sugarboy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Караме на фарове през цялата година- МВР против по еко причи
Collapse
Заключена тема
X
X
-
А щом във водещите евро страни са въвели ЕВРО 4,5,6 като норма за автомобилите и на ГТП не може да се мине ако колата ти не е на 100% изрядна да не говорим че не може да се мине и ако си сменил някоя част различна от оригиналната.(гуми, броня,споилери и т.н.) Дали тогава ще си траикате?! или тогава няма да се сещаме за водещите страни а само ще плюем правителството?Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
-
Не си наясно с тоците и ти личи. Значи при 220V четирите ти ампера правят 880W мощност. С други думи - в колата, ако трябва да захраниш 880W ще ти трябва кабел около 10 квадратни милиметра - не е квадратен де. Съответното смешно тънко кабелче е сметнато да понесе "товарът" с който ще го натоварят дневните светлини, които ако е правилният DLR могат да се регулират да светят с понижена мощност. Разбира се, халваджийските сметки за икономии и прочие могат да се реализират като се спрат автомобилите дори за ден - т.е. ако не караш 1 ден - ще икономисаш горивото за цяла година да ти светят фаровете. Ето една халваджийска сметка:Преди месец ходихме на срещата в Китен, карах до там на включени светлини (всички лампи, които светят, когато си на къси) и включен климатик, настроен на 21*. Разходът ми за целия път отиване и връщане беше 5.01л/100. Та с колко казваш ще ми падне разхода, ако изгася лампите и климатика? Когато купих Мареата също ходих на почивка - разхода беше точно 5.00. При същите условия. В градски условия и с малко "изрязване" от време на време успявам да стигна дори до 7/100. Та по халваджийските сметки - колко трябва да ми е разходът??? Ако карам без комфорт, без фарове и без музика (едни 40W), които са 3.4А приблизително и те?ilko-gd написа:Браво колега, много точно казано!Ама какво да им обясняваш - електротехниката не е сложна, но иска четене. Сега като монтирах ДЛР просто си нямате на идея колко са тънки кабелите, а две лампи по 55 вата не са малък товар при 13.8 волта. Това са си 4 ампера - ми в къщи това си е един котлон на печката като ток, ама там кабела е доста по-дебел. Сега за да не кажете нещо лошо за нашите коли - на бившият Мерцедес бяха също толкова тънки кабелите, чак се плашех дет се вика.За СТОП светлината никой не мисли - после ще има "извинявай ама не те видях", не случайно на колите с дневни светлини светят само отпред. Просто на крива ракета космоса и пречи - това сме ние.chaveto написа:10А за фарове а останалите А за автомобила къде да ги добавим. Сега да сложим и какъв е генератора и при какви обороти какви А има и веднага и дете може да си направи сметката, че акумулатора в дадени режими умира.Всичкото това с тези светлини е пълна глупост. Защото автомобилите които караме не са направени за това нещо. Още повече през деня като свети габарита отзад и при едно хубаво слънце и СТОП светлината не се забелязва на някои автомобили. А спасяването на човешки животи е много под въпрос с увеличената консумация на гориво, крушки, акумулатори..........Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Това какво общо има с целогодишното каране на фарове? Моята кола е изрядна във всяко отношение и е 100% сток.Xaus написа:А щом във водещите евро страни са въвели ЕВРО 4,5,6 като норма за автомобилите и на ГТП не може да се мине ако колата ти не е на 100% изрядна да не говорим че не може да се мине и ако си сменил някоя част различна от оригиналната.(гуми, броня,споилери и т.н.) Дали тогава ще си траикате?! или тогава няма да се сещаме за водещите страни а само ще плюем правителството?Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Искам да не капе масло от нея, да не пуши извън нормите, а фаровете да светят където и колкото трябва... има и още една камара дреболийки, но схванах иронията ти и го пиша за колегите, които ще им е трудно да ти смелят мисълтаls1 написа:Е как да не са ни на 100% изрядни колите бре?! Върви ли? Върви. Спира ли? Спира. Завива ли? Завива. Свети ли? Свети (десния мигач не свети ама той не трябва). Какво повече искаш? :D
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Това е за по горния пост !!!!!!!!!!!! Общото е че когато не ни изнася гледаме другите където ни изнася и се сравняваме с тях , а когато ни изнася и някой иска да ни ореже така да се каже пак се сравняваме но вече с другите дето все още са си шапка на тояга.Колкото до това да ли си изряден вярваш или не 90% авто парка ни не отговаря на ЕВРО 5 да не говорим за 6. Нито изгорелите ти газове са в норма нито твърдостта на окачване да не говорим и светлините ти това че светят не означава че са изрядни. Абе изобщо си нямаме и на представа какво е истински ГТП....ls1 написа:Е как да не са ни на 100% изрядни колите бре?! Върви ли? Върви. Спира ли? Спира. Завива ли? Завива. Свети ли? Свети (десния мигач не свети ама той не трябва). Какво повече искаш? :D
Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Да не ти бяга задницата по завои те. Демек тампони, шарнири,носачи и т.н. да са здрави което за нашите пътни условия е "мисията не възможна"S_BANKOV написа:Това за твърдоста на окачването не го разбрах??!!??Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Пътищата, хоризонталната и вертикалната маркировка, КАТ-аджиите и прочее - вписват ли се в ЕВРО 4, ЕВРО 5, ЕВРО 6 и прочее евро простотии?Xaus написа:Това е за по горния пост !!!!!!!!!!!! Общото е че когато не ни изнася гледаме другите където ни изнася и се сравняваме с тях , а когато ни изнася и някой иска да ни ореже така да се каже пак се сравняваме но вече с другите дето все още са си шапка на тояга.Колкото до това да ли си изряден вярваш или не 90% авто парка ни не отговаря на ЕВРО 5 да не говорим за 6. Нито изгорелите ти газове са в норма нито твърдостта на окачване да не говорим и светлините ти това че светят не означава че са изрядни. Абе изобщо си нямаме и на представа какво е истински ГТП....ls1 написа:Е как да не са ни на 100% изрядни колите бре?! Върви ли? Върви. Спира ли? Спира. Завива ли? Завива. Свети ли? Свети (десния мигач не свети ама той не трябва). Какво повече искаш? :D
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Виж, аз те разбирам. Хайде да оставим шегата настрана. Искам да ти кажа, че доброто състояние на един автомобилен парк не е едностранен процес, от страна на собственика. Докарай бай Дойчо да кара тук една година неговата кола, с тези пътища, с тези горива, с тези менте части (щото понякога и да искаш оригинално - няма, понеже не зареждат) и ще видим колко ще мине прегледа по техните стандарти. Да, и аз искам да отида в официалния сервиз и там да има ОБУЧЕН персонал с всичките му сертификати, минати курсове и специализации и да ми оправи колата по дебелите книги, пък нека си платя повече, обаче ти много добре знаеш, че там има много хора които седят и гледат тъпо и ти кепазят колата. Затова отиваш при ’твоя’ майстор и той закърпва положението, окепазявайки нещо друго, но ’нищо му няма’ или пък ’дошло му е времето да се счупи’. И как да си подготвя аз колата за преглед по тези стандарти за които говориш?Така че правим каквото можем. А не отричам че има хора, които тотално са вдигнали ръце, кара докато върви, хвърля и взема нова кола.Градски, а така, обяснявай ми шегите, че виж - предупреждения нося...
Коментар
-
Няма и да ти кажат. Това е мит и трябва да се обърнем към "ЛОВЦИ НА МИТОВЕ". Опс то май имаше една такава серия ще се опитам да я потърся
Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Абсолютно нищо!Алтернатора си е изчислен да поема и този допълнителен товар, без това да влияе върху качеството на зареждане на акумулатора ... друг е въпросът, ако алтернатора е сдал багажаImmortal написа:Никой не ми е обяснил какво общо имат фаровете с акумулатора все още?
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Е, разбихте всичко детско в мен... То ся се оказа, че и алтернатора е изчислен за допълнителния товар на фаровете (че как иначе, има страни, в които цяла зима и денем е тъмно като в нощ)... И в крайна сметка ще се окаже, че проблем май няма??? (Освен ако на някой му се запали колата от спукан горивопровод
).
Коментар
-
естествено, че само по себе си не е кой знае къв проблем. проблемът е, че е поредната глупост, с която ни занимават умовете. скандинавска държава ли сме? не! има ли европейска държава на нашата ширина, която да го е въвела? не! какъв е мотивът за въвеждането на тая простотия? "дългогодишния опит" на някакъв чук! какво казват експертите? няма нужда от подобни простотии!браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар