а втората че ми бодят очите без нужда.ФЕРАРИСТ написа:Подкрепям колегата - аз виждам като орел, независимо наблизо или далече, но също така съм се бъркал за дистанцията на кола пред мен която е с запалени къси светлини....сега можее да си мислиш че щом тва ме бърка, мое и да съм кьорав, но ми е все тая, аз определено не съм......bubachko написа:Глупости на търкалета, извинявай за израза. Човешкото зрение е стереоскопично, а мозъка има такава нагласа при виждане, че много лесно може да се определи колко е далече един предмет напред пред теб и какво прави, разчитайки на заучени положения като форма на предмета отпред, отместването му спрямо друго предмети около него и др., особено пък денем.slonikon написа:проблемът е точно извънградското - преди 2 дни направих едни 800 км. при всички рискови изпреварвания колите бяха с включени фарове. аз пък се отказах от едно нерисково (рискови изобщо не правя, заради мощността на колата), щото фаровете на колата срещу мен бяха силни и ме заблудиха в първия момент, че е близо. а ако минат три такива коли със силни хфарове и после дойде една със слаби фарове, дали няма да реша, че е далече и да се набия челно в нея?!Обичам си работата.
Коментар
-
има и единици, които крадат и убиват...ogi28b написа:Ще повторя: твърдо ЗА карането на къси целодневно, целонощно, целогодишно, во веки веков, само и единствено заради онези откровени мухльовци, които по време на снеговалеж или дъжд, или мъгла - карат без каквито и да е включени светлини. Нали повечето сте ходили по разни казарми и такива места - заради един, който се е насрал, наказват цялата рота. Е така, заради единици, които не включват светлини в дъжд, че даже и в сумрак, и след залез слънце - всички трябва да карат със светлини.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар